Niettegenstaande mijn goed bedoelde pogingen (
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 40#p483319) om het verschil uit te leggen tussen een sync verhoging (= DLM), en de verhoging van de internet download, blijven mensen hier vragen, waarbij het duidelijk wordt dat ze het nog altijd niet hebben begrepen
Deze topic hier, gaat over de recente verhoging van de
download van Scarlet/Belgacom abonnementen (van 30 mbps naar 50 mbps). Dit heeft dus niets te maken met je sync profiel.
Het posten van modem tool resultaten in deze topic, is dus eigenlijk niet relevant ...
Edward Valckx schreef:Zijn er al mensen met 12/1 die een verhoging waargenomen hebben?
Welke verhoging zou je willen waarnemen?
Jij synct op 12/1. Dus het maximum dat jij kan krijgen blijft 12/1.
Van de verhoging van de abbo's van 30mbps naar 50mbps zal je dus niets merken.
diablo668 schreef:Vooralsnog geen verhoging hier (Limburg, Bree) maar krijg wel melding dat ik op repair pofiel zou zitten... ? Even verder uitzoeken lijkt me wel nodig
Jouw modem synct aan 25/2
daydreamke schreef:Zou ik ook kans kunnen maken op een snelheidsverhoging? Ik hoop het want heb momenteel maar 1HD ontvangst en dit is ambetant als er HD aan het opnemen is en ik zap naar andere HD kanaal ...
Jouw modem synct aan 12/1
MClaeys schreef:Als ze de verhoging volgende week officieel aankondigen voor alle klanten van Belgacom en Scarlet dan zal dat inderdaad wel een provisioning profiel worden. Het zou anders inderdaad wat stom zijn om klanten eerst voor god weet hoe lang op 30Mbps te laten surfen tot hun systeem eens langskomt en het op 50Mbps zet
Zoals in mijn vorige post uitgelegd krijg je het maximum wat je lijn aankan, eerst via DARE (vb 30/6), en dan via DLM (up to 70/6). Dat daar enkele weken over gaan, is eigen aan het systeem.
Dat staat volledig los van de downloadsnelheden van je Internet abonnement.
De aankondiging volgende week zal dus alleen over de Internet snelheden gaan, reken er maar niet op dat ze een wijziging van de profielen zullen aankondigen (dat is trouwens een technisch detail waarover ze zeker geen persmededelng gaan doen ... )