Hallo
Ik gebruik al lang Google Chrome, maar de laatste tijd heb ik een vreselijk irritant probleem. Als ik een tweede tabblad open en daarin klik, dan loopt mijn eerste tabblad vast. Bij meerdere tabs lopen alle eerder geopende tabs vast. Met vastlopen bedoel ik dat het beeld op die tab stil blijft hangen, waar ik ook klik. Scrollen werkt ook niet. Ik kan wel nog klikken op de links op die pagina, en dan verandert de URL bovenaan wel, maar het beeld van de vorige pagina blijft nog steeds hangen. Het enige dat helpt is dat tabblad of de hele browser sluiten.
Ik heb dit probleem proberen Googlen, en daar vond ik overal dat het de ingebouwde Flash-plugin was die conflicteerde met de Adobe Flash Player. Dit was bij mij echter niet het geval. Dit heb ik allemaal geprobeerd, zonder resultaat:
- Ingebouwde Flash-plugin van Chrome uitschakelen (in chrome://plugins)
- Adobe Flash Player uitschakelen (in chrome://plugins)
- Adobe Flash Player verwijderen
- Chrome opnieuw installeren
- Adobe Flash Player opnieuw installeren
- Adobe Shockwave Player installeren + Flash Player/plugin uitschakelen
- Computer herstarten na bovenstaande
Het vreemde is dat dit probleem zich enkel voordoet op mijn laptop, en niet op mijn vaste PC. Op beide computers is Chrome Versie 24.0.1312.52 m, en staat Windows 7 geïnstalleerd. De laptop is 64-bits, en de vaste PC 32-bits.
Weet iemand hier een oplossing voor?
Chrome loopt constant vast
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Wat zie je wanneer je geheugenverbruik/processor in het oog houdt? Ik heb ooit iets gelijkaardig gehad en het probleem was voornamelijk het geheugengebruik: de computer was continu aan het swappen. Misschien eens de cache van Chrome leegmaken?
Test voor de zekerheid ook eens een andere browser. Bij mij werkte een andere browser in het begin beter, maar na een tijdje kreeg die dezelfde problemen.
Test voor de zekerheid ook eens een andere browser. Bij mij werkte een andere browser in het begin beter, maar na een tijdje kreeg die dezelfde problemen.
Laatst gewijzigd door driesve 21 jan 2013, 18:50, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
Dat was ik nog vergeten vermelden: Ik heb met Ccleaner De cache, cookies, internetgeschiedenis, downloadgeschiedenis etc allemaal schoongemaakt. Geen resultaat.
Toch bedankt voor je antwoord.
Toch bedankt voor je antwoord.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Ik heb sinds enkele dagen ook last met Chrome, maar een ander fenomeen: Chrome crasht volledig na enkele seconden.
Gisterenavond heb ik gemerkt dat het zich niet voordoet als ik Chrome opstart met 'run as administrator'. Misschien helpt het ook bij jou?
Chrome heeft wel een sandbox, maar echt aangeraden vind ik die work-around zelf ook niet.
Gisterenavond heb ik gemerkt dat het zich niet voordoet als ik Chrome opstart met 'run as administrator'. Misschien helpt het ook bij jou?
Chrome heeft wel een sandbox, maar echt aangeraden vind ik die work-around zelf ook niet.
-
- Starter
Ik heb het even getest, en Chrome als administrator uitvoeren lost het probleem helaas niet op
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Misschien eens volledig verwijderen en dan chrome opnieuw installeren ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Starter
Heel Windows 7 eraf gooien bedoel je dan? Chrome zelf heb ik al eens opnieuw geïnstalleerd (eerst verwijderd dus), staat in de eerste post.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Nenee windows 7 niet maar wel best chrome verwijderen met een progje ala revo uninstaller zodat alle registersleutels van chrome verwijderd worden (had niet gezien dat je al al eens verwijderd had, maar hoe?)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
-
- Starter
Ik had 'm gewoon in mijn programmalijst met de uninstaller verwijderd. Ik zal het straks eens proberen met een programma.