Ik ben sinds vorige week eigenaar van een Picostation 2, maar ik heb er nog niet veel genot van gehad.
1) Ik ga naar de webinterface door mijn computer een fixed ip-adres (192.168.1.100) en gateway (192.168.1.20) te geven. Ik stel alles in. Ik kies voor access point met fixed ip-adres (192.168.1.4) en DHCP-server (192.168.1.1). Ik hang deze vervolgens in mijn netwerk en het werkt.
2) Zondagavond schakel ik hem uit om hem op een betere locatie te hangen. Sindsdien doet hij niets meer. Als ik hem aansluit brandt enkel de power-led. Ondanks alle LAN-kabels correct zijn aangesloten.
Het volgende heb ik al geprobeerd:
- Kabel in mijn computer ipv Picostation gestoken en die krijgt direct een ip-adres. Dus de POE lijkt niets te saboteren.
- Ik heb hem al terug geprobeerd te benaderen met fixed ip-adres (gateway = 192.168.1.4 of 192.168.1.20 getest).
- Ik heb de reset-knop al een tijdje ingehouden, maar die lijkt niets te doen. Enkel de power-led blijft branden.
- Geprobeerd om in de recovery te geraken, maar daarvoor is ook de reset-knop nodig en die lijkt niets te doen. Of ik doe dat verkeerd?