Hey,
Deze week werd Snow bij mij geïnstalleerd. Na een eerste uitstel omdat er ergens een probleem was bij de bestelling, kwam de installateur mooi op het afgesproken tijdstip langs. De dag zelf kreeg ik 's morgens nog een sms om me te laten herinneren dat er iemand ging langs komen. Een uurtje vooraf kreeg ik een telefoon van de technieker zelf om te melden dat hij onderweg was.
De installatie ging vrij vlot en de omschakeling van te telefoon van BC naar Snow verliep vlekkeloos en was binnen de kortste keren in orde.
Wat ik inmiddels wel gemerkt heb, is dat de Tv-gids niet altijd blijkt te werken. Je kan hem oproepen en de tv-gids komt tevoorschijn, maar de gegevens die je erop kan zien komen niet altijd overeen met de werkelijke situatie. Daarmee bedoel ik dat, wanneer je de tv-gids start ziet alles er goed uit, maar ga je verder naar een later uur kijken om eventueel 's avonds iets te programmeren, dan veranderd het uur wel, maar de programma's die je te zien krijgt blijven heel regelmatig gewoon dezelfde als op je eerste blad. Als je dus 's morgens de tv-gids start en op dat ogenblik is er een onderbreking in de uitzendingen, dan staat dat zo in de tv-gids, maar scroll je verder naar bijvoorbeeld de middag rond 13 uur, verwacht je daar bijvoorbeeld "Het Nieuws". Op de tv-gids zie je dan wel 13 uur staan, maar als programma staat er dan nog steeds de onderbreking die er 's morgens was.
Je moet dan de decoder volledig uitschakelen door de stroom eraf te nemen en weer aan te sluiten en dan werkt het weer voor een tijd.
Groeten
G
Problemen met tv-gids Snow
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 9 keer
Jup, ik heb exact hetzelfde probleem !
Ik heb in een ander topic gelezen dat er deze week een update gepusht wou worden. Hopelijk lost deze wat op.
Heb geen idee hoe we kunnen zien of de update er is of niet ?
Edit : Ik zie dat je in instellingen -> overzicht versie nummers kan zien. Op dit moment zie ik :
- Middleware : 1.04.05
- Firmware : 3.7.3249
EDIT:
De decoder es zonder stroom gezet, en de update lijkt er nu door te zijn gekomen :
- Middleware : 1.05.23
Benieuwd wat er gefixt is
Ik heb in een ander topic gelezen dat er deze week een update gepusht wou worden. Hopelijk lost deze wat op.
Heb geen idee hoe we kunnen zien of de update er is of niet ?
Edit : Ik zie dat je in instellingen -> overzicht versie nummers kan zien. Op dit moment zie ik :
- Middleware : 1.04.05
EDIT:
De decoder es zonder stroom gezet, en de update lijkt er nu door te zijn gekomen :
- Middleware : 1.05.23
Benieuwd wat er gefixt is
Laatst gewijzigd door TiTanium 28 maa 2013, 21:06, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: dubbeltje samen gevoegd ;)
Reden: dubbeltje samen gevoegd ;)