extern scherm laptop

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee?
Dan moet je hier zijn.
Plaats reactie
kenny.verbestel
Starter
Starter

Ik heb een probleem met mijn laptop HP-G62
Mijn vast scherm van mijn laptop is stuk gegaan dus had ik een extern scherm aangesloten en alles werkte perfect maar volgens mij heb ik iets fout veranderd aan de beeldinstellingen van mijn laptop waardoor het extern scherm niet meer aan wilt gaan ik heb al geprobeerd om op start + P te drukken of F5 wat normaal altijd werkte maar het wilt gewoon niet meer aangaan en nu kan ik mijn instellingen nietmeer veranderen aangezien ik niets zie ik hoop dat iemand een idee heeft hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alvast bedankt

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Is dit enkel in Windows? Of ook bij het opstarten? Zie je het bios scherm bij opstart of helemaal niet?

Eens proberen: andere kabel en scherm, misschien is één van die twee gewoon stuk? Of die kabel en dat scherm eens proberen op een andere computer om zeker te zijn dat ze werken.
kenny.verbestel
Starter
Starter

Nee ik zie helemaal niets al van bij het opstarten, het externe beeldscherm is niet stuk want als ik de kabel uit mijn laptop trek komt er op het scherm "no signal"... :s

honda4life
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 213 keer
Bedankt: 391 keer
Provider

Als bij wijze van spreke je connector op je monitor stuk is kan je ook no signal krijgen hoor, neem het zekere voor het onzekere maar :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
kenny.verbestel
Starter
Starter

En moest het toch zijn dat ik in mijn instellingen iets heb verandert wat niet mocht is er dan een manier om dit ongedaan te maken?

Nielsvds
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Probeer eens de Fn toets samen in te drukken met een functie toets waar een beeldscherm opstaat. Dat hangt af van fabrikant tot fabrikant. Of je enkel maar de functie toets (van F1- F12) met het beeldscherm moet indrukken of in combinatie met de Fn toets. Het is normaal dat je soms een paar keer moet drukken op de desbetreffende toets.

Ben je zeker dat je niet per ongeluk op de source knop van je extern beeldscherm gedrukt hebt? Dat kan ook soms no signal veroorzaken, wanneer een beeldscherm meerdere aansluitingen heeft. Druk een paar keer tot dat je beeld hebt.
kenny.verbestel
Starter
Starter

Ik heb alle toetsen combinaties al uitgeprobeert maar niets werkt ik heb ook geprobeert via hdmi mijn laptop aan te sluiten op mijn tv maar krijg ook geen beeld

Plaats reactie

Terug naar “Hardware”