Hallo,
nadat ik gisteren bij mijn ouders en schoonouders de analoge TV opnieuw moest installeren, dacht ik dat ook eens te doen met de Belgacom Box.
Wat een werk; een insert functie ipv verwissel functie had dit toch wel een pak gemakkelijker gemaakt.
Dat je dan 2 zenders op post 11 kan hebben en zo, is maar 1 van die rare dingen van de BBox.
Maar nu deze avond: de Belgacom promotiezenders (Zoom, Info etc) staan gewoon terug op hun oude plaats (waar ik ze zeker niet wil hebben)
Andere zenders zijn gewoon verdwenen.
Uiteindelijk dus maar alles terug naar standaard gezet
Is er een manier om dit gemakkelijker te doen, want eigenlijk hebben we een hele hoop zenders, maar we kijken meestal slechts naar de eerste 10, Disco etc vanaf 92 en de kinderzenders vanaf 131.
Muziekzenders, NL123 etc komen we bijna nooit aan toe.
Ook in de TV Guide staan die dan gigantisch ver uit mekaar...
Belgacom: zender volgorde
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... veranderen
Zegt inderdaad:
Zegt inderdaad:
Ik vrees dus dat het niet eenvoudiger kan dan hoe je het reeds deed...Om de zendervolgorde te wijzigen, past u het ruilprincipe toe. Concreet betekent dit dat u altijd 2 zenders van plaats wisselt:
Selecteer eerst de zender die u wilt verplaatsen en druk op de OK-toets.
Selecteer daarna de zender die u in de plaats wilt zetten en druk op de OK-toets.
Zo wisselen de 2 zenders van plaats.
Zodra u gedaan hebt met het verplaatsen van de zenders, drukt u op de pijl naar rechts en selecteert u Bevestigen om de wijzigingen op te slaan.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 2 keer
Tja, dat wisselen daar geraak ik nog wel uit.
Maar 2 zenders op post 11, die dan de volgende dag nog eens vervangen worden door de Belgacom info kanalen, dat schiet niet op.
Daar gaat het me eigenlijk om.
[ Post made via mobile device ]
Maar 2 zenders op post 11, die dan de volgende dag nog eens vervangen worden door de Belgacom info kanalen, dat schiet niet op.
Daar gaat het me eigenlijk om.
[ Post made via mobile device ]
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 2 keer
Dat zou idd nog gemakkelijk zijn dat ze dat in E-service zetten, als je dan met meerdere decoders zit moet je het maar één keer wijzigen. Zeker geen slecht idee!
Sent from my GT-I5510
Sent from my GT-I5510
Internet = EDPnet 100/35Mbps
GSM = YouFone 15GB
TV = TVV + Netflix + Disney+ + Streamz + Prime Video
Netwerk = Mikrotik
GSM = YouFone 15GB
TV = TVV + Netflix + Disney+ + Streamz + Prime Video
Netwerk = Mikrotik