Welke MAXIMUM DOWNLOAD snelheid behaal je THUIS ?
Suggestie (keuzemogelijkheden) voor in de poll:
- <= 9 Mbps
- 10 t.e.m. 19 Mbps
- 20 t.e.m. 29 Mbps
- 30 t.e.m. 39 Mbps
- 40 t.e.m. 49 Mbps
- 50 t.e.m. 59 Mbps
- 60 t.e.m. 69 Mbps
- 70 t.e.m. 79 Mbps
- 80 t.e.m. 89 Mbps
- 90 t.e.m. 99 Mbps
- >= 100 Mbps
Ik laat de creatie van de poll aan de mod crew over.
Groetjes,
Gent32m
Voetnoot1: Een poll vind ik visueel beter overkomen, dan in tekst vorm (comment per gebruiker) deze informatie te lezen. Tekst kun je niet bij elkaar optellen. Zo een poll wel
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Voetnoot2: De bron van je signaal (kabel bij Telenet, DSL/VDSL via Belgacom of aanverwante OLO) zou ik niet vermelden. Dan heb je een twee dimensionale poll nodig. Eentje waarbij je eerst je download snelheid aangeeft en vervolgens je bron (DSL/VDSL, Telenet, etc). Zo een poll verzamelt meer informatie, maar wordt ook al vlug complexer (en dat is niet nodig voor me). Let's keep it simple. Wie download er hier THUIS aan welke snelheid...
Voetnoot3: Iedereen is vrij een comment in dit topic te plaatsen. Om zijn snelheden meer te verduidelijken. Ik ga daar niemand voor afstraffen (bv met negatieve duimpjes, die geef ik niet voor iemand zijn mening). Wel zou ik deze informatie WISKUNDIG eens willen verzamelen. So forget Jean Paul Sartre, en laten we relatief eens gaan "bepalen" (alias meten met z'n allen). Mits de mods dit ook zien zitten, natuurlijk.
Voetnoot4: De keuzemogelijkheden voor in de poll, staan ter discussie. Als een meerderheid aan snelheden tussen de 10 en 30 Mbps surft. Bv 12 Mbps, 15 Mbps, 25 Mbps, etc. Kan die indeling nog wat verfijnd worden. Om de populatie wat meer te verduidelijken/verfijnen. Bv [1,9], [10, 14], [15,19], [20,24], [25,29], [30, 39], ...
Edit: Tekst herwerkt. Suggestie voor pollwaarden ook aangepast (n.a.l.v. feedback)