Hallo
Ik zal proberen kort te zijn.
Router werkte perfect, ik probeerde hem te resetten maar had blijkbaar te lang op de knop geduwd waardoor hij in rescue mode is...
gisteren heb ik hier zeker 20 topics gelezen met hoe je je bbox2 moet updaten etc... maar die javascript links / admin logins werken niet... geen reactie.
Hopelijk weet iemand hoe ik dit kan oplossen (indien het nog mogelijk is), eventueel een kleine stappenplan zou super zijn!
Ivan
Bbox2 probleem met firmware?
Blijkbaar is het nu pas opgelost (moest ik weer een bericht plaatsen en hups...)
Gisteren heb ik de DSL kabel ingestoken en meer dan 3uur gewacht, geen reactie...
vandaag weer hetzelfde gedaan... 30min later werkt hij...
Nu staat de telephone op disabled en deze zou moeten geactiveerd worden maar als ik klik op enable, vraagt hij mij om enkele stappen te voltooien, ik vraag mij af of hij dat automatisch doet als ik de kabel zal insteken van de telefoon.
Zal nu even proberen, anders zal ik hier weer om hulp moeten roepen.
Gisteren heb ik de DSL kabel ingestoken en meer dan 3uur gewacht, geen reactie...
vandaag weer hetzelfde gedaan... 30min later werkt hij...
Nu staat de telephone op disabled en deze zou moeten geactiveerd worden maar als ik klik op enable, vraagt hij mij om enkele stappen te voltooien, ik vraag mij af of hij dat automatisch doet als ik de kabel zal insteken van de telefoon.
Zal nu even proberen, anders zal ik hier weer om hulp moeten roepen.