Ik heb het nog niet uitgevogeld.
Ik heb een laptop met Windows 7 en chrome.
Deze is met een edimax draadloze router verbonden op de telenet kabel modem.
Ik log in met mijn telenet login en alles werkt.
Nu heb ik ook een desktop met windows 7 64 bit.
Deze is ook via een draadloze usb stick op de edimax aangesloten.
Ik start chrome, log in.... en wat ik ook doe ik krijg altijd de melding
""Je kan op dit moment geen Live TV stream bekijken. Probeer later opnieuw.""
Ik heb al mijn cookies van firefox, chrome and IE verwijdert.
Silverlight verwijdert, reboot, silverlight opnieuw geïnstalleerd.
Flash opnieuw geinstalleerd.
Ander yelo account aangemaakt.
Ook als ik rechtstreeks de lan kabel in de switch stop ipv via de router werk het niet.
Wat ik ook doe, op de laptop werkt het wel, op de desktop niet.
Iemand een idee?
Kan het komen door virtual lan's en VPN's die ik op mijn desktop heb en dat Telenet daar op controleert of zo?
Teamviewer staat bijvoorbeeld altijd aan op mijn desktop.
Maar als ik via teamviewer inlog op de laptop dan werkt het daar wel gewoon.
Ik snap er echt niks van.
Zelfde account, zelfde IP adres, zelfde browser en operating systeem ... er moet ergens een restant van silverlight op mijn deskstop staan dat telenet controleert en waardoor het niet werkt.
Weet iemand hoe ik alles van silverlight kan schoonmaken?
Yelotv op PC werkt op laptop maar niet op desktop.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik heb onder m'n vrienden ook iemand waarbij het bij hem thuis niet werkte... en bij mij wel.
Ondanks deze melding bleef de TN helpdesk maar zeuren over z'n PC, cookies te verwijderen, andere versie Silverlight, ... terwijl het uiteindelijk dan toch werkte zonder dat hij iets gedaan had. Er gaat dus duidelijk nog heel wat fout met Yelo wat niet meteen gerelateerd is aan je Eigen configuratie.
Ondanks deze melding bleef de TN helpdesk maar zeuren over z'n PC, cookies te verwijderen, andere versie Silverlight, ... terwijl het uiteindelijk dan toch werkte zonder dat hij iets gedaan had. Er gaat dus duidelijk nog heel wat fout met Yelo wat niet meteen gerelateerd is aan je Eigen configuratie.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 25 keer
Maar als het op het zelfde moment wel werkt op de laptop en niet op de desktop.
Ik heb alle twee de toestellen rechtstreeks aan de modem gehangen via een switch, ze hadden alle twee een andere IP.
Op de laptop werkt het, op de desktop niet.
Ik verwijder op alle twee alle cookies en firefox cache en ook de map van silverlicht in %appdata/locallow/microsoft/
Dan swicht ik de mac adressen onderlink en reboot alle twee.
De laptop heeft nu het IP van de desktop en andersom.
Resultaat? Het werkt nog steeds op de laptop en niet op de desktop!
Telenet plaats dus ergens op je systeem een ID of ze sturen een vingerafdruk naar de server ....
Misschien moet ik met proces explorer + debuger en wireshark eens op onderzoek gaat wat ze allemaal uitspoken ....
Ook heb ik al wat interessante harde adressen in de javascript gevonden.
Ik heb alle twee de toestellen rechtstreeks aan de modem gehangen via een switch, ze hadden alle twee een andere IP.
Op de laptop werkt het, op de desktop niet.
Ik verwijder op alle twee alle cookies en firefox cache en ook de map van silverlicht in %appdata/locallow/microsoft/
Dan swicht ik de mac adressen onderlink en reboot alle twee.
De laptop heeft nu het IP van de desktop en andersom.
Resultaat? Het werkt nog steeds op de laptop en niet op de desktop!
Telenet plaats dus ergens op je systeem een ID of ze sturen een vingerafdruk naar de server ....
Misschien moet ik met proces explorer + debuger en wireshark eens op onderzoek gaat wat ze allemaal uitspoken ....
Ook heb ik al wat interessante harde adressen in de javascript gevonden.
-
- Deel van't meubilair
Tja, ik heb toen ook vanalles bekeken maar op zich niets gevonden (heb wel niet met mijn laptop getest op die verbinding).
Feit is dat er bizarre dingen gebeuren met Yelo ivm. het al dan niet werken... en het problem zit dus niet noodzakelijk bij jezelf.
Feit is dat er bizarre dingen gebeuren met Yelo ivm. het al dan niet werken... en het problem zit dus niet noodzakelijk bij jezelf.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Meen je dit nu? Met welk recht gaat Telenet op mijn HDD op zoek naar welke software er op mijn PC staat geïnstalleerd?rtl schreef:staat er één of andere screen capture software op de desktop? blijkbaar vindt het paranoïde telenet dit een reden om je de toegang tot yelo te ontzeggen..
Of bekijk ik dit nu fout?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
tot nu toe is het een roddel en nog niet officieel bewezen, daar dat is wat ik gehoord heb ja
en ik ga ermee akkoord dat ze daar geen zaken mee hebben.. maar ja, dat ze graag voor polies spelen weten we al langer dan vandaag (cfr geen toegang voor geroote androids, packet inspection om torrents te shapen, etc.. allemaal illegaal)
en ik ga ermee akkoord dat ze daar geen zaken mee hebben.. maar ja, dat ze graag voor polies spelen weten we al langer dan vandaag (cfr geen toegang voor geroote androids, packet inspection om torrents te shapen, etc.. allemaal illegaal)
- gbmed
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 228 keer
- Bedankt: 126 keer
Draai anders eens een virtuele XP. Deze is volledig gratis te krijgen als je Windows 7 draait. Zij hier. Je moet wel Professional, Enterprise of Ultimate hebben.
Maar begin natuurlijk met uitgeschakelde TeamViewer.
Maar begin natuurlijk met uitgeschakelde TeamViewer.
-
- Deel van't meubilair
Volgens mij is het gewoon een roddel... omdat men op tablets kijkt of ze niet geroot zijn.rtl schreef:tot nu toe is het een roddel en nog niet officieel bewezen
Het feit dat het in VMWare werkt spreekt dit trouwens tegen (en heb trouwens ook TeamViewer op m'n PC staan).