Siemens SX762 hulp

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
7zp
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 8 keer

Gisteren om 8.25 wanneer mijn modem zijn '24 hour release' deed, liep deze vast (wat hij wel vaker doet na zijn reset). Ben hem dan gaan herstarten met de powerknop vanachter, sindsdien is hij 'dood';
-Deelt geen IPs meer uit
-Geen wifi signaal
-Kan hem ook niet bereiken op zijn IP adress, na het instellen van een manueel adress, op 192.168.2.1 of 10.0.0.1/2 (op een duits fora gelezen dat dit in principe ook zou moeten werken)
-hard resetten met de knop vanonder heeft geen avans

De switch zelf gaat nog altijd (getest met 2 computers en elk een manueel ip).

Foto van de modem nu:
http://postimage.org/image/4r4nu3n07/

Normaal zou 'Line', 'ADSL', 'Online', 'WLAN', 'VOIP', 'Phone1/Phone2' groen moeten blinken als alles inorde is. In de manuals staat niks van 'error codes' die ik heb (De 2 rode phone leds)

Deze router/modem had ik bij mijn Dommel Homeconnect gekregen, hier staat custom firmware op van dommel om die voip settings te verbergen, wat het onmogelijk maakt om combinatie van een oude modem en een voip bakje te installeren.

Had indertijd het pakket bij Loveno in leuven gekocht, nu blijkt die winkel failliet te zijn.

Iemand enige oplossig?

greetz,
Gilles
djeetn
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 23 jun 2008, 10:09

Hey, ik ben pas overgestapt naar belgacom en heb dezelfde siemens nog staan (ook homeconnect abbo gehad)
Indien interesse laat maar weten wat je er eventueel voor over hebt :)

greetz
Gebruikersavatar
MichelLoyen
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 05 aug 2011, 10:33
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 10 keer

Ik heb er ook nog een staan!
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”