windows 98 installeren
-
- Administrator
- Contacteer:
- foxxy girl
- Pro Member
nee normaal niet,
heb het al drie keer bij men eigen pc gedaan, het enige wat je kwijt geraakt zijn bij mijn weten de windows updates, dus die kan je best terug even downloaden en instaleren.
heb het al drie keer bij men eigen pc gedaan, het enige wat je kwijt geraakt zijn bij mijn weten de windows updates, dus die kan je best terug even downloaden en instaleren.
groetjes foxxy
Ily schreef:ma ben ik dan alles kwijt wa in in documents & settings heb staan als ik windows er gewoon over heen schrijf?
Natuurlijk altijd eerst een backup van de belangrijke data maken.
foxxy girl schreef:nee normaal niet,
door di updates kan ik mn Bluetooth nimeer gebruiken dus ik ga geen windowsupdate meer doen hoor
ok ik heb windows opnieuw geinstalleerd ma ik ben alle snelkoppelingen kwijt enzo en di start mn antivirus ni meer op bij het opstarten
office en winrar enzo vind di ook ni meer
msn ook ni di zegt iets over een incorrecte installatie
ik heb gewoon mn c schijf geformateerd ik kreeg da allemaal ni opgelost di problemen
office en winrar enzo vind di ook ni meer
msn ook ni di zegt iets over een incorrecte installatie
ik heb gewoon mn c schijf geformateerd ik kreeg da allemaal ni opgelost di problemen