Promoties bestaande klanten

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Wuter
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Na wat te denken om wat te besparen op gsm abonnementen (4 abo's in het gezin). Wij hebben alle 4 Generation MTV 15 en betalen nu 60€/maand voor de 4 abonnementen. Nu was ik aan het zien om voor alle 4 terug opnieuw in te tekenen op zo'n Generation MTV 15 abonnementen. Nu lees ik de kleine lettertjes en daar staat dat het enkel is voor nieuwe klanten. En wat voor klanten die reeds bij proximus zitten en die willen profiteren van promoties?
Nu heb ik gehoord als je je abonnement omzet naar Pay&Go en de dag nadat je Pay@Go bent geworden terug intekent op een abonnement dat je dan wel die promotie kan krijgen klopt dat?
En nu mag je altijd je abonnement opzeggen na 6 maand indien zonder GSM.

alvast bedankt voor de reacties
Nr10
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Wat je zelf opsomt klopt, behalve je contractduur: je bent immers vrij uit te stappen wanneer je wil. Geen 6 maanden minimum dus.
Ik zou je aanraden om eerst eerst heel vriendelijk naar de klantendienst te bellen en de situatie uit te leggen. Mits je wat geluk hebt met de andere persoon aan de lijn, kan je de promotie bekomen zonder eerst over te stappen naar een Pay & Go. Indien niet, stap idd tijdelijk over op Pay & Go en ga dan opnieuw aankloppen voor een ''nieuw'' abo. €20 per maand is toch €240 per jaar!

Succes :-D
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

De klantendienst kan U inderdaad dezelfde promo toekennen of nieuwe klanten. Maar het is zeker niet de regel.
Als ze U niet willen overzetten zou ik U eerder aanraden om over te stappen naar mobistar ZONDER contractsduur .
Dan is er 100% zekerheid van een nieuw klantennr en een promo
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Wuter
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 11 keer

Bedankt voor de snelle reacties :-D

Vandaag naar de Belgacomwinkel geweest. Ik kom binnen en ik vraag voor 4 abonnementen om te vormen naar Pay&Go :-) toen vroeg de verkoper wat is de reden. Heb gewoon gezegd dat ik niet van een promotie kan profiteren en dat ik daarom overschakel en binnen een paar dagen terug overschakel naar een abonnement met promo :lol: Daar kon de verkoper niet mee lachen. Hij zei "dat is belachelijk nu moet ik 4 papieren invullen :bang: en mijn collega's moeten dat dan in orde brengen in de administratie." Geef klanten dan het recht om opnieuw in te tekenen. Zolang dat niet is zal hij die papiertjes mogen invullen van mij :-D

grts
Wu-ter
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

De kans bestaat ook dat u niet aanzien wordt als nieuwe klant.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”