Hmmm,
wilde net BelgacomTV kijken, werkt niet. Ook Internet werkt niet. De bbox pagina geeft aan de stroom van de bbox te onderbreken en opnieuw aan te sluiten maar het DSL lampje blijft knipperen.
Doe ik net de Belgacom brief open die vandaag was toegekomen, blijkt dat mijn Belgacom TV en Internet zijn afgesloten lol
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens op e-services op iets a la 'alles opzeggen' ofzo heb geklikt. Vind ook geen emails over een opzegbevestiging of dergelijks in mijn mailbox.
Klantendienst is al gesloten dus zal morgen moeten telefoneren.
belgacom tv/internet afgesloten zonder opzegging
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Toevallig niet enkel uw telefoonlijn opgezegd? BGC heeft er nogal het handje van in om dan simpelweg àlles af te sluiten.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Al mijn facturen zijn betaald zie ik op e-services, ik heb ook geen herinneringen ontvangen. Mijn laatste moest voor 2 januari betaald zijn, en dat is ze niet, ik ben deze vergeten tijdens de feestdagen maar ze staat op overschrijvingsdatum 2 januari . Zo snel zal het nu wel niet gaan zeker. Ik bestel wel veel gratis volume packs, maar ik heb hierover ook geen klacht ontvangen of iets dergelijks.
Ik heb al lang geen telefoonlijn meer. Enkel nog tv/internet. Waarschijnlijk mijn lijnnummer afgesloten ipv dat van de persoon die WEL wou opzeggen
Klantendienst was maar open tot half 7. Tenzij ik in het menu iets met 'technische problemen' had moeten kiezen, maar dit leek me toch iets voor de factuurdienst en die was al dicht.
Geachte heer ..., Wij hebben uw aanvraag voor opzegging goed ontvangen. Deze zal uitgevoerd worden op 03/01/2013.
Voor de rest staat er niets abnormaal op.
Kzalt morgen wel horen
Ik heb al lang geen telefoonlijn meer. Enkel nog tv/internet. Waarschijnlijk mijn lijnnummer afgesloten ipv dat van de persoon die WEL wou opzeggen
Klantendienst was maar open tot half 7. Tenzij ik in het menu iets met 'technische problemen' had moeten kiezen, maar dit leek me toch iets voor de factuurdienst en die was al dicht.
Geachte heer ..., Wij hebben uw aanvraag voor opzegging goed ontvangen. Deze zal uitgevoerd worden op 03/01/2013.
Voor de rest staat er niets abnormaal op.
Kzalt morgen wel horen
-
- ISP Official
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste kendeman,
Indien dit nog niet opgelost is, dan mag u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) doorsturen.
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien dit nog niet opgelost is, dan mag u mij via privebericht uw gegevens (naam, klantennr, contactnr) doorsturen.
Ik kijk het dan even na.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Hallo,
ik heb net contact gehad met de klantendienst. Men kon me eerst niet opnieuw aansluiten door een fout in het systeem. Maar de man met wie ik net werd doorverbonden, zag dat mijn lijnnummer is overgedragen aan een andere operator. Alvast niet Telenet, maar zeker en vast een operator die ook op de Belgacom lijnen zit. Hij zag ook nergens een reden bijstaan.
Er is hier niemand van Mobistar, Scarlet, ... etc aan de deur geweest. Ook geen telefoon ontvangen of gereplied op een overstap email :s Zou ik me zeker en vast herinneren
Misschien iemand anders hier in het appartementsgebouw die wou overstappen en mijn lijn overgenomen? Maar dan zouden ze mijn klantnummer nodig hebben alvast vertelde hij me.
Ik heb nu net de mail van Belgacom ontvangen en gereplied, alsook een mail 'melding van onethische praktijken', maar deze link http://selfcare.belgacom.net/private-te ... lt-nl.html bestaat niet meer blijkbaar.
ik heb net contact gehad met de klantendienst. Men kon me eerst niet opnieuw aansluiten door een fout in het systeem. Maar de man met wie ik net werd doorverbonden, zag dat mijn lijnnummer is overgedragen aan een andere operator. Alvast niet Telenet, maar zeker en vast een operator die ook op de Belgacom lijnen zit. Hij zag ook nergens een reden bijstaan.
Er is hier niemand van Mobistar, Scarlet, ... etc aan de deur geweest. Ook geen telefoon ontvangen of gereplied op een overstap email :s Zou ik me zeker en vast herinneren
Misschien iemand anders hier in het appartementsgebouw die wou overstappen en mijn lijn overgenomen? Maar dan zouden ze mijn klantnummer nodig hebben alvast vertelde hij me.
Ik heb nu net de mail van Belgacom ontvangen en gereplied, alsook een mail 'melding van onethische praktijken', maar deze link http://selfcare.belgacom.net/private-te ... lt-nl.html bestaat niet meer blijkbaar.
Ik heb ook zo bijna prijs gehad, onze achterburen hadden onze telefoonnummer ingegeven ipv die van hun. Maar ik heb toen van Scarlet wel op voorhand een melding gekregen dat ze mijn opzegging ontvangen hadden, dus ik heb alles kunnen tegenhouden.