Waarom zou't ge nog een draaitelefoon gebruiken als er nu gsm bestaat??
Snappie the point?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Allee , zal het maar fijntjes aan google vragen die is tenminste ook beter van uitleg
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ziens!
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
[mod="SeNsEi Ze0n"]ik heb de dubbelpost verwijderd[/mod]
genieter schreef:Allee , zal het maar fijntjes aan google vragen die is tenminste ook beter van uitleg![]()
genieter schreef:ik zie het al,ik zit hier bij ne hoop html-deskundigen die nog van de oude stempel zijn en die weigeren van eens naar de laatste nieuwe programmakes te zien,en dan vol verbazing vast te stellen dat het program zelf het werkje uit handen neemt en voor de rest het zelfde resultaat geeft,ge kunt het nog niet zien wat er achter zit .
Snappie the point?![]()
Allee , zal het maar fijntjes aan google vragen die is tenminste ook beter van uitleg![]()
Ziens!
genieter schreef:ik zie het al,ik zit hier bij ne hoop html-deskundigen die nog van de oude stempel zijn en die weigeren van eens naar de laatste nieuwe programmakes te zien,en dan vol verbazing vast te stellen dat het program zelf het werkje uit handen neemt en voor de rest het zelfde resultaat geeft,ge kunt het nog niet zien wat er achter zit .
Snappie the point?![]()
Allee , zal het maar fijntjes aan google vragen die is tenminste ook beter van uitleg![]()
Ziens!
genieter schreef:ok allemaal ,heb het begrepen,zal mijn best doen voor de taal te leren want precies dat het dan toch iets beter zal zijn op het laatste! :P
Bedankt voor de inlichting en vergeef me de snedige commentaar van daarstraks,ziens! :lol: :oops: