Stofzuigrobot

Wil je iets weten over de hardware van een computer? Draait je CPU fan niet meer? Je printer wil niet meer mee? Dan moet je hier zijn.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik dacht een stofzuigrobotje te nemen maar ben niet zo overtuigd van de werking van zo'n ding en wil dus niet et veel eraan uitgeven. 100 € lijkt me een richtprijs.

Ik Europa vind je voor die prijs niet veel, in China wel. Bijvoorbeeld: link. Maar er zullen er nog wel andere zijn. Echter, geen enkele review, geen idee of er iets deftig tussen zit.

We leven op een appartement, redelijk wat tapijt (geen al te lange haren), 2 katten. Liefst mogelijkheid om het ding aan te zetten als we weg gaan zodat het min of meer proper is als we terugkomen (ik maak me geen illusies: het zal niet perfect zijn maar tenminste minder kattenhaar en kattebakvulling ajb.

Een andere optie, maar duurder: de philips fc 8800 staat momenteel in de Carrefour. Maar ik vind ook nie echt reviews of zo. En die is dan wel dubbel zo duur natuurlijk.

Meningen? Hulp? Iemand? Dank je op voorhand :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

In den aldi dacht ik voor iets meer dan 100€ als ik mij goed kan herinneren. Bij ons hebben ze er nog staan en familie van mij verteld mij toch dat het goed werkt. Eveneens voorzien van extra borsteltjes opzij en dergelijke ;)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Aldi zl wel eenmalige actie geweest zijn zeker? Of onlangs?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

denk 2 weken heleden in aldi de stofzuigrobot

had er goei dingen over gelezen , maar dat waren van het vorige model dat aldi aanbood (> jaar geleden) en dat was een gans ander model
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Hier bij ons in Rumbeke lagen nog 4 van die stofzuig dingen, staat niet in de folder van 26/12 dus waarschijnlijk een actie van de zaterdag ervoor.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Dus te laat. Terug nar de oorspronkelijke vraag?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
jaker
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 948
Lid geworden op: 20 sep 2010, 21:51
Locatie: Meerhout
Uitgedeelde bedankjes: 266 keer
Bedankt: 81 keer

Bij ons in de Aldi (Meerhout) staan er nog 5 stuks in de rekken aan 149,99 € (dacht ik, in elk geval iets tussen 149 en 150 €). In de Aldi van Geel en die van Ham stonden er deze week ook nog in de rekken.
Internet/TV: All-Internet + Telenet TV
VoIP: Fritzbox 7390 met Dellmont
Router: Netgear R7000 met FreshTomato
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Enig idee welk merk en model dat is?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
arjan
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2012, 11:38
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 10 keer

a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

@arjan : dat is niet het model dat ze nu verkopen/verkochten ;)

@Goz : ik denk dat als je 3 aldi's zou aandoen (of toch zeker hier in de buurt) je zeker nog 1 zal vinden van die stofzuigers

Overt algemeen is het niet slecht eh medion
The eternal and true pessimist :D
arjan
Forumtroll
Forumtroll
Berichten: 51
Lid geworden op: 29 aug 2012, 11:38
Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
Bedankt: 10 keer

Goztow schreef:Enig idee welk merk en model dat is?


Primo is het merk van de stofzuigrobot in de Aldi.
Primo werdt nu afgelopen woensdag aangeboden aan 49.99 euro als gewone stofzuiger.
Nielsvds
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 04 feb 2012, 11:31
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 2 keer

Tapijt kan een serieus obstakel zijn voor goedkope kuisrobots, borstels die er in verstrikt raken. Wat ook een probleem van goedkope robots is, het moeilijk terugvinden van het basisstation om op te laden, of hebben geen val-sensor.Bekijk deze test eens over kuisrobots. De dirtdevil libero kan je ook voor 105 EUR aanschaffen. Enigste nadeel is dat er geen docking station is voor automatische oplading, met andere woorden de accu zal zelf opgeladen moeten worden. Dat is spijtig genoeg altijd het geval voor robots onder de 300 EUR. Het oplaadstation is dan een optie.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Wij hebben al enkele maanden een robot van iRobot

http://www.irobot.com/be-nl/store/store ... spx?id=904

Ik zou het nooit meer kopen. Je hebt nog steeds een stofzuiger nodig ... zeker als je tapijt liggen hebt.

Mvg.
Cristallx
Blijft ze eindelijk slapen .... Slaapt ze :-(
kamiel
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 870
Lid geworden op: 18 jun 2012, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 156 keer
Bedankt: 40 keer

Wij hebben ook een stofzuiger van I-Robot. En ik vind het echt een super toestel. Voor je vertrekt steek je ze aan, en als je thuiskomt is het proper. Het wel de indruk dat het bijna dagelijks moet doen, anders blijf het niet proper.
Ik vind het ideaal voor onze plankenvloer. En het verbruikt ook veel minder elektriciteit dan een gewone stofzuiger. Af en toe moet je de hoekjes wel eens met een gewone stofzuiger doen.
Ik twijfel wel aan de werking van die hele goedkope toestellen
Internet: EDPnet VDSL XS met Fritzbox 7360 als modem en router
VOIP: EDPnet (inkomend), Freevoipdeal (uitgaand) via C510IP
GSM: EDPnet (met Xiaomi Redmi)
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Ga niet voor een goedkope als je katten hebt... Die 'scrubben' namelijk de mat niet genoeg of rijden er gewoon niet op.

Lees ervaringen online, maar ken verschillende mensen die een robot hebben staan en die ze gewoon niet kunnen gebruiken omdat die de matten niet oprijden.
Hier de samsung robot doet het wel, wel duurder. Zullen nog andere goede zijn, maar de matten zien er prachtig uit, ik kan het zelf niet zo goed ;)

Enja die moeten dagelijk rijden, maar die stel je in en eens per week leeg maken... klaar
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Wij hebben recent die Primo van de Aldi gekocht. Best tevreden van. Als je ziet hoeveel haartjes dat ding verzamelt op één dag, dan zou ik hem dadelijk opnieuw kopen. Ook wel fijn, je kan er eenvoudig vervangstukken van kopen. http://www.primo-elektro.be/Catalogue/t ... ityTextBox

En nee, je moet zelf ook nog poetsen, maar voor tussentijds onderhoud is hij best ok.
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Ik ben mij gisteren naar aanleiding van deze topic er ook zo een van de Aldi gaan halen. Eerste indruk: de hardware werkt wel goed (zuigt alle stof en haartjes op) maar het ding is zo dom als een ezel :-D Zijn algoritme is redelijk duidelijk: een redelijke afstand van de muur halen en dan een spiraal naar buiten rijden tot hij een obstakel tegenkomt, rince and repeat.

Het lijkt vrij chaotisch om hem bezig te zien (is nu 20 minuten bezig) maar ik gun het momenteel nog de voordeel van de twijfel, de chaos theorie is voor sommigen immers ook logisch en als hij echt twee uur autonomie heeft zal hij wel rondgeraken, ik vrees echter wel dat ik hem zelf in andere ruimtes zal moeten zetten want volgens mij gaat hij eerder door zeer groot toeval maar een deuropening nemen. Jammer eigenlijk want als hij een voorgedefineerd patroon zou rijden dan zou hij op twee uur makkelijk de hele benedenverdieping kunnen doen... Zou je de programmatie van die dingen niet kunnen hacken? :angel:
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb uiteindelijk beslist geen goedkoop ding te kopen en de Samsung SR8857 in de solden bij Pixmania gekocht voor net geen 290 € geleverd.

Ik hoop enkel dat ik geen spijt krijg van bij pixmania te hebben gekocht, maar ergens anders was het zeker 60-70 € duurder.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dfrog schreef:En nee, je moet zelf ook nog poetsen, maar voor tussentijds onderhoud is hij best ok.

Een dwijlrobot bij kopen :p
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Goztow schreef:Ik heb uiteindelijk beslist geen goedkoop ding te kopen en de Samsung SR8857 in de solden bij Pixmania gekocht voor net geen 290 € geleverd.

Ik hoop enkel dat ik geen spijt krijg van bij pixmania te hebben gekocht, maar ergens anders was het zeker 60-70 € duurder.

Zowel van die samsung en van pixmania meer dan tevreden, dus dat zit wel goed :-)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Die Roomba 630 stond nog iets goedkoper vorige week, maar ik heb eerst nog geprobeerd een Neato op ebay te halen. Net mij ontglipd en tot overmaat van rzamp stond die Roomba weer volle pot :(. Maar goed, gedane dingen nemen geen keer :).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Eventjes dit topic van onder het stof halen... *drumroll*
Wij overwegen ook de aankoop van een hulpje in huis, het aanbod is tegenwoordig niet meer te overzien.
Het bos, de bomen en dergelijke... en ik neem aan dat die dingen ondertussen alleen maar beter geworden zijn.
Een aantal opties waaraan ik momenteel denk:
De roomba 620 bij Vandenborre of de Dirt Devil Navigator die in promo staat bij Amazon, iemand ervaring met deze toestellen?
Andere aanraders?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

70dB voor die ROOMBA
dat is wel veel.
's Nachts laten rondrijden is dan niet echt een optie...

De DirtDevil doet maar 62 dB, wat al een groot verschil is (specs)

Hier heb je ze naast elkaar.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb uiteindelijk een Neato Botvac 85 gekocht en ben er uiterst tevreden over. Ook de klantendienst is uitstekend. Bekijk zeker de neato's eens.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Ik zit ook te twijfelen tussen de BotVac en de Roomba 880.

Enige nadeel van de Neato is voor mij dat ie geen Wifi interface heeft, ik wil dat ding graag aan mijn domotica systeem koppelen ...
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Hier ook getwijfeld tussen een aantal modellen, van goedkoop tot duur.
We gaan voor de botvac 75, de 85 is wel stiller door die andere borstel maar als de robot werkt als we niet thuis zijn is dat geen probleem.
En huisdieren hebben we ook al niet.
De Dirt Devil M607 hebben we ook nog overwogen gezien de wel erg lage prijs maar uiteindelijk toch de voorkeur aan de Neato omwille van de slimme navigatie.
De Roomba 880 lijkt mij toch niet zo super:
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

Er is vandaag een iBood actie voor een Robot Braava 380 vloerschoonmaakrobot. Een robot die zowel droog als nat doet. Geen ervaring met deze robot.

Wel ervaring met een iRobot ROOMBA 450, intussen 7 jaar oud en doet het nog steeds (al heeft hij wel 2j stil gelegen), recent een nieuwe batterij voor gekocht. Ik vermoed dat de nieuwere stofzuigrobots iets minder willekeurig te werk gaan en hopelijk iets zachter tegen de kanten botsen... Voor de rest werkt het wel goed, al is een gewone stofzuiger voor de hoekjes en kantjes (en de tapijten) een must.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

@tbOne bedankt voor die link, staan goede reviews op! Hij lijkt idd wel veel te botsen. Botst de botvac veel?
tb0ne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1017
Lid geworden op: 24 aug 2012, 11:49
Uitgedeelde bedankjes: 28 keer
Bedankt: 84 keer

Die videoreviews vind ik inderdaad heel interessant, zo zie je de toestellen ook echt aan het werk en vaak in dezelfde omgeving dus een eerlijke vergelijking.
Wat de Neato zijn botsauto kwaliteiten betreft, Ik weet het niet, heb hem nog niet binnen. Hopelijk doet het ding wat het moet doen.
Slechte reacties lees je over alle toestellen eigenlijk, hangt ook wat van je interieur af denk ik.
Sommige negatieve punten zijn eigenlijk non issues, die testen met een glas water bijvoorbeeld vind ik eigenlijk belachelijk, wie zet er nu een glas water op de grond?
Het botsen is eigenlijk niet zo erg, tenzij je misschien heel gevoelig meubilair in huis hebt?
In bepaalde gevallen kan het botsen of duwen zelfs een voordeel zijn.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ik heb een iRoomba 870. Ik lees daar ook vervelende klachten over ivm het botsen en rare schoonmaakpatronen, maar dat stoort me eigenlijk niet. Als je inderdaad van de Ikea lichtgewicht meubeltjes hebt kan je ze wel eens op een andere locatie in huis aantreffen, maar voor de rest...

In ieder geval, de robot is beter in het stofzuigen dan ikzelf in de meeste gevallen. Enkel op de plekken waar hij niet aan raakt moet ik nog eens stofzuigen.

De eerste keer dat de stofzuiger een rondje deed vond ik er kattenharen in terug terwijl de kat al meer dan 2 maanden niet meer bij mij leefde en ik toch wel redelijk grondig stofzuig. :oops:

Nu enkel nog de kasten en tafels 1 cm hoger zien te krijgen dat hij er mooi onder kan, nu durft hij zich wel eens vastrijden onder de kast.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Hier ook de 870 en dat botsen valt inderdaad wel mee. Enige probleem bij ons is dat hij soms vastzit over de voet van de stoelen, die zijn net iets te laag.

Voor de rest nog altijd enorm tevreden, met 2 katten in huis is het nog altijd ongelooflijk wat de Roomba elke dag opneemt.
Gebruikersavatar
bitbite
Premium Member
Premium Member
Berichten: 558
Lid geworden op: 18 dec 2012, 14:01
Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
Bedankt: 42 keer

Goztow schreef:Ik heb uiteindelijk een Neato Botvac 85 gekocht en ben er uiterst tevreden over. Ook de klantendienst is uitstekend. Bekijk zeker de neato's eens.
Die klantendienst-ervaringen is zowat het enige dat me een beetje tegen houdt om een Neato te kopen; hoe is dat bij u gelopen?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Mail gestuurd, dag erna een paar antwoord om bepaalde dingen te testen. Toen dat niet hielp, hebben ze een nieuwe opgestuurd, de oude mocht ik houden. Weekje later de nieuwe in huis.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Wat scheelde er aan het toestel? En wat ga je met de oude doen? :-)
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb de oude proberen te herstellen. Het probleem ligt hem bij een elementje dat een beetje scheef draait. Ik kan echter dat element niet eenvoudig vinden om het bij te bestellen, voor mijn model.

Ik heb het proberen zelf te herstellen met een extra vlootje maar nu maakt hij een lawaai van jewelste. Mogelijk lost dit zichzelf op als het vlootje wat is afgesleten. Maar dat krijg ik momenteel bij mijn vrouw niet verkocht (wife acceptance factor).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

Al eens geprobeerd het elementje te 3d printen?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

tb0ne schreef: Het botsen is eigenlijk niet zo erg, tenzij je misschien heel gevoelig meubilair in huis hebt?
In bepaalde gevallen kan het botsen of duwen zelfs een voordeel zijn.
Het is eerder zo: al mijn deuren zijn gelakt. Bovendien, als ie bijvoorbeeld 'iedere keer' net op de hoek van mijn keukenplint botst, dan ga je dat natuurlijk wel zien na verloop van tijd.
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Ik heb al mijn Roomba's (oude 300-er series, onverwoestbaar feitelijk, en als er al eens iets vervangen moet worden kost dat quasi niks en echt elk onderdeel tot het laatste schroefje toe is leverbaar) lichtjes gemod hiervoor : de zachte "stof" kant een zelfklevende velcrostrip over de hele lengte van de frontbumper geplakt (onder het venster van de lichtsensor). Hindert het toestel niet bij het poetsen, noch dokken, quasi onzichtbaar (roomba zwart, strip is zwart ....) en heel effectief tegen een hardere stoot van een stoelpoot or whatever. In principe kan je een smallere strook aanbrengen boven het sensorvenster, of beiden als je dat wil.

De roomba vertraagt wel als 'ie een muur ziet of zo en tikt deze dan heel voorzichtig aan, maar een smalle stoelpoot ziet hij niet.
Kabaal voor het aanbrengen van de strip bij botsing met stoelpoot : "DOK !".
Daarna "bump".

Werkt excellent.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Liber! schreef:Al eens geprobeerd het elementje te 3d printen?
Tbh heb ik de tijd niet om het allemaal te proberen uit te zoeken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 834
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 102 keer

We zijn nu bijna een jaartje later en wou dus weten welke stofzuigrobot nu aan te raden is voor aanschaf ?
Nu ons huis klaar is willen we dus overschakelen. Hebben in de living en eetkamer parket liggen en de keuken is een gewone vloer.
Alles loop mooi door zonder een hindernis tussen vloer en parket en we hebben geen huisdieren.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
Plaats reactie

Terug naar “Hardware”