Het is inderdaad deze die ik gedownload heb...Juist daarom dat ik het zo raar vind...meon schreef:Gebruik je de SMP-versie?
Ik had gelezen dat je die SMP moest gebruiken als je het wou doen voor meerdere cores.
Het is inderdaad deze die ik gedownload heb...Juist daarom dat ik het zo raar vind...meon schreef:Gebruik je de SMP-versie?
Dnet? Iets gelijkaardigs ofzo?gunny schreef:Ik heb een paar nachten terug mijn PS3 ook eens een nachtje laten werken aan 1 unit. Dit project heeft precies wel weinig controle op de usernames. Met mijn nick was een paar maanden geleden ook al wat werk (voor een ander team) gedaan, maar dat was allemaal geen probleem. Bij dnet was dat toch allemaal wat beter beschermd (met een paswoord).
Kriskenkrisken schreef:Is er iemand die mij reeds vooruit kan helpen?
De gewone x86 client is dan gepast. Zo simpel is hetphilippe.deleye schreef:PS.
Zelf ben ik er nog niet helemaal uit welke Client beter is voor een eenvoudige huis PC (Windows Xp): System tray client of de Console client.
En ook nog niet hoe je het beste werkt met een PC, waarop verschillende gebruikers werken. Fold je alleen als de gebruiker is aangemeld die de software installeerde, of fold je ook als een andere gebruiker zich aanmelde ? Nog niet gevonden hoe je dit moet instellen ...
Ok, dan zal ik maar eens een 30-tal servers laten foldenDonRaveN schreef:pffft als ik weer begin te folden sta ik binnen een jaar op de eerste plaats![]()
you'll remember me
De wetenschap zal je bedankenKen schreef:Ok, dan zal ik maar eens een 30-tal servers laten foldenDonRaveN schreef:pffft als ik weer begin te folden sta ik binnen een jaar op de eerste plaats![]()
you'll remember me'k Zal de client eens overal installeren de komende dagen. 'k Ben benieuwd
Zo, opnieuw gestart met men pc @work (GPU client). Later eens zien voor die servers te installen met F@H.Ken schreef:Right... Heb nog geen tijd gehad, komt wel ;p
Eendracht maakt machta3ke schreef:Respect
Waar is de tijd dat we top 100 scheerden