Screen recorder

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Ily
Member
Member

Ik heb op het forum gezocht ma ik heb niks kunnen vinden over dit onderwerp, ook sorry als het verkeerd geplaatst is :-)

ik zoek eigenlijk een tool om zoals een Screen recorder om alles wa er gebeurt op te nemen :-)

ma ene di op de achtergrond draait dan zonder da iemand het door heeft da da word opgenomen

ik heb al gezocht via google ma ik heb een stuk of 4 progs afgehaald ma di werken ni op de achtergrond en gans mn laptop is dan traag.

weet iemand maybe waar ik zo'n goeie tool kan vinden?
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Mja,

W zullen ook maar niet vragen waarom je dat nodig hebt zeker ?? Maar zulke software is zowiezo nogal vrij zwaar op de systeemeisen (constant schrijven naar de HDD). Dus omdat echt te doen "zonder dat je dat merkt ..." En op de achtergrond, dus zonder user interactie .. wanneer wil je dat dan laten starten ? Hoe lang moet die opnemen .. zulke dingen vragen allemaal vooraf ingestelde acties .. en hoeveel diskspace heb je dan niet nodig om bv een aantal uur op te nemen ??

Ik denk in ieder geval niet dat je dergelijke software zomaar zult vinden, vooral daar dit dan eigenlijk een inbreuk op de privacy betekent en dus per definitie illegaal is.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

Wilt ge het ZIEN of wil je het LEZEN ?!
In het laatste geval kan je best een KEYLogger installeren ...
Bezochte sites en proggies kan je checken met andere tools ...

Btw, repect his/her privacy! You may not like what you'll read !!
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Om screen captures te maken gebruik ik Windows Media Encoder. Die gebruikt dan een speciale codec voor screen captures. Maar da's nogal opvallen, zijnde eerst een wizardje doorlopen en WME blijft in de taakbalk actief :)

Je hebt wel keylogges die om de zoveel tijd een screenshot maken en ook van die Parental Control-programma's à la NetNanny kunnen soms van die dingen (ik zeg nu niet dat NetNanny dat kan, maar ik bedoel, dat soort programma's ...)
Ily
Member
Member

sasuske ik ben ni van plan om da op iemand anders zn pc of laptop te zetten, gewoon op de mijne want als ik ff ni op mn laptop ben geweest staat di weer vol searchbars en spyware en al di zever :!:

en dan vraag ik van wie da geweest??? en denkt ge da iemand antwoord :???:

dus wil ik alles opnemen en eens zien wa ze allemaal doen op mn laptop als da nu illegaal is weet ik het ook ni meer sasuske :?
en da neemt veel space in da weet ik ma ik heb ook een goeie, snelle HD di voldoende groot is
SIR
Pro Member
Pro Member

Ge kunt ook uitloggen voordat je van je PC weggaat.
Zo kan je voorkomen dat ze aan je PC zitten.

Je weet nu toch al dat er met je PC wordt "gewerkt" als je er niet bent, wat gaat dan een logging je meer vertellen. Het resultaat gaat zijn dat je weet wat, maar ni wie.

Dan ben je nog geen stap verder.
Ily
Member
Member

ik kan zeker weten wie :-) want het eerste wa ze doen is inloggen op msn dus weet ik al wie op mn laptop zit
en ik heb al een goeie prog gevonden nu toch bedankt
SIR
Pro Member
Pro Member

Kan je dan niet gewoon op messenger zien wie laatst heeft ingelogd?

Zolang er niemand anders met een geldig hotmail adres en paswoord inlogt, blijft de laatste toch behouden.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

of messenger plus -> de logfiles nagaan ;)
Ily
Member
Member

da doe ik ook hoor ma als ik da vraag van hoe komt da daar weten ze van niks en met di recorder kan ik het bewijzen :twisted:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”