Het gaat over een FB7170
Jack Daniels schreef:Alleen... hoe krijg ik de nummers van het FB telefoonboek overgedragen naar het telefoontoestel?
Hoewel ik dit nog niet gebruikt hebt, bestaat er een mogelijkheid om alle telefoonnummers van de Google contacten te importeren.johand schreef:Voor diegenen die wel een DECT Fritzbox hebben. Kan je bestaande telefoonlijst (van bvb origineel basistation van een Gigaset, of van een Gmail account,..) importeren in de telefoonboek van een FB, of moet dat 1 per 1 gebeuren?
Een draadloze set die de "GAP" standard ondersteunt zou theorteisch moeten werken.Jack Daniels schreef:En als ik een nieuwe draadloze set moet overwegen, waaraan moet die voldoen om van dat telefoonboek gebruik te kunnen maken? Of welke raden jullie aan? Ik heb minimaal 2 handsets nodig.
Pas opliegebeestig schreef:Probleempje dat zich daarbij stelt is dat je basisstation heel vaak ook het laadstation is voor de handset. Dan zou je basisstation in het stopcontact moeten blijven zitten, enkel en alleen om de batterijen van je handset op te laden.
Je bedoelt als de naam in het telefoonboek van de Fritz!box staat? Want dat is me nog nooit gelukt... Enkel het nummer komt erdoor.philippe_d schreef:Als je analoog toestel ook "CNIP" ondersteunt (naam), dan zal in plaats van het nummer, ook de naam van de beller komen bij inkomende gesprekken, indien deze in je telefoonboek staat.
Dat werkt perfect (namen uit telefoonboek)Edward Valckx schreef: Je bedoelt als de naam in het telefoonboek van de Fritz!box staat? Want dat is me nog nooit gelukt... Enkel het nummer komt erdoor. Werkt dit wel goed bij U?
- Analoge CNIP die Belgacom meestuurt wordt niet door de FritzBox meegenomen (al 2 jaar geleden gemeld aan AVMEdward Valckx schreef: Ook de CNIP van Belgacom geraakt niet door de Fritz!box (komt niet terecht op de analoge toestellen achter de Fritz!box die CNIP ondersteunen).
Het beste is 2 verschillende formaten gebruiken:Jack Daniels schreef:in mijn FB stond als internet telefoonnummer hetzelfde als mijn vaste telefoonnummer. Kortom uitgaande gesprekken verlopen via internet en mijn internet telefoonnummer is hetzelfde als mijn vaste telefoonnummer. Ik begin te vermoeden dat dit niet toegestaan is of de bewuste foutmelding geeft in de FB.
Ik kan je niet helpen met de details, gezien ik alleen de Fritz handsets gebruikJack Daniels schreef:Ik heb een telefoonboek aangemaakt in de FB met de nummers erbij. Maar bij het oproepen van het tel. boek vanaf de handsets krijg ik de melding "leeg" te zien. Geen idee hoe ik het tel. boek van de FB kan kiezen op de handset of hoe ik de nummers van de FB kan overdragen op de handset.
Ik heb gisteren bij iemand die CNIP heeft op zijn Belgacom lijn, de bestaande 7170 vervangen door een 7270 - en wat blijkt? De namen van de inkomende bellers verschijnen nu wél netjes in de oproeplijst van de Fritz!box! (telefoonboek van de fritz!box is leeg, dus daar komen ze niet van)philippe_d schreef:- Analoge CNIP die Belgacom meestuurt wordt niet door de FritzBox meegenomen (al 2 jaar geleden gemeld aan AVM)