Internet Comfort opzeggen + Galaxy Mini 2?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Raan03
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 aug 2003, 12:25

Beste

Mijn moeder heeft sedert ergens de "grote vakantie" van dit jaar (2012) "Belgacom Internet Everywhere Comfort" en daar zat een Samsung Galaxy mini 2 (GT-S6500D) bij voor 1€.

Nu het einde van het jaar nadert, bekijk ik voor mogelijke "herorganisaties" en één van die opties zou het overstappen van Internet zijn. Maar ik zie niet direct op de (Belgacom) papieren die ze nog heeft liggen een eventuele afschrijvingstabel voor de smartphone en voor hoelang het abbonement minimaal loopt. Graag zou de smartphone behouden blijven ;).

Kan iemand mij hiermee helpen? Is het nog steeds zo dat ze minstens 1 jaar gebonden?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

in principe waren de contracten toen al vrijblijvend

maar als je een tablet in huur neemt of je krijgt er een smartphone bij kan je vasthangen voor 24 maanden

maar hoe het nu specifiek zit met jouw geval....

ik herinner me dat je idd een smartphone erbij kreeg, ik herinner me niet dat ik ergens voorwaarden zien staan heb dat het een contract van 24 maanden zou zijn. eigenlijk net hetzelfde met die tv die ze er nu bijgeven aan €1, staat niets van in de voorwaarden hoe lang je klant moet blijven of wat er zou gebeuren als je meteen zou opzeggen na ontvangst tv.... bij de smartphone die je krijgt bij proximus abo staat er wel duidelijk dat het contract van 24 maanden betreft....
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”