Ik ben al een hele tijd met mijn auto- en motorverzekering bij dezelfde verzekering. Ik zit bijna op drie maand van einde contract en heb op een viertal plaatsen offerte gevraagd. Met lengtes voorsprong kom ik bij ING het goedkoopst met dezelfde dekkingen.
Waar zit het addertje? Links en rechts lees ik dat na een ongeval je BA verdubbelt maar die info dateert van een drietal jaren geleden.
Bedankt voor de feedback
ING auto- motorverzekering
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
ik denk net dat dit op de juiste plaats staat !
Maar bon antwoord op je vraag : dit zal te maken hebben vanwege het klant zijn, misschien ook een of ander promo.
Ik ben nu bij touring verzekeringen voor de brandverzekering en als nieuwe klant kreeg ik de BA gratis en de andere opties 50% korting.
Maar bon antwoord op je vraag : dit zal te maken hebben vanwege het klant zijn, misschien ook een of ander promo.
Ik ben nu bij touring verzekeringen voor de brandverzekering en als nieuwe klant kreeg ik de BA gratis en de andere opties 50% korting.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
- trikke2705
- Plus Member
Mijn excuses mocht dit verkeerd staan. Het zal dan eerder te maken hebben met het niet klant zijn want dat ben ik niet bij ING. Ze vragen wel een gratis rekening te openen, dat is de enige voorwaarde.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
Vraag het hun eens wat als ik een ongeval heb hoeveel gaat de bm omhoog?
Ze kunnen misschien wel goedkoop zijn want onder de 25jaar vragen ze bedragen waar je een maand of 2/3 kan voor gaan werken om je auto te verzekeren...dus veel last van jonge gasten die gevoelig zijn voor ongevallen hebben ze volgens mij niet.
Ze kunnen misschien wel goedkoop zijn want onder de 25jaar vragen ze bedragen waar je een maand of 2/3 kan voor gaan werken om je auto te verzekeren...dus veel last van jonge gasten die gevoelig zijn voor ongevallen hebben ze volgens mij niet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
De tarieven zien er inderdaad zeer interessant uit. In mijn ogen zit er wel degelijk een addertje onder het gras ...de tarieven gaan inderdaad serieus omhoog wanneer je een ongeval hebt. Dit hebben we voorgehad met de wagen van mijn vrouw. Klein ongelukje op de parking en de tarieven swingden de pan uit. het is al een jaar of 2 geleden, dus ik kan me geen concrete tarieven/bedragen meer voor de geest halen.
Toen we het contract probeerden op te zeggen deden ze HEEL moeilijk. Mijn vrouw (contract stond op haar naam) heeft de opzegbrief persoonlijk ondertekend. De opzegging werd echter geweigerd omdat de handtekening op de opzegbrief niet overeenkwam met de handtekening in hun systeem (waren nochtans beide van mijn vrouw). Ze is toen naar een ING kantoor gegaan en daar hebben ze de 2 handtekeningen vergeleken en de medewerker van het kantoor zag geen verschil. De opzegging kon echter niet in het kantoor gebeuren (nooit begrepen waarom dit niet kon) en moest via aangetekend schrijven. Ik heb daarna opnieuw een aangetekend schrijven gestuurd waarin ik mij zeer boos gemaakt heb en dreigde met verdere stappen indien de opzeg niet onmiddellijk aanvaard werd.
De beëindiging van het contract is uiteindelijk in orde gekomen, maar mij zien ze daar in ieder geval nooit meer terug ...
Een gewaarschuwd man/vrouw is er 2 waard![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Toen we het contract probeerden op te zeggen deden ze HEEL moeilijk. Mijn vrouw (contract stond op haar naam) heeft de opzegbrief persoonlijk ondertekend. De opzegging werd echter geweigerd omdat de handtekening op de opzegbrief niet overeenkwam met de handtekening in hun systeem (waren nochtans beide van mijn vrouw). Ze is toen naar een ING kantoor gegaan en daar hebben ze de 2 handtekeningen vergeleken en de medewerker van het kantoor zag geen verschil. De opzegging kon echter niet in het kantoor gebeuren (nooit begrepen waarom dit niet kon) en moest via aangetekend schrijven. Ik heb daarna opnieuw een aangetekend schrijven gestuurd waarin ik mij zeer boos gemaakt heb en dreigde met verdere stappen indien de opzeg niet onmiddellijk aanvaard werd.
De beëindiging van het contract is uiteindelijk in orde gekomen, maar mij zien ze daar in ieder geval nooit meer terug ...
Een gewaarschuwd man/vrouw is er 2 waard
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- trikke2705
- Plus Member
Hieruit kan ik dan besluiten dat het best is om de premiebescherming bij te nemen. Bedankt voor de hulp.
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
ik vraag me af of je niet een "eigen" addertje kan gebruiken dan...
het is namelijk toch zo, na een ongeval (ongeacht in fout of niet), dat je de verzekering kan stopzetten (na afhandeling schade) ?
en dit kosteloos, telkens na elk ongeval waarbij je niet tevreden bent over de afhandeling (en ik dacht dat je dat ook niet moest aantonen)
dus, ing nemen, en als je dan ooit onverhoopt een ongeval krijgt, hun gewoon laten vallen en een andere verzekeraar onder de arm nemen?
het is namelijk toch zo, na een ongeval (ongeacht in fout of niet), dat je de verzekering kan stopzetten (na afhandeling schade) ?
en dit kosteloos, telkens na elk ongeval waarbij je niet tevreden bent over de afhandeling (en ik dacht dat je dat ook niet moest aantonen)
dus, ing nemen, en als je dan ooit onverhoopt een ongeval krijgt, hun gewoon laten vallen en een andere verzekeraar onder de arm nemen?
-
- Elite Poster
- Bedankt: 451 keer
Van een verzekering weg gaan is niet zo moeilijk, gewoon je nummerplaat laten schrappen en je verzekering stop gelijk (ook al is je contract nog aan het lopen)
Een herinschrijving vragen (kost je geen extra geld, buiten je nummerplaat) en klaar.
Hier bij KBC verzekeringen, uiteraard ook bij zo'n reus waar velen beweren duurder te zitten en toch via een makelaar goede prijzen gehad. Dit door pakketvoordeel enzovoort. Net zowat voor een andere auto een verzekering bijna gratis gekregen...
Ik vind het soms raar, de ene bij dezelfde verzerkering in dezelfde situatie betaald soms meer (of minder) als jou. Denk dat je soms gewoon op de juiste persoon moet vallen die wat korting wilt geven.
Schadeafhandeling bij verzekeringen loopt meestal stroef, maar zoizo je mag altijd (gratis) voor alles je advocaat aanspreken, de verzekering betaald toch en dan komt alles goed zoals jij het wilt![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Een herinschrijving vragen (kost je geen extra geld, buiten je nummerplaat) en klaar.
Hier bij KBC verzekeringen, uiteraard ook bij zo'n reus waar velen beweren duurder te zitten en toch via een makelaar goede prijzen gehad. Dit door pakketvoordeel enzovoort. Net zowat voor een andere auto een verzekering bijna gratis gekregen...
Ik vind het soms raar, de ene bij dezelfde verzerkering in dezelfde situatie betaald soms meer (of minder) als jou. Denk dat je soms gewoon op de juiste persoon moet vallen die wat korting wilt geven.
Schadeafhandeling bij verzekeringen loopt meestal stroef, maar zoizo je mag altijd (gratis) voor alles je advocaat aanspreken, de verzekering betaald toch en dan komt alles goed zoals jij het wilt
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- trikke2705
- Plus Member
Weer iets anders nu, ING doet geen motorverzekering, als je de combinatie auto/motor neemt gaan ze via AON en is die premiebescherming niet mogelijk.