Iemand al eens volgend probleem voorgehad ?
Het zijn er eigenlijk 2.
- de klok van de decoder staat juist. bv nieuws geprogrammeerd om 1900 uur.
normaal begint de decoder dan iets ervoor op te nemen. nu start hij gewoon te laat. (5 a10 minuten na het geplande startmoment.) het gaat dus niet om foutetijds instellingen. (heb ook niet direkt gevonden waar ik deze zou kunnen wijzigen.
- Enkel bij Canvas HD. Als ik een opname doe en deze graag wil bekijken terwijll de opname loopt krijg ik een foutboodschap. Alle andere zenders lukt dit zonder problemen. (en voordien ook bij Canvas)
ik kan wel deze opname beginnen bekijken NA de volledige opname. MAAR dan is deze opname niet vloeiend. op onregelmatige momenten zijn er dan haperingen en tijdelijk stilstaan vh beeld/geluid.
Oplossing Scarlet ..?? Programmeer alles manueel. (dacht het niet)
Heeft instructies doorgestuurd om een update te forceren. zal dit straks eens proberen.
Terzijde. Zijn alle medewerkers daar zo 'klantvriendelijk' ?
De jongen schrok er van toen ik zei dat ik NIET thuis was op het moment. Hij meldde me tevens dat indien hij mijn werkgever zou zijn me geen toestemming eou geven om dit tijdens mijn uren op te lossen.
Ik heb hem netjes gemeld dat hij
A. Mijn werkgever niet is.
B. Ik als zelfstandige mezelf geen toestemming moet geven.
Raar probleem met Belgacom TV (Scarlet)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Je zegt dat de klok van de decoder juist staat, maar dat is niet de inwendige clock van de decoder die je op het scherm ziet.
als je de decoder laat rebooten wordt die juist gezet.
als je de decoder laat rebooten wordt die juist gezet.