Hoi,
Ik herinner me een tijdje geleden, dat jullie op Userbase iets aangepast hadden, waardoor wij (als gebruiker) zelf een poll konden starten.
Hebben jullie die optie ondertussen verwijderd ? Omwille van een bepaalde redenen, mogelijk misbruik, etc ?
Of staat die optie er wel nog tussen ? Maar zie ik ze niet staan.
Ik probeer wat meer info hierover terug te vinden...
Edit:
1. Onder Userbase, staat een optie 'Polls', maar die geeft een foutmelding terug.
2. Nog vreemder... Ik kan een poll aanmaken (voor dit topic). In mijn ander topic verschijnt die optie niet. Nu snap ik er helemaal niets meer van...
Groetjes,
Gent32m
Userbase: Poll
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Heb je al in allerlei eens getest? ik meende dat users daar misschien zelf polls konden starten. Indien je een idee hebt, willen we die ook wel maken hoor .
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Dag Goztow,
Deze morgen heb ik een nieuw topic gestart. Ik wou daarin VISUEEL een poll openen. Maar dit lukte me niet.
Zodoende veronderstelde ik, misschien foutief (?), dat de mods die poll moesten maken (in dat topic).
Ik daar zelf geen rechten (meer) toe heb.
Echter, zou ik daarmee wel eens kunnen zitten wachten op Godot...
Want blijkbaar kun je wel zelf polls aanmaken in de userbase sectie (de sectie, waar we nu zitten).
Maar niet bv in de sectie Overige.
Echter, vond ik een poll (wat is je max. download speed) het beste passen bij de rubriek Overige \ Algemeen Internet-Gebruik. Of niet ? Heb ik daarmee (onbewust) in mijn eigen voet geschoten
Ik vind het alvast TECHNISCH vreemd, dat je (afhankelijk van de rubriek waar je post) al dan niet een poll daarbij kan openen. Is dit zo bedoeld ? Want ik snap het (nog) niet helemaal...
Edit: Als in allerlei wel polls aangemaakt mogen worden, gelieve dan mijn topic naar daar te verplaatsen. Ik zal dan zelf die keuzemogelijkheden invullen (en mijn tekst er wat bijwerken).
Groetjes,
Gent32m
Deze morgen heb ik een nieuw topic gestart. Ik wou daarin VISUEEL een poll openen. Maar dit lukte me niet.
Zodoende veronderstelde ik, misschien foutief (?), dat de mods die poll moesten maken (in dat topic).
Ik daar zelf geen rechten (meer) toe heb.
Echter, zou ik daarmee wel eens kunnen zitten wachten op Godot...
Want blijkbaar kun je wel zelf polls aanmaken in de userbase sectie (de sectie, waar we nu zitten).
Maar niet bv in de sectie Overige.
Echter, vond ik een poll (wat is je max. download speed) het beste passen bij de rubriek Overige \ Algemeen Internet-Gebruik. Of niet ? Heb ik daarmee (onbewust) in mijn eigen voet geschoten
Ik vind het alvast TECHNISCH vreemd, dat je (afhankelijk van de rubriek waar je post) al dan niet een poll daarbij kan openen. Is dit zo bedoeld ? Want ik snap het (nog) niet helemaal...
Edit: Als in allerlei wel polls aangemaakt mogen worden, gelieve dan mijn topic naar daar te verplaatsen. Ik zal dan zelf die keuzemogelijkheden invullen (en mijn tekst er wat bijwerken).
Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
De idee is simpel: de meer technische secties willen we vrijwaren van eerder "afleidende" topics met polls terwijl dit in de minder technische wel kan.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Gent32m
- Elite Poster
Ok, prima, wil je dan zo vriendelijk zijn mijn topic naar allerlei te verplaatsen
Dan kan ik daar zelf mijn poll waarden invullen
Mits dit voor jullie (de mod crew) ok is (uiteraard).
Andere optie, is dat jullie zelf die poll waarden (keuze mogelijkheden) toevoegen aan dat topic. Dat is voor mij ook goed. Dan kan het topic in zijn huidige rubriek blijven staan.
Maar ik zou graag hebben dat iedereen (alle 'te vertrouwen' Userbase gebruikers, aka geen trolls) daar een bolletje kan kleuren (aanstippen). Dat geeft een veel leuker en duidelijker beeld, dan die informatie (zoals nu) in tekst van iedereen te ontvangen.
Enfin, ik ben ondertussen wss ferm aan het zagen hierover. Steek het niet op mij, maar op mijn kleine, die kan ook zo zagen. Van wie zou hij dat hebben
I know nothing, my name is Emmanuel ... Kant (of toch niet)
Groetjes,
Gent32m
Dan kan ik daar zelf mijn poll waarden invullen
Mits dit voor jullie (de mod crew) ok is (uiteraard).
Andere optie, is dat jullie zelf die poll waarden (keuze mogelijkheden) toevoegen aan dat topic. Dat is voor mij ook goed. Dan kan het topic in zijn huidige rubriek blijven staan.
Maar ik zou graag hebben dat iedereen (alle 'te vertrouwen' Userbase gebruikers, aka geen trolls) daar een bolletje kan kleuren (aanstippen). Dat geeft een veel leuker en duidelijker beeld, dan die informatie (zoals nu) in tekst van iedereen te ontvangen.
Enfin, ik ben ondertussen wss ferm aan het zagen hierover. Steek het niet op mij, maar op mijn kleine, die kan ook zo zagen. Van wie zou hij dat hebben
I know nothing, my name is Emmanuel ... Kant (of toch niet)
Groetjes,
Gent32m
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Topic verhuisd: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=486458#p486458
Poll aangemaakt
Poll waarden lichtjes aangepast
Poll aangemaakt
Poll waarden lichtjes aangepast
- - lagere waarden iets meer verfijnd (<4, 4-12, 12-20)
- hogere waarden minder verfijnd (50-75, 75-100, >100)
- iedere user kan één keuze maken
- user kan zijn eigen keuze wijzigen (bij upgrade)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Gent32m
- Elite Poster
Schitterend Philippe !
Dank u, meester
En nu ben ik benieuwd om de resultaten hiervan te zien...
Maar dat (beste kijkers of luisteraars) zal (in mijn geval) voor morgen zijn.
Een goede avond allen.
Groetjes,
Gent32m
Dank u, meester
En nu ben ik benieuwd om de resultaten hiervan te zien...
Maar dat (beste kijkers of luisteraars) zal (in mijn geval) voor morgen zijn.
Een goede avond allen.
Groetjes,
Gent32m