Telenet zou aan een produkt werken waar je via wifi kan bellen aan dezelfde voorwaarden als deze voor je vaste lijn van telenet.
Je dient een app te installeren op je telefoon of tablet, inloggen met je TN log in en het telefoonnummer van je gsm intikken (geen restrictie wat provider betreft) en je belt aan dezelfde voorwaarden als je Freephone Europe.
Vanaf half april zou hiermee gestart worden.
Produkt zou in eerste instantie enkel beschikbaar zijn voor gebruikers van Apple spullen, later volgen dan andere operating systemen.
Telefoneren via wifi aan de voorwaarden van je vaste lijn
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Die mensen gaan daar niets van weten. Als er iets "voorbij" gesproken is, dan zal de helpdesk daar nog niets van weten. Als ze er wel iets van weten, dan zal er een publieke beta aan de gang zijn en dan zal je er niet veel informatie over vinden of krijgen, want uiteindelijk is het dan een beta en kunnen / mogen ze u geen info geven want er kan vanalles nog wijzigen.
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ze zijn inderdaad met zoiets bezig.
Ik heb daar begin februari al een enquête mogen over invullen. Ik dacht toen dat het de bedoeling was om een femtocell thuis te plaatsen en zo mensen met een Telenet GSM abonnement, vanaf het moment dat ze met hun eigen femtocell verbonden zijn, te laten bellen aan vaste lijn prijzen met hun GSM. Maar misschien dat het dan ondertussen veranderd is en dat ze dit inderdaad met een app en wifi ook kunnen. Ik dacht ook dat het dan mogelijk zou zijn om GSM oproepen op je vaste lijn te krijgen en andersom. Enfin als je thuis bent rinkelt (als je dat wil) alles en alles belt onder 1 abonnement daar kwam het zowat op neer.
De slogan van de reclame hier rond zou toen "Triiiing, wie heb ik aan de lijn?" worden. Hoog K3 gehalte, I know. Ik heb hem niet bedacht.
Ik heb daar begin februari al een enquête mogen over invullen. Ik dacht toen dat het de bedoeling was om een femtocell thuis te plaatsen en zo mensen met een Telenet GSM abonnement, vanaf het moment dat ze met hun eigen femtocell verbonden zijn, te laten bellen aan vaste lijn prijzen met hun GSM. Maar misschien dat het dan ondertussen veranderd is en dat ze dit inderdaad met een app en wifi ook kunnen. Ik dacht ook dat het dan mogelijk zou zijn om GSM oproepen op je vaste lijn te krijgen en andersom. Enfin als je thuis bent rinkelt (als je dat wil) alles en alles belt onder 1 abonnement daar kwam het zowat op neer.
De slogan van de reclame hier rond zou toen "Triiiing, wie heb ik aan de lijn?" worden. Hoog K3 gehalte, I know. Ik heb hem niet bedacht.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
alé, een produkt voor teleromeo
de koe zegt boe
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 15 keer
Was er niet in 2006-2007 ook zo'n project van hun dat Zoof als product naam had? Je kon er ook mee bellen via het internet aan normale telefoon tarieven.
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
inderdaad en ervoor noemde het netfone
misschien 3de keer goede keer
misschien 3de keer goede keer
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 4 keer
nu ook beschikbaar voor android via google play store
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
De goede keer zou gewoon betekenen dat men gewoon SIP toegang geeft zodat de klant z'n client kan kiezen.proximusboyke schreef:misschien 3de keer goede keer
Ik begrijp niet waarom men dergelijke halfbakken oplossing geeft...