Nieuwssite achter betaalmuur
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 52 keer
Door die betaalmuur denk ik dat bepaalde illegale digitale groepen de belangrijkste Belgische kranten in PDF zullen 'releasen', want iedereen die nu gratis alle krantenartikels leest wil dat blijven doen. Weinig mensen willen betalen voor digitale content die voordien gratis was.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik vrees dat dat het grootste probleem is... om van iets gratis terug over te stappen naar iets betalends.proz schreef:Weinig mensen willen betalen voor digitale content die voordien gratis was.
Spijtig genoeg heeft de opkomende generatie ook meer en meer het idee dat alles gratis moet... ook al werkt het zo niet.
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Niemand heeft de kranten ook verplicht hé om een website met artikels aan te bieden hé in de beginfase.
Ik beschouw het nieuws op het net eerder als promotie om nieuwe klanten te lokken.
Ik beschouw het nieuws op het net eerder als promotie om nieuwe klanten te lokken.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Het zou vooral gaan om de 'Koppen'.Iedereen zou die kunnen blijven lezen,maar het onderliggend verhaal zou betalend worden.Het mag duidelijk zijn,dat bijna alle kranten er nog een andere uitleg aan geven.De Redaktie(van de VRT) zou inderdaad altijd gratis blijven.Vandaar ook de reaktie van Prof.De Grauwe.Ook Twitter werd aangehaald als een nieuwsmedium,en het mislukken van die betaalmuur,blijkt dat hijzelf in een 85/90% van de gevallen alleen de koppen leest.