Volumespack mee naar volgende maand

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
blogbuster

Hallo,

Ik zit bij skynet nu aan 8.2 gig en ga wellicht naar de 10 nog deze maand, nu heb ik een volume pack gekocht, maar stel ik gebruik maar 1 gig van die volume pack kan ik deze dan overnemen ndaar de maand er op? ofhoe gaat dat precies
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Inderdaad, het principe is eenvoudig, wat je koopt hou je.
NuKeM
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

idd, wat je over hebt gaat mee naar volgende maanden, het zou wel niet erg verstandig zijn van Belgacom om de rest links te laten liggen:-)

Vraagje: Ik heb ISP Monitor geinstalleerd, ook de plugin voor mirc. Maar ik zie daar alleen maar het gebruikte, resterende en het totale volume, onder de opties van het script heb ik geprobeerd om de info van het volumepack erbij te doen maar dat lukt niet omdat het niet beschikbaar is lijkt het, komt dit doordat ik nog niet begonnen ben aan die volumepack? Ik zit nu aan 98% van mijn limiet.
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”