Mobistar LiveBox 1 (Inventel DV4210)

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
florisla
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Mobistar heeft me een LiveBox2 bezorgd waardoor de oude nu uit dienst is.

Het is een LiveBox1 ('open boek model') Inventel (Thomson) DV4210, niet het Sagem model. Inclusief adapter.

Afbeelding

Ik ben me ervan bewust dat dit relatief oude brol is en dus waarschijnlijk voor het containerpark. Maar misschien is het toch nog van nut voor
  • Verzamelaars.
  • Mobistar klanten die een backup modem willen.
  • Mensen met contacten in de Edegemse telecom-ingenieurswereld, waar naar verluidt firmware gevonden kan worden met minder beperkingen.
  • Hardware hackers die interesse hebben om bvb OpenWRT hierop te draaien (http://wiki.openwrt.org/toh/inventel/dv4210).
  • Iemand die op zoek is naar spare parts (bvb miniPCI WLAN module).
Gratis af te halen (Putte of Mechelen), of verzending tegen kostprijs (bvb Kiala: €4).
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 118 keer
Provider

Hier interesse, zal je PM sturen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
florisla
Plus Member
Plus Member

Avenger, iemand was je al voor.

Helaas moet ik de Livebox nog enkele dagen hier houden als backup (tot Mobistar erin slaagt de telefonie terug te doen werken op de Livebox2).

Om misverstanden te vermijden: alternatieve firmware op dit apparaat zetten is in principe mogelijk, maar wel heel moeilijk. Vandaar dat het doelpubliek vermeldt 'hardware hackers' -> je soldeert bvb best een rs-232 en JTAG verbinding op het moederbord.
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zie geen andere bieders, noch vermeldingen dat hij ergens anders werd aangeboden. Bieden per pb iis verboden op UB. Volgens onze regels is hij dan toch voor avenger!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
florisla
Plus Member
Plus Member

Die andere interesse was inderdaad volgens persoonlijk bericht. Ik vrees dat ik de regels nog niet 100% kende (is mijn eerste zoekertje in Te koop / Gezocht).

We zullen de regels dus maar volgen dan: momenteel gereserveerd voor Avenger, indien hij nog even geduld kan oefenen.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”