jorisx schreef:ziet er niet slecht uit, en dan vooral uw upload!!
Meer high-speed prentjes: http://userbase.be/forum/viewtopic.php?p=459414
jorisx schreef:ziet er niet slecht uit, en dan vooral uw upload!!
M'n nieuwe TL-SG3210 verbruikt zo'n 11.5 W ... ik zal later m'n TL-SG3216 ook nog eens meten.jorgo schreef:Heb je de mogelijkheid het verbruik van die TP-Link switch te meten?
Niet verwacht dat het pakje zolang onder weg ging zijn...Thu, 14.02.2013 17:40 h
The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically
Fri, 15.02.2013 17:34 h
Ottendorf-Okrilla, Germany: The international shipment has been processed in the parcel center of origin
Sat, 16.02.2013 04:23 h
Köln, Germany: The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization. (Homepage / online shipment tracking: http://www.bpost.be/etr/light/showSearchPage.do)
Sat, 16.02.2013 04:23 h
Köln, Germany: The international shipment has been processed in the export parcel center
Mon, 18.02.2013 14:05 h
Belgium: The shipment has arrived in the destination country
Mon, 18.02.2013 14:06 h
Belgium: The shipment has left the import parcel center in the destination country.
Mon, 18.02.2013 21:36 h
Belgium: The shipment has arrived at the parcel center
Tue, 19.02.2013 07:14 h
Belgium: The shipment is being prepared for delivery in the delivery depot
Tue, 19.02.2013 07:14 h
Belgium: The shipment has been loaded onto the delivery vehicle
Tue, 19.02.2013 11:48 h
Belgium: The shipment could not be delivered since the recipient was not present and is being stored. The recipient has been informed.
Wed, 20.02.2013 08:28 h
Belgium: The shipment could not be delivered
Wed, 20.02.2013 12:14 h
Belgium: The shipment has been successfully delivered
Heb ik ook eens gedaan... was een nog grotere nachtmerrie die interne postFunkStar schreef:Volgende keer laat ik het opt werk toekomen, waarom ik daar niet eerder aangedacht heb...
Het is verdorie prutsen om te kunnen spelen, maar eenmaal je speelt kan je toch minstens een halfuurtje op je gemak bouwen, zonder dat de server eruit vliegt.mailracer schreef:
Vandaag uit maar ik kan hem niet spelen. Naar het schijnt al paar dagen problemen met servers van origin. Dat ze het maar snel in orde brengen of anders
Zelfde nieuwe speelgoed, zelfde probleem. Twas wel weer te verwachten natuurlijk, EA en servers is al lang een slechte combinatie. En hoewel ze zeggen dat ze er aan werken geloof ik er niet zo veel van. Waarom ik telkens weer zo stom ben om er in te trappen, tis mij ook een raadsel. Ik moet gewoon vroeger in mijn bed kruipen, want tvalt mij op dat ik games van EA altijd pas een kot in de nacht bestel.mailracer schreef:
Vandaag uit maar ik kan hem niet spelen. Naar het schijnt al paar dagen problemen met servers van origin. Dat ze het maar snel in orde brengen of anders
Mmm... grootste plannen... een 10 poorts router (of wil je geen switch plaatsen ?)bollewolle schreef:Mikrotik RB/1200:
Vooral het 2e. Hebben een heel erg beperkte ruimte om meerdere devices te installeren in de elektriciteitskast (oud huis waar de kast nog in de living staat samen met de gasmeter) en deze is wel breed maar helemaal niet erg diep wat precies is wat ik nodig heb. Beetje overkill, ik weet het, maar er zijn niet zoveel zaken op de markt in dat segment. Plus toekomst gericht is het een interessant apparaat met zijn vele instel mogelijkheden.r2504 schreef: Mmm... grootste plannen... een 10 poorts router (of wil je geen switch plaatsen ?)
Tja, in een modern huis heb ik die diepte ook niet hoor... m'n switch hangt dus op z'n zijkant Deze RB1200 is ook nog 18cm diep... plus dan nog enkele centimeters achteraan (stroomstekker) en vooraan (UTP kabels)... dan zit je ook al snel aan 25 cm.bollewolle schreef:Hebben een heel erg beperkte ruimte om meerdere devices te installeren in de elektriciteitskast (oud huis waar de kast nog in de living staat samen met de gasmeter) en deze is wel breed maar helemaal niet erg diep wat precies is wat ik nodig heb.