Mooi startpakketje tegen een spotprijs hoor. Mocht ikzelf niet "in to" Sony zijn (dus dus mijn lenzen, objectieven, ... van Sony zijn) zou ik deze direct gekocht hebben als backup!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië Telefonie = EDPnet + OVH GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Moest je nog iemand vinden om het toestel, kitlens, batterijen, statief etc over te nemen -- wil ik graag een bod doen op SIGMA DC 55-200mm 1:4-5.6 + zonnekap, Digital Optics 0.44x 58mm, Battery grip BG-E1. (ter aanvulling van mijn 400D..)
Ik heb Nickvers een PM gestuurd eerder deze week met de vraag of hij nog interesse had voordat ik hier de nieuwe prijs postte.
Heb geen antwoord gekregen, maar indien hij toch nog van gedacht zou veranderen, hoor ik het graag.
Verkocht aan wie? Alle biedingen moeten publiek gebeuren. het bod van 175 € was in principe het winnende bod. Gelieve meer uitleg hieromtrent te verschaffen. Dank je.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Zoals aangegeven was het startbod 200 euro.
De bieding van 175 euro is geweest van VOOR de aanpassing van het startbod naar 175 euro en was op dat moment dus ook te weinig.
Voordat ik het startbod aanpastte naar 175 euro heb ik in alle eerlijkheid eerst nog contact opgenomen met Nickvers of hij nog interesse had voor die 175 euro.
Heb geen antwoord meer gekregen en toen hier ook duidelijk aangegeven dat het ook op andere sites geplaatst is.
Is dan ook verkocht via andere site.