Momenteel heb ik een Skynet Go abonnement.
Ik was hier tot kort redelijk tevreden over, maar de laatste tijd durft de snelheid sterk te schommelen. Skynet heeft er de laatste maand al verschillende keren uit gelegen. Mijn limiet van 10 GB / maand is al lang niet meer voldoende.
Ik zou kunnen upgraden naar een Plus abonnement, maar als de verbinding zo instabiel blijft vraag ik mij af of dat wel zo'n goed idee is.
Ik overweeg dus om over te stappen op XS4ALL Performer 4, maar ik twijfel nog. Momenteel zijn er daar geen trafficlimieten (dat kan natuurlijk veranderen), theoretische down- en upload zijn hoger dan bij Skynet en het kost ongeveer evenveel als mijn huidig abonnement.
Wat zijn de ervaringen met XS4ALL en dit abonnement?
XS4ALL Performer 4
Tja als er niemand ervaring mee heeft kunnen ze moeilijk helpen
.

"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
ik heb dat abbo:) maar ik geef der geen commentaar over, anders gaat iedereen overstappen nor xs4all
tzit zo:
download is 4mbit: khaal 415 kb/s constant. fair use kwa limiet
uploadi is normaal 256 kbit maar ge krijgt 512 kbit
geen limiet op upload:)
niks van poorten geblokkeerd, pingtijden zijn in belgie ongeveer gelijk skynet.
limiet, mja die is er nog niet. Je mag zo veel downloaden als je wilt maar als je overdrijft bellen ze je.
Ik ken iemand , en die had dat 8 mbit abbo en had 80 gig geodownload de eerste 3 dagen van de maand, hij kreeg gewoon een vriendelijk telefoontje van dat hij moet minderen , niks smallband of extra kosten ofzo
goei provider, maar laat het zo nog wat houden en gaat niet massaal daar naartoe

tzit zo:
download is 4mbit: khaal 415 kb/s constant. fair use kwa limiet
uploadi is normaal 256 kbit maar ge krijgt 512 kbit

niks van poorten geblokkeerd, pingtijden zijn in belgie ongeveer gelijk skynet.
limiet, mja die is er nog niet. Je mag zo veel downloaden als je wilt maar als je overdrijft bellen ze je.
Ik ken iemand , en die had dat 8 mbit abbo en had 80 gig geodownload de eerste 3 dagen van de maand, hij kreeg gewoon een vriendelijk telefoontje van dat hij moet minderen , niks smallband of extra kosten ofzo
goei provider, maar laat het zo nog wat houden en gaat niet massaal daar naartoe

enige probleem dat ik soms wel had is de routing naar gameservers, daar kan met perioden wel eens wat packetloss en hogere ping opzitten :s
Tellen deze voorwaarden allemaal nog? Als ik hun webpagina bekijk merk ik dat ze 15gig aanbieden en 5,45euro per begonnen blok van 5gig erboven. Upload is nog altijd 512kbit ipv 256 zoals aangegeven staat op hun pagina?