Hiemee wil ze ook graag op internet. Ik wil haar een veilig systeem geven met voldoende internet (internet-on-mobile)
Hiermee kan ze surfen en nooit boven het budget gaan.
Haar huidig contract My15 : Start datum Contractduur 20/08/2010 24 months .
Ik bestelde een Internet-on-mobile herlaadkaart op de website van mobistar.
Deze herlaadkaart hebben we op 23 maart ontvangen. Toen moest ik binnen de 48uur na ontvangst op hun website
alle info doorgeven om haar oud nummer te behouden.
Ik heb hier ook bevestiging van gekregen :
Mail die ik ontvangen heb :
ongeveer 4 dagen na ontvangst hadden we nog altijd geen sms gekregen en nam ik contact op met de klantendienst.Je aanvraag om je nummer te behouden werd doorgegeven. Hieronder vind je een overzicht van je gegevens.
Wat mag je verwachten na je bestelling ?
Laat voorlopig de simkaart van je oude operator (bijvoorbeeld Base of Proximus) in je gsm zitten zodat je bereikbaar blijft.
Binnen de 48 uur na ontvangst van je formulier ontvang je een sms’je waarin staat dat we begonnen zijn met de overdracht van je nummer naar Mobistar.
Schakel je gsm uit na ontvangst van dit sms’je. Haal er vervolgens de simkaart (Proximus of Base) uit en steek er je nieuwe Mobistar-simkaart in.
Je hebt nu gedurende maximaal 30 minuten geen verbinding met het gsm-netwerk. Dit is normaal; de overdracht is bezig.
Na 30 minuten schakel je je gsm gewoon opnieuw in. ‘Mobistar’ verschijnt op je scherm.
Ik kreeg de melding dat het Pasen was en de dienst gesloten was. Ok, kan ik begrijpen. nog even wachten dus.
Op 3 april neem ik opnieuw contact op en daar melden ze me dat het in verwerking is.
We zijn nu 9 april en ik begin het op mijn zenuwen hiervan te krijgen.
Hoe lang kan dit wettelijk duren. Kunnen ze ons nog een maand abonnement aanrekenen ?
Mijn aanvraag was 23 maart 2013. gaan ze dit rekken tot de 20ste april (einde lopende maand?)
wat kan ik hieraan doen ?