Hier waren er 2 personen die er bij mochten zijn, waaronder ikzelf.Tomsworld schreef:Op het werk 0/20 personen :+
Volgens mij moest je vertellen dat je niets met it had, verslaafd bent aan tv en +80 was.
Stievie
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 16 keer
Ik ben er ook bij..... Ben wel geen 80+ ....en ook niet tv-verslaafd.....
-> speedtest was done with wireless-connection<-
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
profiel : 100/40
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Wat is dat toch met die iptv dingen... de ene teleurstelling na de andere (wptv, stievie.... who's next?) Hopelijk kunnen degene die toch toegelaten zijn ons een goede analyse geven over stievie;)
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Dit is zéér interessant: http://blog.stef.be/stievie
Met openbare streams voor één, VTM en VIER; die ondertussen al terug gedicht zijn. Maar het werkte, dat kan ik bevestigen!
Met openbare streams voor één, VTM en VIER; die ondertussen al terug gedicht zijn. Maar het werkte, dat kan ik bevestigen!
-
- Plus Member
Het werkt nog steeds...... En goede kwaliteit op iPad 1 ....
Proximus/ Tuttimus
PC: Macbook Air i7/8Gb/256GB SSD, 13" , Apple iPad Pro 256 GB-3G/ GSM : iPhone6S-128GB + Mobilus M
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
geweldig.... waarom betalen als het ook gratis kan
de koe zegt boe
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
als er iemand aan account sharing wil doen ik ben alvast kandidaat
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
404 - File or directory not found.
Wat mij doet vermoeden dat de URL gewoon aangepast is... of het gat dus dicht is is maar de vraag.
Wat mij doet vermoeden dat de URL gewoon aangepast is... of het gat dus dicht is is maar de vraag.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
ben er ook niet bij, heb digitale tv van telenet, tv vlaanderen weepeetv en een slingbox thuis, zou dus heel goed kunnen verhgelijken...te eerlijk geweest ws
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 31 keer
vermoedelijk teveel testers met een it profiel zoals reeds aangehaald
toen ik de enquete ingevuld had heb ik er ook aan gedacht dat ik mij beter als gepensioneerde had opgegeven, maar soit
toen ik de enquete ingevuld had heb ik er ook aan gedacht dat ik mij beter als gepensioneerde had opgegeven, maar soit
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik ben er wel bij
Ben er bij met een IT profiel...
Maar denk dat ik een fout heb gemaakt bij het invullen van de eerste vragenlijst...
Ik dacht gelezen te hebben: 'hoeveel uur per week kijkt u TV' en ik zet die slider op 9. Maar achteraf bedenk ik me dat het waarschijnlijk per dag had moeten zijn...
Maar denk dat ik een fout heb gemaakt bij het invullen van de eerste vragenlijst...
Ik dacht gelezen te hebben: 'hoeveel uur per week kijkt u TV' en ik zet die slider op 9. Maar achteraf bedenk ik me dat het waarschijnlijk per dag had moeten zijn...
- solid-killer
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 48 keer
Leuk gedaan van Stievie
Account sharing is zo goed als onmogelijk gemaakt, als je wisselt van iDevice wordt je account 7 dagen geblokkeerd
Account sharing is zo goed als onmogelijk gemaakt, als je wisselt van iDevice wordt je account 7 dagen geblokkeerd
-
- Elite Poster
kan er iemand eens kwaliteit vergelijken tussen stievie en weepeetv?
Op facebook kwam ik dit tegen :
Op facebook kwam ik dit tegen :
Ter info deze foto:
Mythbusters gisterenavond:
Bovenste deel: Stievie op iPhone 4S, gestreamd naar AppleTV... ondertitels grofkorrelig
Onderste deel: WeePee op iPhone 4S, gestreamd naar AppleTV... ondertitels haarscherp.
Ziet er naar uit dat de resolutie van Stievie alleen voldoende is op iPhone en iPad en niet om te kunnen streamen naar een TV toestel?
de koe zegt boe
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
Ik heb het eventjes getest op iPhone 5.
Interface blijkt zeer gebruiksvriendelijk en is snel.
Bij de eerste keer ben je ook verplicht om door de verschillende gebruiksfuncties door te gaan.
De beeldkwaliteit is zeer goed.
Het opstarten van de zenders alsook het veranderen van zenders heeft een zeer snelle respons.
Het pauzeren werkt ook zeer goed.
Je kan via de gewone TV gids ook alle voorgaande programma's oproepen. Respons bij het opvragen en bekijken is ook hier zeer snel.
Tot hiertoe nog geen crash of probleem ondervonden
Interface blijkt zeer gebruiksvriendelijk en is snel.
Bij de eerste keer ben je ook verplicht om door de verschillende gebruiksfuncties door te gaan.
De beeldkwaliteit is zeer goed.
Het opstarten van de zenders alsook het veranderen van zenders heeft een zeer snelle respons.
Het pauzeren werkt ook zeer goed.
Je kan via de gewone TV gids ook alle voorgaande programma's oproepen. Respons bij het opvragen en bekijken is ook hier zeer snel.
Tot hiertoe nog geen crash of probleem ondervonden
-
- Plus Member
Inderdaad zeer snel , en een gelikte interface! Hier op iPad 1ste generatie , en dan via airplay op apple TV. Géén haperingen! Op het eerste zicht : 'goe bezig'.... Hier is over nagedacht.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Proximus/ Tuttimus
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Amaaaai Stievie.
Ik klik op iets en na seconde is het al aan het spelen.
Alles gaat supervlot. Echt supervlot.
Ik klik op iets die al voorbij is, en ook instant starten.
Noo laggg. Amazing
Als het blijft zoals het nu is, amaai
PS: ik logde in op mijn iPhone.
Nu ik inlog op mijn iPad zegt hij dati k 7 dagen moet wachten.
Je kunt dus maar 1 device per week toevoegen lijkt het.
Ik klik op iets en na seconde is het al aan het spelen.
Alles gaat supervlot. Echt supervlot.
Ik klik op iets die al voorbij is, en ook instant starten.
Noo laggg. Amazing
Als het blijft zoals het nu is, amaai
PS: ik logde in op mijn iPhone.
Nu ik inlog op mijn iPad zegt hij dati k 7 dagen moet wachten.
Je kunt dus maar 1 device per week toevoegen lijkt het.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
dat onze politiekers nogal in een bekrompen wereldje leven, wisten we al
de koe zegt boe
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad... VMMa gaat dwars liggen tegen Telenet, SBS groep gaat dwars liggen tegen WeePeeTV, VRT-VMMa monopoliseren hun eigen zenders via Stievie... en dat noemt men goed bezig zijn Het resultaat dat we vandaag hebben is pure chaos en fragmentatie waar geen enkele consument beter van zal worden !
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
@r2504: iemand heeft eerder in deze draad de oprichtingsakte van Stievie / Rumble / LukTV al eens gepost en daarin staat dat VRT, VMM én SBS Belgium in die koepel samenwerken. Het lijkt mij hun goed recht dat ze liever op hun eigen paard wedden ipv samen te werken met WeePeeTV. Ze halen er als het ware een schakel vantussen, met als gevolg dat ze zelf een dikkere marge kunnen nemen. Goed gezien zou ik zeggen.
-
- Deel van't meubilair
Dat een commercieel bedrijf dit doet kan ik deels begrijpen... maar het is zeker niet aan de VRT om dit te doen !
Op zich is Stievie een oorlogsverklaring aan Telenet wat mij betreft... moet Telenet nu ook kinderachtig doen en weigeren om VMMa zenders door te geven ? Ik hoop toch dat je begrijpt dat de consument van dergelijke spelletjes niet beter zal worden (en al zeker niet als je merkt dat dit in Nederland zelfs gratis kan !).
Ik stel trouwens ook niet dat de zenders geen eigen product mogen ontwikkelen... wel dat ze aan andere partijen hun content moeten beschikbaar stellen (zoals vandaag de dag BGC en TN hun koper/kabel ook moeten opstellen voor derden). Straks heb je 37 abonnementen nodig om de diverse zenders te kunnen bekijken.
Op zich is Stievie een oorlogsverklaring aan Telenet wat mij betreft... moet Telenet nu ook kinderachtig doen en weigeren om VMMa zenders door te geven ? Ik hoop toch dat je begrijpt dat de consument van dergelijke spelletjes niet beter zal worden (en al zeker niet als je merkt dat dit in Nederland zelfs gratis kan !).
Ik stel trouwens ook niet dat de zenders geen eigen product mogen ontwikkelen... wel dat ze aan andere partijen hun content moeten beschikbaar stellen (zoals vandaag de dag BGC en TN hun koper/kabel ook moeten opstellen voor derden). Straks heb je 37 abonnementen nodig om de diverse zenders te kunnen bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Akkoord, r2504.
Het wordt weer een TV landschap met veto's en exclusieven.
WeepeeTV heeft geen Vier of Vijf (Woestijnvis groep), Teletenne (DVB-T commercieel aanbod van Telenet) ontbreekt 2Be en VTM (VMMA groep), en dit soort grapjes gaat nu ook door als het over kijken op de tablet gaat.
De consument is hiet niet mee gediend.
Het wordt weer een TV landschap met veto's en exclusieven.
WeepeeTV heeft geen Vier of Vijf (Woestijnvis groep), Teletenne (DVB-T commercieel aanbod van Telenet) ontbreekt 2Be en VTM (VMMA groep), en dit soort grapjes gaat nu ook door als het over kijken op de tablet gaat.
De consument is hiet niet mee gediend.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
- Bedankt: 102 keer
Ik voel me redelijk misselijk als ik Lieten zo bezig hoor..
Het feit dat ze een open karakter van de samenwerking benadrukken en de testfase uitrollen op een gesloten systeem stoort me nog het meest.
Ten tweede lijkt er ook niemand zoch aan te storen dat er een appeltje voor de dorst bijhoort.
In Nederland en UK is dit soort diensten gratis, waarom kan dit hier nu weer niet?
Het feit dat ze een open karakter van de samenwerking benadrukken en de testfase uitrollen op een gesloten systeem stoort me nog het meest.
Ten tweede lijkt er ook niemand zoch aan te storen dat er een appeltje voor de dorst bijhoort.
In Nederland en UK is dit soort diensten gratis, waarom kan dit hier nu weer niet?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
toch ben ik blij dat dit allemaal gebeurt, want achtereenvolgende regeringen hebben zelf dit tweekoppig (belgacom/telenet) monopolie-monster geschapen! Laat ze het dus maar verder uitvechten, hoe meer leven in de brouwerij hoe beter...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Deel van't meubilair
Het probleem is dat jij als klant het slachtoffer zal worden van dat gevecht !wied schreef:Laat ze het dus maar verder uitvechten
-
- Deel van't meubilair
Je weet ook dat dat geen alternatief is voor de gemiddelde Vlaming... en als TVV dan ook nog start met CI+ weet je genoeg.wied schreef:ik denk van niet, dank zij (FTA) satellietontvangst...
-
- Elite Poster
juist, maar dat is dan een probleem voor de gemiddelde vlaming, hé...
Trouwens dank zij Stievie (en Snow) komt er eindelijk wat meer keuze op het menu van de vlaming!
Trouwens dank zij Stievie (en Snow) komt er eindelijk wat meer keuze op het menu van de vlaming!
Laatst gewijzigd door wied 21 maa 2013, 16:38, in totaal 1 gewijzigd.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
ik ben ook stevie tester en wil toch ff melden dat het heel goed werkt! Weet er iemand als ik het naast op de ipad ook op mijn iphone kan gebruiken met zelfde login?
Groeten Peter
Groeten Peter
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Maximum 1 device per login.
Wijzigen van device kan maar 1x per week.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
Ik zie nog een ander gevaar.r2504 schreef:Het probleem is dat jij als klant het slachtoffer zal worden van dat gevecht !wied schreef:Laat ze het dus maar verder uitvechten
Jaren geleden werd gezegd dat de TV zenders bezig waren om te evouleren naar een model waarbij alles op aanvraag zou gebeuren, en natuurlijk bijna alles betalend zou zijn.
Voor 99% van de kijkers zou TV dus heel makkelijk een veelvoud kunnen kosten van wat ze er nu aan geven.
TV op aanvraag leekt echter niet voldoende aan te slaan om tot dat resultaat te leiden.
Nu, met de opkomst van de tablet, lijkt men de kijkers op een andere manier dat systeem te willen opdringen.
Meer vrijheid ?
Ja, zoals je in een restaurant à la carte (vergelijk met elk programma op aanvraag) kunt verkiezen in de plaats van een menu te nemen (naar een zender kijken).
We weten allemaal dat à la carte eten veel duurder is, hoewel je inderdaad meer keuze hebt.
Ik geef toch de voorkeur aan het goedkopere menu, maar als iedereen op aanvraag begint te kijken, zullen die zenders snel verdwijnen, en evolueren naar een soort productiehuizen.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Bij mij is het net andersom.
Ik hoef niet 24/7 naar TV kunnen kijken. Ik wil gerust relatief meer betalen voor enkel die programma's die mij interesseren.
De rest van de tijd heb ik dan gewoon geen TV, maar ik mis dat dan ook niet .
Het zal voor ieder anders zijn of het ene dan wel het andere model goedkoper of duurder is...
Ik hoef niet 24/7 naar TV kunnen kijken. Ik wil gerust relatief meer betalen voor enkel die programma's die mij interesseren.
De rest van de tijd heb ik dan gewoon geen TV, maar ik mis dat dan ook niet .
Het zal voor ieder anders zijn of het ene dan wel het andere model goedkoper of duurder is...
-
- Premium Member
- Twitter: ttown2
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 22 keer
Als ze mij als klant willen dan zullen ze dat toch anders aan moeten pakken. Als ik niet op al mijn devices kan kijken, hoeft het niet voor mij (een beperking van 2 streams per account ofzo lijkt me wel redelijk).tendonsie schreef:Maximum 1 device per login.
-
- Elite Poster
Dat is meestal het argument bij à la carte, maar daar geloof ik niets van.heist_175 schreef:Het zal voor ieder anders zijn of het ene dan wel het andere model goedkoper of duurder is...
Hoeveel kabelabonnement betaal je per maand ?
Rond de 16€.
Reken maar eens uit hoeveel programma's je kunt opvragen voor dat geld.
Stel dat in zo'n systeem bijv. "Thuis" of "Familie" 2€ kost per aflevering om op te vragen.
De mensen die dat volgen (en het zijn er heel wat, want het zijn van de meest populaire programma's) betalen dan al 10€/week (5 afleveringen).
Zelfs als het maar om 1€/aflevering zou gaan zouden die al aan 5€/week of 22,5€/maand (4,5 weken gemiddeld) betalen, nog maar voor dat ene programma dus.
OK, niet iedereen veronderstelt soaps, en ik veronderstel dat in zo'n systeem het nieuws nog gratis zou zijn, en Terzake en weerbericht misschien ook nog, maar al de rest zou dan betalend zijn.
Een film ?
2 of 3€ ?
Panorama ?
2€ ?
Koppen ?
2€ ?
Volt ?
2€ ?
Je mag dus per maand 1x Volt, 1x Koppen, 2x Panorama, en dan nog 3 films bekijken, dan ben je al duurder uit.
Ik zou wel willen zien wie er goedkoper af is met zo'n systeem.
Die ene uitzondering die maar 2 keer per maand een half uurtje TV kijkt ?
Ik denk dat 99.99% een veelvoud zou betalen van wat hij nu betaalt, en misschien 0.01% een paar euro's bespaart.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Om op uw vraag te antwoorden: ik betaal €0 kabelabonnement.
Ik ga geen €14-15 per maand betalen om allerlei brol te kunnen of mogen zien (wat is serieus waar de moeite waard om naar te kijken, buiten de BBC reeksen van Attenborough en HetNieuws of Terzake)
Het aanbod van goede, interessante programma's is dermate beperkt dat het voor mij die €15 niet verantwoord.
Als ik dus kan kiezen voor een pay-per-view model, dan hebben we een win-win.
Ik win, want ik moet geen €15 betalen voor enkel dat éne programma te kunnen zien.
"Zij" winnen, want nu betaal ik niets en kijk ik niets, en met pay-per-view kijk (en betaal) ik toch al iets.
Het medium TV is ook wat achterhaald vind ik.
Eén of andere kwiet in Brussel vind dat ik naar het nieuws of Terzake, of whatever moet kijken, op de moment dat hij of zij dat in gedachten heeft.
Dat concept kan je in 2013 toch echt niet meer volhouden. Alsof ik mijn activiteiten ga onderbreken, omdat er nu één of ander programma begint . Ik zal zelf wel kiezen wanneer ik de tijd vind of maak om naar een programma te kijken.
Past mijn visie niet in jullie concept? Jammer, weer een kijker minder .
Ik ga geen €14-15 per maand betalen om allerlei brol te kunnen of mogen zien (wat is serieus waar de moeite waard om naar te kijken, buiten de BBC reeksen van Attenborough en HetNieuws of Terzake)
Het aanbod van goede, interessante programma's is dermate beperkt dat het voor mij die €15 niet verantwoord.
Als ik dus kan kiezen voor een pay-per-view model, dan hebben we een win-win.
Ik win, want ik moet geen €15 betalen voor enkel dat éne programma te kunnen zien.
"Zij" winnen, want nu betaal ik niets en kijk ik niets, en met pay-per-view kijk (en betaal) ik toch al iets.
Het medium TV is ook wat achterhaald vind ik.
Eén of andere kwiet in Brussel vind dat ik naar het nieuws of Terzake, of whatever moet kijken, op de moment dat hij of zij dat in gedachten heeft.
Dat concept kan je in 2013 toch echt niet meer volhouden. Alsof ik mijn activiteiten ga onderbreken, omdat er nu één of ander programma begint . Ik zal zelf wel kiezen wanneer ik de tijd vind of maak om naar een programma te kijken.
Past mijn visie niet in jullie concept? Jammer, weer een kijker minder .
-
- Elite Poster
+1 voor heist...
trouwens volgens velen zijn er te veel zenders, en geven zij allemaal dezelfde soort (waardeloze) programma's! Vooral de adverteerders zijn deze mening toegedaan. Ik kijk dus met belangstelling, en plezier, verder naar deze battle...
trouwens volgens velen zijn er te veel zenders, en geven zij allemaal dezelfde soort (waardeloze) programma's! Vooral de adverteerders zijn deze mening toegedaan. Ik kijk dus met belangstelling, en plezier, verder naar deze battle...