Ruim 80 procent van Belgen kijkt digitaal tv

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
reinier
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 sep 2012, 10:41
Bedankt: 1 keer

Ik heb niets tegen digitale televisie maar ze moeten dan wel zorgen dat iedereen in het gezin kan digitaal kijken ZONDER MEERKOST!!!
Dus naar verschillende zenders/tv's op hetzelfde moment. 2 of 3 beelden is echt niet genoeg voor een gezin van 4 of 5 of meer.

Typisch Belgische situatie hier. Overheid krijgt inkomsten van de 2 grote, en laten die maar hun gang gaan.
Telenet wil gewoon geld afpingelen in de markt van de contentaanbieders, en wij moeten daarvoor maar opdraaien.

Het is nochtans simpel:
Ik betaal een abonnement per gezin voor die ene kabel die binnenkomt en wil dan ook gelijk hoeveel tv's op aansluiten zonder dat iemand daar enige beperking moet op leggen.
DIT IS WEL 50 JAAR ZO GEWEEST!
DIGITALE TV is gewoon achteruitgang in België.

Hetzelfde hebben we gezien in de beginperiode van GSM's, Breedband internet, en energie leveranciers. EN telkens zit de overheid er in de beginperiode er tussen. Gewoon verdoken belastingen, profiteurs.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

r2504 schreef:
Joe de Mannen schreef:maar eens zal het verdwijnen
Dat is wat ik tracht duidelijk te maken... en iemand z'n bomma van 80 jaar die geen bakske wil zal daar niets aan veranderen.
Opnieuw, heb ik geen problemen mee. Maar DVB-C is een propere oplossing want mijn bomma heeft intussen al "zo nen platten teevee" waar DVB-C onboard zit. Voor haar zou dus niets lijken te veranderen aangezien haar technisch aangelegde kleinkinderen het wel voor haar zullen configureren.

Zoals hierboven al gezegd in meerdere posts, de manier waarop is waar ik en anderen over klagen, dat is in mijn ogen geen "vooruitgang".


Geheel toevallig: Ik heb het gisteren nog met handen en voeten aan iemand (mijn leeftijd overigens, niet mijn bomma) proberen uit te leggen waarom hij met zijn nieuwe TV die digitaal kanalen kan ontvangen nog altijd dat bakske van Telenet nodig heeft. Hij dacht (logische redenering imho) van die abonnementskost af te kunnen raken als hij die maar deftig ingesteld kreeg. Toen ik het hem eindelijk uitgelegd had gekregen was zijn enige commentaar "ah, da's slim bekeken van Telenet"...
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”