Welke smartphone voldoed aan volgende wensen?

Plaats reactie
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Berichten: 246
Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

Kan iemand een antwoord geven op volgenden vragen. Als leek in op smartphone gebied zou ik graag enkele ervaring hebben van gebruikers.
Ik ben op zoek naar 2 smartphones liefst dezelfde toestellen met volgende mogelijkheden (budget 600€).
-Gps zonder data verkeer maar kaarten op het toestel.
-Een kalender die kan sychroniseren tussen de 2 toestellen. Met de bedoeling wanneer ik een afspraak wil maken ik kan vergelijken met die van mijn partner en wanneer ik iets in de agenda zet zij dit ontvangt(natuurlijk wanneer er data verbinding mogelijk is).
- Een zo lang mogelijke batterij duur rekening houdend dat alles toepassingen niet constant gebruikt worden
-Een toestel die een mooie foto kan nemen.
-En natuurlijk een gebruiksvriendelijk toestel.

Graag jullie mening
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Gelijk welke android & windows smartphone...
Agenda synchroniseren is het makkelijkste met google calendar, allé dat is toch mijn ervaring erin...

Let wel, GPS software met kaarten op het toestel is niet gratis.
2Flip
Premium Member
Premium Member
Berichten: 605
Lid geworden op: 12 mei 2010, 21:45
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer
Contacteer:

GPS zonder dataverkeer gaat geld kosten, ik ben bijvoorbeeld zeer tevreden van Sygic (http://www.sygic.com/en/android:buy-now). Zit dit al in je budget?

Als je een gmail adres hebt (of je eigen domeinnaam via Google Apps), dan kan je google's kalender gebruiken.
Stel, je maakt een afspraak op je gsm, dan is deze ook zichtbaar als je (via bv je pc) inlogt op gmail (en vice-versa).

Je kan dan ook op de twee gsm's zowel je vrouw als je eigen account laten syncen.

thamar was me net voor, maar ik zou ook opteren voor een android phone (maar dan heb je nog een zeer ruime keuze).
Afbeelding
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

gps zonder dataverbinding is ook gratis mogelijk via Google Maps offline: https://support.google.com/gmm/bin/answ ... er=2650218
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Is dat 600 euro voor beide samen? Of per telefoon? Ik denk het eerste?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
crazydavid
Pro Member
Pro Member
Berichten: 246
Lid geworden op: 12 maa 2008, 20:16
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 6 keer

beiden
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Op Android is een gratis offline gps: https://play.google.com/store/apps/deta ... id.OSM.ALL
Alver
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 46
Lid geworden op: 01 dec 2011, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

crazydavid schreef:Kan iemand een antwoord geven op volgenden vragen. Als leek in op smartphone gebied zou ik graag enkele ervaring hebben van gebruikers.
Ik ben op zoek naar 2 smartphones liefst dezelfde toestellen met volgende mogelijkheden (budget 600€).
-Gps zonder data verkeer maar kaarten op het toestel.
-Een kalender die kan sychroniseren tussen de 2 toestellen. Met de bedoeling wanneer ik een afspraak wil maken ik kan vergelijken met die van mijn partner en wanneer ik iets in de agenda zet zij dit ontvangt(natuurlijk wanneer er data verbinding mogelijk is).
- Een zo lang mogelijke batterij duur rekening houdend dat alles toepassingen niet constant gebruikt worden
-Een toestel die een mooie foto kan nemen.
-En natuurlijk een gebruiksvriendelijk toestel.

Graag jullie mening
Nokia Lumia biedt de mogelijkheid gratis gps te gebruiken zonder dataverbinding. Kaarten zijn gratis te downloaden op het toestel via uw pc.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”