Uitgang kiezen met afstandbediening AD-2100
Ik heb sinds vandaag een nieuwe zwarte AD-2100 digicorder met die zwarte afstandbediening. Terwijl ik vroeger mijn HDMI-uitgang kon veranderenm vind ik daar nu geen toets voor, is dat normaal? Zou verschrikkelijk irritant zijn als ik nu twee afstandbedieningen moet beginnen gebruiken
Laatst gewijzigd door pina 05 maa 2013, 20:06, in totaal 1 gewijzigd.
ja hoor, ik heb hem ingesteld op mijn LG-tv. Dus ik kan hem met die afstandbediening probleemloos aan- en afzetten maar buiten het volume aanpassen reageert geen enkele zinvolle functie op die afstandbediening met mijn tv. Kan je mss op 1 of andere manier die toetsen configureren?
-
- Starter
Hetzelfde probleem hier met de nieuwe decoder. Om van HDMI-uitgang te switchen altijd 2de afstandsbediening erbij nemen. Beetje een luxeprobleem maar toch irritant.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
PS3 ondersteunt CEC alvast wél, en werkt zelf heel goed. Afstandsbediening wordt dan zelfs als een controller herkend.
Dat een mac mini deze standaard niet ondersteunt verbaast me dan weer niet
Dat een mac mini deze standaard niet ondersteunt verbaast me dan weer niet
correctie: de laatste PS3-generatie ondersteunt het wel, de kleinere modellen. Ik heb nog een eerste generatie PS3, zo'n fat-model en daar werkt het niet... Verbaast mij trouwens dat de afstandbediening als controller wordt herkend? De PS3 werkt toch enkel op bluetooth en die afstandbediening is toch infrarood, niet?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Yep, maar je bedient niet de PS3, maar de TV. Controlesignalen komen via HDMI binnen. De playstation zegt dat de afstandsbediening "Controller 9" is. Ik heb de PS3 Slim (niet de Ultra Slim).