Ik kreeg daarnet een update op mijn digicorder. Nu hij klaar is is er helaas niet veel verandering te zien. Enkel een compleet nieuw opstartscherm.
Een voorbode van de yelo update?
[ Post made via mobile device ]
Digibox update
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Welk model heb je trouwens AD-2000 of 2100 ?
Ik dacht dat je via een menu de Yelo interface zou kunnen selecteren... misschien dus eens in detail je configuratie menu controleren ?
Ik dacht dat je via een menu de Yelo interface zou kunnen selecteren... misschien dus eens in detail je configuratie menu controleren ?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Niet alle updates passen die datum aan... maar da's ook de datum die ik heb.Dettie schreef:blijkbaar had ik die update al van 12/03 op mijn AD2100 staan
-
- Pro Member
- Berichten: 240
- Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 22 keer
hier nogmaals de link naar wat het in de toekomst zou moeten worden: http://blog.telenet.be/2012/10/yelo-tv- ... -ervaring/
Misschien wat uitgesteld gezien het succes van de Yelo app.. beter testen van de digicorder software
Misschien wat uitgesteld gezien het succes van de Yelo app.. beter testen van de digicorder software
Wij hebben gisteren een mail ontvangen met de mogelijkheid om in te schrijven om de yelo tv interface op digicorder te betatesten. Indien we geselecteerd worden (5000 kandidaten), wordt de digicorder geupdate in de nacht van 2 op 3 april.
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Is toch gene algemene mail geweest.
Het ambetante is dat die updates bij ons nooit het 's nachts gebeuren.
Wel bijvoorbeeld als de box enkele minuten tot enkele uren op staat dan komt ineens de update binnen.
Het ambetante is dat die updates bij ons nooit het 's nachts gebeuren.
Wel bijvoorbeeld als de box enkele minuten tot enkele uren op staat dan komt ineens de update binnen.
-
- Pro Member
- Berichten: 427
- Lid geworden op: 20 dec 2007, 13:47
- Locatie: Maaseik
- Bedankt: 9 keer
http://klantenservice.telenet.be/conten ... op-mijn-tv
Yelo TV op je tv zal eerst beschikbaar zijn voor klanten met een recente HD Digicorder die in HD kijken. Daarvoor heb je een HD (ready) tv nodig die via een HDMI-kabel verbonden is met je HD Digicorder.
Ook zou er gekeken worden of de klant gebruik maakt van de yelo app op tablet of telefoon, of er meer gebruikers in het gezin zijn van de yelo app enz.
Yelo TV op je tv zal eerst beschikbaar zijn voor klanten met een recente HD Digicorder die in HD kijken. Daarvoor heb je een HD (ready) tv nodig die via een HDMI-kabel verbonden is met je HD Digicorder.
Ook zou er gekeken worden of de klant gebruik maakt van de yelo app op tablet of telefoon, of er meer gebruikers in het gezin zijn van de yelo app enz.
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik heb alles, maar die yelo app gebruik ik bijna nooit. Voor tv kijk ik wel op de gewone tv, en onderweg gaat niet omdat ik proximus heb. En de digicorder programmeren gaat bijna niet omdat hij hem niet kan vinden. Raar, want hij is toch interactief. Dus die yelo app is voor mijn niks.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Yelo App is ook maar zelden dat ik het gebruik.
Zelfde reden, ookal staat de box interactief, geregeld vind hij inderdaad ook de box niet.
Buiten programmeren gebruik ik het zelden.
Zelfde reden, ookal staat de box interactief, geregeld vind hij inderdaad ook de box niet.
Buiten programmeren gebruik ik het zelden.
Wij hebben inderdaad de nieuwste digicorder via hdmi aangesloten en gebruiken op 1 account 4 yelo apps verspreid over android en ios tablets en telefoons. Dus als ze op basis daarvan selecteren, zijn we inderdaad goede kandidaten.ispwatch schreef:Yelo TV op je tv zal eerst beschikbaar zijn voor klanten met een recente HD Digicorder die in HD kijken. Daarvoor heb je een HD (ready) tv nodig die via een HDMI-kabel verbonden is met je HD Digicorder.
Ook zou er gekeken worden of de klant gebruik maakt van de yelo app op tablet of telefoon, of er meer gebruikers in het gezin zijn van de yelo app enz.
EDIT: we zijn dus geselecteerd
Screenshot van mail: