Hallo,
Graag had ik geweten wat ik juist moet doen en wat ik ga verliezen als ik die voordeelgids.eu opzeg na 1 dag ... Vandaag op de babybeurs veel praatjes laten wijsmaken en eens ik thuis kwam en op hun site eens ging kijken was er van hun vele beloftes niets meer terug te vinden ... vele winkels die ze opsomde die wij ook gebruiken zijn gewoonweg niet erbij ... pure praatjesmakerij om je handtekening te krijgen dus ... Ik wist nu wel dat ze meestal overdrijven met verkoperspraat maar dat het zo erg is gesteld wist ik niet .... Ik heb het recht om aangetekend op te zeggen binnen de 7 werkdagen. Maar verlies ik nu iets aangezien ik al met bankcontact het bedrag van 79.90€ heb betaald .... Ik hoop het hier te horen ...
voordeelgids oplichters?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
gebruik google eens...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
verdomme hé, ben m'n geld dus meer dan wss kwijt
-
- Elite Poster
- Twitter: nathan_gs
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 55 keer
Aangifte doen bij FOD Economie en zo snel mogelijk aangetekend opzeggen.
Plaats in de brief iets van binnen de 14d terug te storten op laste van dwangsom.
Je hebt trouwens voor verkoop op afstand een herroepingsrecht van 7d, soms zelfs 14d.
Plaats in de brief iets van binnen de 14d terug te storten op laste van dwangsom.
Je hebt trouwens voor verkoop op afstand een herroepingsrecht van 7d, soms zelfs 14d.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 27 keer
Voor wat het waard is :
Blijkbaar is zo'n pas dus ook nog een abonnement, dus volgend jaar komt er een rekening in uw bus.
Opzeggen is blijkbaar 3 maanden voor vervaldatum & aangetekend. En die pas moet blijkbaar ook nog teruggestuurd worden.
Bron om de algemene voorwaarden te vinden : Google, zoekterm : voordelengids.eu opzeggen
In uw concrete geval is het - volgens de info die ik gevonden heb - jammer, maar kan U uw geld niet terugkrijgen.
Uw geval is géén verkoop op afstand, maar wel een geval van verkopen buiten de onderneming. Het is alleen maar verkoop of afstand indien geen van beide partijen bij het aangaan van het contract fysiek aanwezig zijn (zoals o.a. verkoop op internet, catalogusverkoop of het teleshoppen).
Zie link: http://economie.fgov.be/nl/onderneminge ... derneming/
[Edit] : in de openingspost zie ik dat U verwijst naar aangetekend opzeggen binnen 7 dagen. Als die opzegmogelijkheid in het door U getekende contract staat, dan zou ik dit gewoon doen. En vraag ook uw geld terug. Hopelijk lukt het.
Blijkbaar is zo'n pas dus ook nog een abonnement, dus volgend jaar komt er een rekening in uw bus.
Opzeggen is blijkbaar 3 maanden voor vervaldatum & aangetekend. En die pas moet blijkbaar ook nog teruggestuurd worden.
Bron om de algemene voorwaarden te vinden : Google, zoekterm : voordelengids.eu opzeggen
In uw concrete geval is het - volgens de info die ik gevonden heb - jammer, maar kan U uw geld niet terugkrijgen.
Uw geval is géén verkoop op afstand, maar wel een geval van verkopen buiten de onderneming. Het is alleen maar verkoop of afstand indien geen van beide partijen bij het aangaan van het contract fysiek aanwezig zijn (zoals o.a. verkoop op internet, catalogusverkoop of het teleshoppen).
Zie link: http://economie.fgov.be/nl/onderneminge ... derneming/
[Edit] : in de openingspost zie ik dat U verwijst naar aangetekend opzeggen binnen 7 dagen. Als die opzegmogelijkheid in het door U getekende contract staat, dan zou ik dit gewoon doen. En vraag ook uw geld terug. Hopelijk lukt het.
Pluk de dag
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB
Internet : Hoofdlocatie : Epic Combo Light Experience : 1 mobiel abo + Internet comfort + Light TV (Pickx)
2e locatie : Orange Flybox Easy Internet atHome 150 GB