tweede PC

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
zaiko2000
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 okt 2010, 02:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb één PC (desktop) met vaste kabelverbinding in de slaapkamer. Nu ben ik van plan een Imac te kopen voor in de living.
Hoe kan ik met deze PC op het net ? Door WIFI draadloos met mijn Bbox te vebinden ? Gaat dat probleemloos of moet ik vanalles veranderen ?
pcfreak49
Member
Member
Berichten: 83
Lid geworden op: 22 apr 2012, 13:57
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

indien deze pc een wifi kaart heeft kan je daarmee verbinding maken naar de BBOX
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Een iMac heeft een ingebouwd WiFi kaartje, als je dus je codes nog herinnert kan je er direct op :)
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 480
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

op voorwaarde dat je mac niet te ver van de bbox staat, want het draadloze signaal van de bbox is nu niet echt denderend te noemen...
zaiko2000
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 okt 2010, 02:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

bedankt

als ik hem koop staat hij op 4 meter van de bbox!
iemand ervaring met apple ? Imac is wel knap (scherm) maar ik heb geen ervaring met lion.
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Normaal zal er een symbool in de rechter bovenhoek van jouw scherm verschijnen waarmee er snel met een WiFi netwerk verbinding kan gemaakt worden. Ook kan je snel via dit symbool naar netwerkvoorkeuren. Kijk zeker even of je het wachtwoord van je BBOX WIFI nog hebt. Anders zal je deze moeten aanpassen door bedraad (kan van de andere pc) te surfen naar de BBOX om de instellingen te wijzigen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”