Bpost en aanbellen

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Joe de Mannen schreef:
Ik overweeg om bij een volgend voorval, een klacht in te dienen bij de post om dit aan te klagen.

J.

Ik heb ondertussen al 4 keer een klacht gedaan... post die ik miste, postbode die amper vlaams spreekt, onbeleefdheid... thaalt geen fluit uit. Ze noteren alles wel, maar doen er niets mee.

edit : Of toch misschien een beetje. Op diene postbode die amper vlaams spreekt heb ik op zijn facebook gelezen :
hoi ik ben **** ******* heb ik vandaag ontslaag krijgen van de post door ziek geweest 2012 dat is niet eerlijk ha
:roll:
de koe zegt boe
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Ondertussen weer een pakje iemand thuis maar geen bel, .. wel afhalen in postkantoor, .. wat hier ook regelmatig gebeurd is dat de post elders terecht komt en dat ik post krijg van andere.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Gij hebt uwen facteur op "facebook"?!?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Fliz
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer

Ik wist niet dat er dergelijk topic liep op Userbase! Ook van mijn kant een kort verhaaltje.

Ik laat mijn pakjes, net zoals iedereen hier trouwens, toekomen op het werk. Wat wij vooral meemaken is dat de postbode, die zo'n oude rot is, altijd vré vrank kijkt en passeert en absoluut nooit iets wil afgeven als die persoon waarvoor het pakje bestemd niet aanwezig is. We zijn hier een familiaal bedrijfje waar iedereen mekaar kent en 'vrienden' van elkaar zijn, wat hij trouwens heel goed weet, maar neen, dat gaat er niet in.

Ten tweede maken wij vooral veel mee dat De Post andere pakketjes gewoon open en bloot dumpt in de kleine brievenbus. Bijvoorbeeld twee Windows 7 verpakkingen met serienummer half uit de brievenbus. Iedereen kan daar gewoon die verpakkingen meenemen.. Ook al meegemaakt met RAM latjes, kleine headsets, ...
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Fliz : je mag blij zijn dat ze het nog in de brievenbus steken. Bij een kennis liggen de pakketjes (soms meerdere per dag...) gewoon aan de voordeur. Kan je alles gewoon meenemen...

Telefonie = EDPnet + OVH
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 150 keer

De laatste 4 pakjes met bpost zijn allemaal perfect verlopen hier. Mooi aangebeld en alles.

Pakske van GLS laten afleveren bij mijn pa op't commissariaat, met de opmerking te leveren in de voormiddag, is perfect gegaan.

Als't goed is, mag het ook gezegd worden...
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

dat zal dan waarschijnlijk ook alleen maar prefect gaan als de arm der wet er aan te pas komt :p
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik heb al zo'n "u was niet thuis" briefje in mijn bus gevonden, en ik haalde net mijn post op toen de postbode nog in de hal stond :-p
Die hebben gewoon geen plaats op hunne fiets en doen de moeite ni om da mee te brengen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Als er een postpunt in uw buurt is en er is niemand in huis voor de bestelling in ontvangst te nemen vind ik de post nog het beste systeem.
Je kan dan de dag na de (niet-uitgevoerde) levering het pakket na het werk gewoon ophalen in dat postpunt.

Andere koerierdiensten zijn wat mij betreft zeker niet beter, ze geven je zending gewoon aan iemand anders af !
Ik heb het in december en januari meegemaakt.

Medionpc: ik zag de bui al hangen, dus ik geef mijn vader zijn adres - andere gemeente - op als leveringsadres.
Ga daar de pc halen, kom er mee thuis, het ding werkt niet (grafische kaart zat er gebogen in). Heel het boeltje dus terug. Sturen ze doodleuk (en vele weken later) de andere pc naar mijn huisadres zonder te verwittigen! En werd daar afgeleverd (DPB) in een krantenwinkel welke deel uitmaakt van het appartementsgebouw waar ik woon ...

Een andere bestelling (GLS) gaf het aan een appartementsbewoner op het gelijkvloers. Je moet dan bij een vreemde gaan aanbellen en die persoon zelf thuis vinden om je zending nog te krijgen. Deze mensen waren allemaal ter goeder trouw maar wat als dat niet zo was ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Splitter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 446 keer

fredo: aan de andere zijde van absurd:

- 2 dagen geleden komen ze hier met een aangetekende zending dat blijkbaar onder de naam van mijn eenmanszaak staat...
moet ik dus PERSOONLIJK in ontvangst nemen (terwijl er al meermaals gemeld is dat op adres mag worden afgeleverd voor alle aangetekende zendingen)

- ik ga nu naar de post: krijg mijn zending *NIET* mee zonder dat ik de statuten e.d. van mijn eenmanszaak in het postkantoor ga tonen,
want anders "kunnen ze niet bewijzen dat ik het in ontvangst heb genomen".
ga je me nu echt zeggen dat die facteur me die papieren ook zou vragen? i dont think so...

bel ik vervolgens naar de klantendienst van de bpost, "sja, een 2de aanbieding kunnen we pas ten vroegste maandag uitvoeren"...
wabliefteru?

die zending LIGT in het postkantoor, kan PERFECT in een zijn valieske meekomen met de gewone post, en dat doen ze OOK al niet.
nu ben ik per toeval morgen thuis, maar maandag weer niet en zo ben ik meestal (zelf) niet vaak thuis.
met andere woorden: dat pakketje ligt er te wachten tot ze het terug naar afzender sturen, omdat ik het dus niet meekrijg.

en ik ga echt geen moeite doen om HUN job uit te voeren...
al de rest hier, dat komt met DHL, TNT, en UPS heb ik geen enkele problemen mee.
die mensen weten (net zoals de post al meermaals verwittigd is) dat het hier "op adres" afgeleverd moet worden.
zij doen dat dan ook braaf, en als ik savonds thuiskom heb ik mijn pakketje.

met bpost... sja, back to sender (ik laat geen pakketjes met bpost afhandelen, dus blijft een aangetekende zending over, dus moeten ze die maar per gewone brief dubbel sturen)
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Splitter schreef: - ik ga nu naar de post: krijg mijn zending *NIET* mee zonder dat ik de statuten e.d. van mijn eenmanszaak in het postkantoor ga tonen,
want anders "kunnen ze niet bewijzen dat ik het in ontvangst heb genomen".
ga je me nu echt zeggen dat die facteur me die papieren ook zou vragen? i dont think so...
ook meegemaakt. Ik kreeg een aangetekende brief op naam van mijn vennootschap en er zat dus een kaartje in de bus. Ik ging met dat kaartje naar het postkantoor de zending afhalen. En daar kreeg ik ook te horen: ja maar meneer, dit is een zending voor uw vennootschap, dus u moet uw statuten mee brengen. Anders kan om het even wie hier zo maar pakjes afhalen. Ik kon dus doodleuk terug naar huis en die statuten beginnen zoeken.
De dag dat de hele postbedeling in België écht vrij gemaakt wordt, dan vrees ik voor een gigantisch jobverlies bij bpost want veel werk zullen ze niet meer hebben. Amateurisme troef bij bpost, zoveel is zeker.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Klacht neerleggen bij BPost? Vandaag ook gedaan (wegens postbodes die het verschil niet kennen tussen huisnummers 1, 1A en 1B)...

Telefonie = EDPnet + OVH
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

krisken: en waar moet je klacht neerleggen?

in het postkantoor waar ze niet luisteren? (al meermaals gedaan)

via de klantendienst dat eveneens zuigt? (nog niet gedaan, maar ik kreeg die kans ook niet want mevrouw had me een halfuur on hold gezet voor ik ophing... de enquete waar ik aan mee wilde doen, op vraag van bpost, ook nog niet gehad trouwens...)

en tussen 1, 1A en 1B valt nog mee...
hier steken ze post van 1 bij 3, van 3 bij 1, van 2 bij 5, etc etc...
volgens mij echt gewoon "he, dit moet in deze straat... zal wel goed zijn *gooi*"
en ook daarover klagen helpt dus niet... al meer als 2j zo hier, toen de "oude postbode" op pensioen ging.

je ziet HEEL duidelijk het verschil tussen de oude postbodes (die hun job + hun route + hun klanten kende) en de "nieuwe" lading,
die gewoon bij de post gaat werken om vroeg thuis te zijn.
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Ik heb klacht neergelegd in een ander postkantoor en hiervan een bewijs gevraagd. Werkt even goed.

Even kort de situatie hier :
1 = huis
1A = appartementblok met 12 appartementen
1B = appartementblok met 12 appartementen

Dus in totaal heeft de postbode hier 25 bussen om uit te kiezen. En hij gooit ze letterlijk "hoe komt het uit" door elkaar. Ik woon hier al 4 jaar (op 18 april) en dit is werkelijk onvoorstelbaar! Het is nu zo erg dat sommige bewoners hier de post die niet voor hun is bestemd gewoon de vuilbak in gooien daar de postbode deze zelfs niet meer wilt meenemen en opnieuw bestellen...

Overigens begrijp ik je héél goed : de lading die hier de post besteld zijn geen postbodes, maar hulppostbodes die deze job doen dankzij tussenkomst van de rva (of vdab?) in het kader om mensen aan een job te helpen. Een job waarbij ze door wind en regen moeten en overal op tijd zijn. En er zijn er inderdaad niet veel dit dit vol houden. Mijn post leveren ze hier om 15u pas, dus snel zijn ze niet bepaald thuis :)

Telefonie = EDPnet + OVH
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Zijn de brievenbussen uitgerust met een busnummer?
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

ALLE (!!!) brievenbussen zijn uitgerust met huisnummer EN busnummer, naam van de personen die daar wonen en hier en daar een sticker "geen reclame", iets wat ze ook nog niet kennen (als ze de reclamefolders al in de bus steken, en niet boven de brievenbussen gooien).

Telefonie = EDPnet + OVH
sirWard
Erelid
Erelid
Twitter: sirWard
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Wij wonen in het centrum van Gent en ik merk dat er veel verloop is op het personeel bij de postbedeling. Zowel taxipost als de postbode: de maand is bij wijze van spreken nog niet om of er is iemand anders andermans post in uw brievenbus aan het dumpen. Niet fijn maar nu ook geen ramp. Alleen zit er vaak voor een maand een prutser bij waardoor we dan voor een hele periode verkeerde post ontvangen. En wat nog het ergst is: hoeveel post die voor ons bestemd was, is in een andere brienvenbus (vuilbak?) beland?!

Ik heb ooit eens een aangetekende zending met bewijs van ontvangst verstuurd. Het bewijs (handtekening die de ontvanger plaatst en teruggestuurd wordt naar verzender) is... verloren gegaan in de post. En nog een leukere ervaring: ik heb zo ooit eens in een postkantoor gestaan dat geen verpakkingsmateriaal meer in voorraad had. Dan maar een krasbiljet gevraagd, was ook uit stock. Dan maar een velletje postzegels gevraagd en ra-ra-ra. :bang:

Taxipost wisselt af. Maar tegenwoordig laat ik de post rechtstreeks op het postpunt (wat tevens een postkantoor is) toekomen. Los van de flauwe openingsuren en de vele roddelklap tussen en over collega's en de lange wachttijden, een voor mij betrouwbaardere optie bij taxipost. Jammer dat je bvb geen postpunt van DHL hebt in de supermarkt of krantenwinkel om de hoek.
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Hier dezelfde ervaring met een VZW en aangetekende zendingen.
Je moet dus idd de statuten voorleggen... absurd genoeg!

Gelukkig is er 1 postbode die wel wat gezond verstand gebruikt en vader/broer laat aftekenen ipv mezelf.
Woon zelf niet meer op dat adres, maar VZW staat daar nog steeds. Geen zin om statuten aan te laten passen met nieuwe zetel want dat kost ook weer +/-110 euro. Hell yeah!

Heb op het postkantoor ook eens gevraagd of men bij een aangetekende zending voor de CEO/VP/ ... ook hem in persoon erbij roept om af te tekenen...
Blijkt dat men een soort van permanente volmacht kan laten aanmaken '' at cost ''
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

krisken schreef:ALLE (!!!) brievenbussen zijn uitgerust met huisnummer EN busnummer, naam van de personen die daar wonen en hier en daar een sticker "geen reclame", iets wat ze ook nog niet kennen (als ze de reclamefolders al in de bus steken, en niet boven de brievenbussen gooien).
Er zijn er veel die hun busnummers vergeten, en dan heb je niets te zeggen ;)
Maar hier ben ik verhuist van de 25 naar den 23 en de postbode hier heeft er wat last mee, kent blijkbaar zijn toer en mensen vrij goed.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Mja als je geen busnummer hebt, begrijp ik perfect dat een postbode zich kan/mag vergissen. Maar vergissen van busnummer vind ik nog niet het ergste, je neemt die brief, propt die in een andere brievenbus en done. Maar ik spreek over brieven van 1B die op 1A toekomen etc. Anyway : syndicus neemt zijn taak goed op en een week na een verhuis hangt er een mooi label op de brievenbussen, mogen dus zeker niet klagen op dat vlak dat het niet duidelijk is.

Qua huisnummers zou ik ook hier even een melding willen doen naar iedereen : Zorg ervoor aub dat je huisnummer duidelijk leesbaar is van op straat! . Is een kleine moeite maar bij komst ambulance/politie/brandweer spaart het wel de nodige minuten...

Telefonie = EDPnet + OVH
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

qua bpost bij ons hebben ze er *ZELF* van die labeltjes opgehangen (of de gemeente, dno)
dus op elke brievenbus (die meestal aan de straat staat) staat het huisnr op...

wat je zegt voor de hulpdiensten, idd, tegenwoordig vaker en vaker dat het huisnummer "verstopt" is en je tijd verliest met het zoeken...
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Iemand moet mss eens HLN op dit topic wijzen?

on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Goztow schreef:Iemand moet mss eens HLN op dit topic wijzen?
Of een krant :roll:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

alsof kranten nog betrouwbaar zijn tegenwoordig...

ze hebben niet eens een kopie gemaakt & online gelaten van martine tanghe haar oefenjournaal :(
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Telefonie = EDPnet + OVH
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Als het goed is moet het ook gezegd: gisteren pakketje van Coolblue besteld, vandaag netjes geleverd door de postbode. Het was wel niet de postbode die we anders hebben :-D
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

is volgens mij ook een andere "tak" van de bpost dan de gewone postbedeling en aangetekende zendingen,
qua pakketjes van coolblue idd ook nooit problemen gehad
kaas2
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:Iemand moet mss eens HLN op dit topic wijzen?

zou iets voor een volt undercover zijn.....

http://www.een.be/programmas/volt/contact
krisken
Moderator
Moderator
Contacteer:

Mathy schreef:Als het goed is moet het ook gezegd: gisteren pakketje van Coolblue besteld, vandaag netjes geleverd door de postbode. Het was wel niet de postbode die we anders hebben :-D
Ik bestel dikwijls bij CoolBlue, en inderdaad deze pakjes komen meestal op tijd toe. Echter zijn dit nog de "echte" postbodes! En die leveren nog altijd prima werk.

Telefonie = EDPnet + OVH
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Splitter schreef:is volgens mij ook een andere "tak" van de bpost dan de gewone postbedeling en aangetekende zendingen,
qua pakketjes van coolblue idd ook nooit problemen gehad
Hij had mijne andere post ook bij hoor, die was gewoon de ronde aan het maken hier in de straat. En anders is het ook de "normale" postbode die gewoon een briefke in de bus steekt :-D

@krisken : vorige keer bij Coolblue heb ik 4 dagen kunnen wachten terwijl ik thuis was: briefke in de bus op vrijdag, maar op zaterdag werd er niet geleverd aan het postpunt dus pas op dinsdag kunnen gaan want op zondag en maandag is het toe.
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

het is toch te zot...
ik ben vandaag de hele dag thuis geweest... daarstraks rond 11u nog in de bus gekeken,
geen post gehad nog niet.

daarnet nog eens: afwezigheidsberichtje in de bus, met vermelding van 12u35.
het feit dat ik niet constant aan het raam zit is blijkbaar genoeg voor de postbode om de moeite niet te doen aan te bellen,
maar gelijk een briefje in de bus te steken (dat wss zelfs op voorhand al ingevuld was met een uur, het zou me niet verbazen).
het feit dat de auto - nog onder de sneeuw - op de oprit staat, lijkt ook geen hint te zijn voor die postbode...

ik heb nog maar eens naar de klantendienst van de post gebeld, klacht doorgegeven, en gezegd dat ze het maar opnieuw moeten aanbieden.
ben ik dan, bij die 2de "aanbieding" (weer gewoon in de brievenbus verwacht ik eigenlijk) niet thuis... je m'en fou.
gewoon principieel zal ik geen aangetekende zendingen meer op het kantoor afhalen (iemand die me wil bereiken moet maar respectvol 2 kopies sturen: 1 niet aangetekende met de melding "aangetekend" en dan de aangetekende)

zou men dat ergens kunnen doorgeven dat aangetekende zendingen automatisch geweigerd worden naar een bepaald persoon?
want uiteindelijk zijn anderen hier altijd nutteloze kosten aan het doen...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Al 14dagen niets van post ontvangen.... terwijl ik normaal een gemiddelde van 2 brieven per dag had. Wat gebeurd er?
:|

Mis ik iets... als je niets ontvangen hebt, weet je ook niet wat je mist.

Toch maar is een klacht invullen... linkje naar dit topic : http://www.bpost.be/site/nl/residential ... em/07.html
de koe zegt boe
Splitter
Elite Poster
Elite Poster

het moet ook gezegd dat de postbode dit keer vriendelijk mijn aangetekende brief heeft afgeleverd :)
ze vroeg me wel of ik de bel gehoord had - neen - en idd, als je even tikt gaat de bel niet, je moet er (goed) op duwen...
iets wat je als kind imho al leert (belletjetrek... ahum :p)

ze heeft ook mijn pas gevraagd en gevraagd of er effectief aangetekende zendingen mogen afgegeven worden op adres ipv op naam,
wat hier in huis geen enkel probleem is.

sja... zo'n facebook klacht + een aangenaam persoon aan de telefoon werkt blijkbaar veel efficienter dan het melden in het kantoor,
waar ze geen enkele keer ook maar iets ondernomen hebben.
ben benieuwd naar de volgende keer dat er aangetekende post geleverd moet worden :)
wootie
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Vandaag de ergste meegemaakt...

Mijn pakje is geleverd op een verkeerde adres (lees die niet bestaat), de geadresseerd manueel veranderd. En getekend door iemand die niets te maken heeft met de zending.

Short story : ik verwachte een pak uit Duitsland en volgde aandachtig de e-tracker.
Deze morgen (4/3) geadresseerd was juist (mijn naam), gemeente ook maar de distributie plaats was compleet verkeerd.
Dus snel bellen naar klanten dienst om uitleg te vragen. Bleek dat mijn naam, adres, gemeente correct waren maar de postcode verkeerd was, bizar want al pakjes gekregen van die afzender en alles is normaal verlopen.
Niets aan te doen zei de Bpost medewerker, normaal zou moet de pak teruggaan naar de afzender.
De klantendienst medewerker heeft me wel gezegd om de e-tracker te kijken want als de "postbode" van goed wil is zal hij wel de juist postcode zetten en de pack terug in hun netwerk zetten.
Later in de namiddag, e-tracker kijken, en (o surprise!) mijn pak is geleverd in een straat die niet bestaat en de naam van de geadresseerd gewoon veranderd.
Dus verkeerde adres, geadresseerd en toch ergens leveren ? gek hé.
De laatste status is "Zending uitgereikt via Selfbank", nooit eerder gezien.
Wat vinden jullie van dat ?
Klantendienst omnidelijk gebeld en ze zijn een onderzoek gestart.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Die bpost blijft toch echt wel een lachertje..
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 150 keer

Naar de politie gaan en zeggen dat u zending gestolen is. ;)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Zou ik toch ook denken, een of andere facteur heeft u pakket gekaapt. Door t naar een onbestaande straat en naam te veranderen lijkt het alsof het pakket gewoon naar de foute locatie verzonden is.
axs
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer

Hier vandaag een pakje van Coolblue met een waarde van >400 euro gewoon voor de deur gezet!
Gelukkig dat het niet regende....

Verder roept de politie in allerhande media op om niet de indruk te geven dat een woning op een bepaald moment verlaten is, ter inbraakpreventie.
Bpost plaats dan maar doodleuk pakketjes (in een opvallende blauwe kleur!) zomaar aan de voordeur in wind en regen.
Laatst gewijzigd door axs 05 apr 2013, 14:28, in totaal 1 gewijzigd.
donneo
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 10 keer

Of wat dacht je van een aangetekend zending die gewoon weg is. Maand later sturen ze een mailtje het is weg meneer. we hebben het onderzocht maar vinden het niet terug, we hopen dat u blijft in ons vertrouwen in de toekomst.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Als je al deze verhalen hoort en/of leest, hoeft het dan te verwonderen dat pakjesdiensten allerhande als paddenstoelen uit de grond schieten? Ik denk aan een Kiala bv. Tot 15 kilo kost een pakketje 4 euro binnen België. Ik ga nu niet beweren dat dergelijke bedrijven nooit problemen hebben zoals zendingen die verloren gaan maar mochten ze geen goed werk leveren, dan zouden ze ook geen bestaansreden hebben. Hier op het werk maken we gebruik van de diensten van een koerier om zendingen allerhande (tot max. 30 kg) nationaal en internationaal te verzenden. De ideale oplossing voor ons gezien de uiterst lage prijzen vergeleken met TNT, DHL, UPS... vooral omdat we kleine pakketten verzenden.
Een bedrijf hier op het industrieterrein maakt gebruik van de diensten van dit bedrijf: http://www.tbc-post.com/
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”