Per toeval ben ik erachter gekomen dat VDSL bij mij mogelijk is. Op 10 december contact opgenomen met de Scarlet klantenservice. Daar werd mij vertelt dat deze omzetting 14 dagen kon duren. Op 3 januari nog maar een mail gestuurd naar de klantenservice. Zij kunnen geen tijdsindicatie aangeven.
Ik heb het idee dat een Belgacom of ingehuurde technieker even in de wijkkast (ROP) moeten zijn, volgens mij is het dan zo gepiept.
ADSL naar VDSL waarom duurt dit zo lang
-
- Plus Member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 24 mei 2011, 00:10
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 35 keer
De reden dat het langer duurt dan normaal is omdat er (meestal) technisch/administratief een addertje is
Als je uwe klantenummer/lijnummer wil pm'en kan ik voor jou morgen wel eens piepen.
Als je uwe klantenummer/lijnummer wil pm'en kan ik voor jou morgen wel eens piepen.
Vrijdag 11 januari vanaf 13.25 uur ineens geen internet. Ik dacht in enkele ogenblikken op VDSL. Omstreeks 16.00 uur begon ik ongerust te worden geen internet/telefoon. Gebeld naar de klantendienst. Zij zouden een ticket aanmaken naar Belgacom, lekker zo voor het weekend. Nogmaals geprobeerd te bellen om 18.00 uur..helaas pindakaas alleen te bereiken t/m 17.30 uur. Dan maar via de chat !!. Na 1 uur aan de chat gezeten, gngen ze maar weer een ticket aanmaken. Het kon 2 werkdagen duren ??. Wat een bende daar bij Scarlet. Dus vrijdag, zaterdag en zondag geen internet/telefoon. Fijn weekend