Volgens hetgeen ik kan terugvinden is de kost van Raw copper 8,03€/maand excl BTW (dus 9,7€ incl). Dit is excl. installatie en andere kosten.
Bron: http://www.belgacomwholesale.be/wholesa ... e=nws_bruo
Toch een zware kost voor de 'alternatieve' providers. Zeker als je daar nog de installatie, activatie, deactivatie, ... kosten bijneemt.
Stijgende prijzen
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 15 keer
Vandaag mijn BGC factuur ontvangen voor Februari : Internet gestegen van 44,94€ naar 46,20€, en de huur van de decoder uiteraard van 7€ naar 8€. Toen ik eind 2010 overstapte naar BGC betaalde ik 52€, nu een dikke 2 jaar later betaal ik 59€, voor mij is de maat vol, ik stap een van de komende weken over naar SNOW.
-
- Pro Member
- Twitter: tendonsie
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Al berekend wat die "overstap" van je kost... en hoeveel maanden het kost voor je die terug wint?
En hoeveel het je kost als je jouw extra zenders of opties erbij telt.
Je 7 euro delen door 99 euro setup alleen al.
Dan nog eens alle problemen van dien voor het overschakelen.
Komende jaar ga je geen winst doen lijkt me
En tegen dan doen ze misschien ook een indexsprong of wijziging in hun aanbod of doet Belgacom een tegenbod.
En hoeveel het je kost als je jouw extra zenders of opties erbij telt.
Je 7 euro delen door 99 euro setup alleen al.
Dan nog eens alle problemen van dien voor het overschakelen.
Komende jaar ga je geen winst doen lijkt me
En tegen dan doen ze misschien ook een indexsprong of wijziging in hun aanbod of doet Belgacom een tegenbod.
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Een kleine tip aan al diegenen die overstappen omwille van de prijs: Ipv. 99€ Snow 'installatiekosten' te betalen koop met dat geld een BGC TV decoder. Bespaart je ook 8€ per maand...
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Dan betaald ge nog altijd 51€ hé... en je moet dan die dure BGC TV decoder kopen
Als mensen voldoende hebben aan het snow basispakket, besparen ze veel meer... het is alleen een kleine investering, die snel terugverdiend is.
Als mensen voldoende hebben aan het snow basispakket, besparen ze veel meer... het is alleen een kleine investering, die snel terugverdiend is.
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Ik heb een belgacom Pack Comfort (Internet+TV) aan 42,95€. Bij Snow zou dit mij minimum (hetgeen ik nodig heb) 39€ + 9€ (Franse zenders) = 48€ kosten. Besparing is dus niets, integendeel ik zou bij Snow 5€ extra betalen
Internet: EDPNet VDSL
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
MJ schreef:Vandaag mijn BGC factuur ontvangen voor Februari : Internet gestegen van 44,94€ naar 46,20€, en de huur van de decoder uiteraard van 7€ naar 8€. Toen ik eind 2010 overstapte naar BGC betaalde ik 52€, nu een dikke 2 jaar later betaal ik 59€, voor mij is de maat vol, ik stap een van de komende weken over naar SNOW.
VOiD schreef:Ik heb een belgacom Pack Comfort (Internet+TV) aan 42,95€. !:Bij Snow zou dit mij minimum (hetgeen ik nodig heb) 39€ + 9€ (Franse zenders) = 48€ kosten. Besparing is dus niets, integendeel ik zou bij Snow 5€ extra betalen :
uw pack vind ik niet terug op de belgacom website
http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... p_intco_tv
de koe zegt boe