Euphony adsl

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
Joe Sixpack
Member
Member
Berichten: 95
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:21
Contacteer:

Toevallig gevonden bij Euphony:

http://www.euphonygroup.com/internet_ad ... #EuComfort
Blijkbaar gaan ze ook ADSL en ADSL light aanbieden
35€ en 19.99€
Gebruikersavatar
SIR
Pro Member
Pro Member
Berichten: 321
Lid geworden op: 27 nov 2003, 14:47
Locatie: Borsbeek, A'pen

Waarschijnlijk met de Skynet voorwaarden, want Euphony is geënt op het Belgacom netwerk.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

als ge nu dieje adsl aanvraagt voor het einde van deze maand of einde van volgende maand krijgde adsl (dieje 3.3 mbit) tegen de prijs van den lite abbo en een limiet van 15 gig maar dacht wel da ge dan moest tekenet voor 18 maanden. ben niet zeker. ge moet maar is navragen
Gebruikersavatar
barco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 17 jan 2003, 10:25
Bedankt: 5 keer

Supersnel ADSL - haal het maximum uit uw verbinding!

TIJDELIJKE PROMOTIE: indien u voor 31 juli een abonnement voor 12 of 24 maanden op EuComfort neemt, betaalt u resp. de eerste 6 of 12 maanden slechts € 29,95
u surft supersnel (tot 60x sneller dan via een klassieke dial-up-verbinding)

EuComfort kost tijdelijk slechts € 29,95 (incl. BTW) per maand (normale prijs: € 35), zonder bijkomende kosten

u gebruikt uw internettoegang wanneer en zoveel u wilt

in de prijs zit een maandelijks datavolume van 15 GB (gigabytes) vervat, ruim voldoende voor de zwaarste surfer.

Indien u op een bepaald moment toch meer zou willen verbruiken (bv. voor het downloaden van films en andere zware bestanden), kan u heel goedkoop uw volume uitbreiden: per bijkomende gigabyte betaalt u dan slechts € 0,5!

uw telefoonlijn blijft vrij terwijl u surft

Specificaties EuComfort

Downloadsnelheid: 3,3 Mbps (megabits per seconde )
Uploadsnelheid: 384 Kbps (kilobits per seconde)
Transfervolume: 15 GB (gigabytes) per maand
Mailboxen: 5
Mailboxgrootte: 50 MB (megabytes)
Aliassen per mailbox: 3
Webruimte: 50 MB
Maandelijks abonnement: € 35

http://www.euphony.be/NL/main.htm :-D

Waar blijft Skynet?! :oops:
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

is allemaal wel mooi ja maar ge zit weer met een limiet he. en ge kunt maar een beperkt aantal volumepacks aankopen. dus de zware gebruiker gaat der nog niks mee zijn maarja :)
Gebruikersavatar
barco
Plus Member
Plus Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 17 jan 2003, 10:25
Bedankt: 5 keer

Voorlopig nog niets vernomen over eventuele beperkingen voor de aankoop van extra volumepacks..... :!:
Gast

Ben overgestapt van skynet naar eucomfort. Inderdaad heel stuk rapper die upload. De download is echter een probleem. Daar waar ik vroeger rechts onderaan 3.3 Mbps zag staan, staat nu 1.1 Mbps. Heb al met ander modem geprobeerd, maar downloadsnelheid blijft laag.
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Anonymous schreef:...Daar waar ik vroeger rechts onderaan 3.3 Mbps zag staan, staat nu 1.1 Mbps. Heb al met ander modem geprobeerd, maar downloadsnelheid blijft laag.


De synchronisatiesnelheid hangt dan ook niet af van de modem, maar wel van het profiel ("de configuratie") in de centrale. (voor zover ik weet)
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Anonymous schreef:Ben overgestapt van skynet naar eucomfort. Inderdaad heel stuk rapper die upload. De download is echter een probleem. Daar waar ik vroeger rechts onderaan 3.3 Mbps zag staan, staat nu 1.1 Mbps. Heb al met ander modem geprobeerd, maar downloadsnelheid blijft laag.

Heb even nagecheckt bij EuComfort, je upload is voorzien 384 Kbps de download 3.3 Mbps.
Even navragen per telefoon bij je provider, dat zou moeten te regelen zijn vermits je voordien bij je vorige provider 3.3 Mbps had.

Grtz, :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Nu ja, als dat turboline gebruikt is dit wel een aantrekkelijk abo. voor 5 euro extra in de maand heb je dan 35 GB/maand. Dat zou voor mij al voldoende zijn. Als ze dan ook nog eens aantrekkelijke snelheden hebben (turboline), dan zie ik niet in waarom ik zou blijven voortploeteren met a2f. Maar ja, wie garandeert mij dat ze net zoals a2f niet overstappen op scarlet :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

hoe komde gij aan "voor 5 euro extra in de maand heb je dan 35 GB/maand" ? want het is toch 15 gig in de maand limiet en 0.5€ per extra gig? dus voor 5€ extra komde op 25 GB per maand :wink:
hectiQ

Ik had uitleg gekregen op een PC beurs van Euphony ADSL, ze vertelden dat ze een apart netwerk hadden, dus niet via de lijnen van Belgacom.

Momenteel heb ik Skynet Belgacom ADSL Go + Power Pack,
dus 3.3 mbps down en 256 kbit up met 15 GB limiet en 5 euro / 5 gb
Prijs per maand: 40 euro + 10 euro = 50 euro
Alhoewel dat er om de 2 maanden een factuur komt van +/- 120 euro

Euphony ADSL,
dus 3.3 mbps down en 384 kbit up met 15 GB limiet en 2.5 eur / 5 gb
Prijs per maand: 35 euro


Echt aantrekkelijk, time to move.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

hectiQ schreef:Ik had uitleg gekregen op een PC beurs van Euphony ADSL, ze vertelden dat ze een apart netwerk hadden, dus niet via de lijnen van Belgacom.

Momenteel heb ik Skynet Belgacom ADSL Go + Power Pack,
dus 3.3 mbps down en 256 kbit up met 15 GB limiet en 5 euro / 5 gb
Prijs per maand: 40 euro + 10 euro = 50 euro
Alhoewel dat er om de 2 maanden een factuur komt van +/- 120 euro

Euphony ADSL,
dus 3.3 mbps down en 384 kbit up met 15 GB limiet en 2.5 eur / 5 gb
Prijs per maand: 35 euro


Echt aantrekkelijk, time to move.


ik denk da ge het verkeerd verstaan hebt dan. zij gaan hun eigen netwerk aanleggen maar hebben der nog geen.
Gast

Probleem dat ik had zou einde van de week verholpen moeten zijn.

Dit kreeg ik daarstraks doorgestuurd.

**update**



Een uurtje geleden is ons door Mobistar bevestigd dat Belgacom een aantal LEX’en verkeerd geconfigureerd heeft, waardoor onze EuComfort-klanten een lager profiel toegekend kregen (en dus ook een lagere snelheid). Uiteraard is onze eerste zorg dat ze dit zo snel mogelijk rechtzetten.


Dus toch ook over het belgacomnetwerk.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”