Wat er op andere pagina's staat laat me koud... op deze pagina staat dat enkel "in sommige gevallen" (zoiets is dus een zeldzaamheid of een grote uitzondering) je moet betalen voor het inruilen. Ik heb genoeg ervaring met TN om te weten dat dit ruim voldoende is om te voldoen aan de voorwaarden (spijtig dat ik zelf reeds een AD-2100 heb anders was het amusement verzekerd).a3ke schreef:de links erachter sturen je naar de mainpage en daar zal je geheid 75 of 50 € aangerekend worden voor deze "swap"
Volgens een recent verhaal zou TN wel degelijk regio per regio (vandaar misschien het eerdere verhaal van de helpdesker) bezig zijn de oude decoders om te ruilen voor de nieuwe AD-2100 , maar dus niet vanuit het initiatief van de klant zelf (al kan je hier ook het geluk hebben om op de juiste helpdesker te vallen).
Het blijft echter droevig dat het bedrijf dat ergens verleden jaar z'n mond vol had over transparantie nog steeds op dergelijke manier met z'n klanten omgaat en pure willekeur aan de telefoon blijft hanteren (maar zoals meestal het geval is is Charlotte in dergelijke topics nergens te bespeuren).