Bij plasma-discounter.nl heb ik een muurbeugel gekocht, deze hebben ze verstuurd op 20 februari 2013, normaal duurt het een dag of 2 voordat het hier in België zou aankomen. Dus ik volg het pakket via de track and trace op de website van postnl.
Op donderdag de 21ste staat op de website van postnl dat het pakket de 22ste zou geleverd worden dus wachten we nog een dag.
Op vrijdag de 22ste staat er eerst dat het pakket dus "vandaag" geleverd word, maar in de namiddag veranderd dit naar "onbekend".
Dus denk ik dat het misschien 's zaterdags geleverd gaat worden want dat is nog al gebeurd. Maar die zaterdag heb ik niemand gezien en de status blijft op onbekend.
Begin deze week neem ik contact op met plasma-discounter.nl en leg hun uit wat er aan de hand is en ze gaan contact opnemen met postnl om te horen hoe het zit met mijn pakket.
Gisterenavond keek ik nog is op de site en is de status nog altijd "onbekend" en deze morgen zie ik dat mijn pakket gisteren dus woensdag 27/02/2013 afgeleverd is om 5:49. Dus dit is wel heel vreemd. Ik ga op de site van postnl verder kijken want zo te zien kan je de handtekening zien maar dan komt er te staan "Handtekening niet gevonden".
Ik heb al wat gezocht op de site van postnl om mijn verhaal te doen, maar ik kan daar nergens een contactformulier of eender wat vinden.
Met plasma-discounter.nl heb ik ook al contact opgenomen (net een mail verstuurd).
Ik zie niet in wat ik nog kan doen ?
Postnl pakket afgeleverd volgens website
-
- Premium Member
- Berichten: 526
- Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 25 keer
Gewoon . . . wachten
Heb dit ook al voorgehad bij postnl , na een tijd verandert die status weer.
Postnl wordt bedient in belgie door TNT en zijn meestal zelfstandige chauffeurs die het allemaal niet zo nauw nemen.
Gewoon geduld.
Heb dit ook al voorgehad bij postnl , na een tijd verandert die status weer.
Postnl wordt bedient in belgie door TNT en zijn meestal zelfstandige chauffeurs die het allemaal niet zo nauw nemen.
Gewoon geduld.
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Weekje geleden een boek besteld op bol. 's Anderendaags stond de status op afgeleverd (woensdag), terwijl de feitelijke levering pas gebeurde op maandag.
Ikzelf had postnl gemailt (en vrij snel antwoord gekregen), maar zij stuurden me gewoon weer door naar de leverancier.
Wachten, en plasma-discounter nogmaals contacteren als het je te lang duurt.
[
Post made via mobile device ]
Ikzelf had postnl gemailt (en vrij snel antwoord gekregen), maar zij stuurden me gewoon weer door naar de leverancier.
Wachten, en plasma-discounter nogmaals contacteren als het je te lang duurt.
[

-
- Moderator
- Berichten: 2548
- Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Van post.nl krijg je idd een mailtje terug dat je je dient te wenden tot de leverancier.
Hier problemen gehad met bol.com, daar is de procedure dat je minimaal 3 dagen dient te wachten en dan terug contact opnemen met de bol.com klantendienst.
Mijn bestelling werd netjes gecrediteerd en kon opnieuw een bestelling plaatsen.
Hier problemen gehad met bol.com, daar is de procedure dat je minimaal 3 dagen dient te wachten en dan terug contact opnemen met de bol.com klantendienst.
Mijn bestelling werd netjes gecrediteerd en kon opnieuw een bestelling plaatsen.
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Een twee tal jaar terug was de laatste stap (vanaf het pakje bij de onderaannemer/chauffeur is) manueel (lees: A4 die afgetekend moet worden).
Dit is voor zover ik weet nog niet veranderd.
Dat de chauffeur zijn volledige ronde niet gedaan heeft, en het pakket in het systeem als afgeleverd staat zou dus kunnen.
Maar er zijn nog tig mogelijkheden die ik kan bedenken. (Ik heb ooit een vakantiejob gedaan bij TNT)
Dit is voor zover ik weet nog niet veranderd.
Dat de chauffeur zijn volledige ronde niet gedaan heeft, en het pakket in het systeem als afgeleverd staat zou dus kunnen.
Maar er zijn nog tig mogelijkheden die ik kan bedenken. (Ik heb ooit een vakantiejob gedaan bij TNT)
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik vind het toch vreemd dat het zo lang duurt, als ik iets van Nederland laat komen dan is dat normaal na 2 dagen hier.
Maar ik zal dan maar geduldig wachten en hopen dat het hier aankomt want zo te zien hebben er nog sommige van die vreemde dingen meegemaakt.
Edit: Ik heb ook contact gehad met postnl en dit is hun antwoord:
Dus moet plasma-discount een onderzoek aanvragen bij postnl want ik heb nog altijd niets ontvangen. 
Maar ik zal dan maar geduldig wachten en hopen dat het hier aankomt want zo te zien hebben er nog sommige van die vreemde dingen meegemaakt.

Edit: Ik heb ook contact gehad met postnl en dit is hun antwoord:
Code: Selecteer alles
Geachte heer ****,
Hartelijk dank voor uw reactie. Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend voor u is. Graag informeer ik u verder.
Er zijn internationale afspraken gemaakt met de postorganisaties over het oplossen van deze situaties. Dit houdt in dat de afzender PostNL kan verzoeken om een onderzoek te beginnen naar uw pakket. Ik raad u hierom aan contact op te nemen met de afzender.
Wij informeren de afzender over de status van het onderzoek. U kunt hem of haar desgewenst vragen om u hiervan op de hoogte te stellen.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, dan kunt u gebruik maken van ons reactieformulier.
Met vriendelijke groet,
Andrea Sijtsma
PostNL Pakketten Klantenservice Consumenten
