Opzegkosten ?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hallo, ik ben voor mijn vrouw aan het kijken naar het interessantste aanbod ivm aanschaf iPhone.

Nu, op dit moment heeft ze sinds een klein jaar een contract Dolfijn 10. Volgens de informatie op haar Mobistar-pagina online, was dit via een getrouwheidsperiode van 2 jaar. Wellicht kreeg ze toen iets extra of zo in de vorm van gratis sms'en.

Ik ben echter een noob ivm GSM abonnementen e.d. aangezien ik er zelf een van 't werk heb. Ik meen wel te weten dat er een nieuwe telecom-wet is die het mogelijk maakt van direct kostenloos over te stappen. Een snelle Google leert me dat je na een contractduur van 6m onmiddellijk kostenloos kan overstappen. Wat ik niet vond is hoe het zit met contracten waar je met een getrouwheidsperiode zit. Op dit moment loopt het contract van mijn vrouw al 10mnd. Kan zij nu kostenloos overstappen naar een andere provider, zelfs al was het contract er een van 24m ?
philippe_d
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

In principe altijd opzegbaar na 6 maanden.
Getrouwheidsperiode heeft geen invloed hierop, tenzij je in ruil hardware gekregen hebt.
In dit geval is de opzegvergoeding gelijk aan de resterende waarde volgens een op voorhand meegedeelde aflossingstabel.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”