Maandag had ik edpnet besteld maar tot op heden laten ze niks van zich horen...dit kan nu toch geen week duren eer ze weten of het 16/10 profiel kan?
(het kan wel degelijk, dit wist ik namelijk al langer dan vandaag gezien ik op een 250m zit)
En een bevestigings mail van de bestelling sturen ze ook niet dus had ik geen printscreen genomen van de gegevens kon ik niet in my edpnet ook. (mail is juist en zit ook niet in de spam)
Enige verschil met belgacom is dat het nu KLANT---EDPNET---Belgacom is maar ze weten toch ook snel genoeg wanneer ze een technieker kunnen inplannen.
Edpndet trage administratie?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dat is raar, want normaal krijg je wel een mail (+brief) met de bevestiging van je bestelling.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 23:49
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 22 keer
Ze zijn inderdaad traag geworden. Vorige week heb ik naar hun gebeld en 30 minuten mogen wachten tot ik iemand aan de lijn kreeg. Op mijn ticket hebben ze na 2 weken geantwoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
En uiteindelijk heeft het hier 2.5 maand geduurd eer ik op 16.5/10 effectief stond
Ik denk dat ze beetje slachtoffer van hun eigen succes geworden zijn
Maar blijf wel zeer tevreden tot nu toe van
Ik denk dat ze beetje slachtoffer van hun eigen succes geworden zijn
Maar blijf wel zeer tevreden tot nu toe van
The eternal and true pessimist
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Vandaag zouden alle problemen van de baan moeten zijn, en komende woensdag word ik geactiveerd.
***afdeling adsl(2)+ ik hoef me toch geen zorgen te maken dat ze adsl activeren zeker want vdsl is 100% zeker mogelijk op mijn adres.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Veel succes! En vergeet je handtekening niet aan te passen eh
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Second, jij test dat elk uur?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2385
- Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
- Locatie: nevele
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Eens goed kijken Kris (stats van netlimiter, ken je toch??) als ik 200gb back-ups upload (keer of 3 per maand dus 6 dagen) merk ik altijd in dezelfde uren een kleine vertraging.krisken schreef:Second, jij test dat elk uur?
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik ken netlimiter, maar gebruik het niet
EN yes, gezien
EN yes, gezien
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti