Fyra heeft zelfs last van taalfouten

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1599
Lid geworden op: 13 sep 2005, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

Man man, zou nog begrijpelijk zijn als het een trein naar Parijs was, maar in principe is dit dus gewoon volledig Nederlandstalig ? (OK, het stukje BXL zal waarschijnlijk wel tweetalig zijn). Onbegrijpelijk dat er zo'n kemels worden geschoten, zelfs als dit ingetikt is door een Franstalige...

Dat hele Fyra gebeuren begint wel een klucht te worden zo!
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dit lijkt me toch duidelijk een bord in het station, en dus de verantwoordelijkheid van het station. Heeft dus helemaal niets met Fyra te maken imho.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Over dergelijke taalfauten zullen er niet veel rijzigers wakker liggen... wel dat de trein nog geen enkele dag vlekkeloos heeft gereden.

Het ergste daarbij is nog het excuus van de NMBS... het zijn kinderziektes ! Waarom laat men die trein dan niet gewoon 14 dagen gewoon rijden zonder reizigers zodat men de kinderziektes eruit kan halen, of doet de NMBS vandaag ook al live testen met reizigers ?
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Ik vind de Fyra een grote dikke schande van het hoogste niveau.

Allereerst de prijs. Vroeger waren er meer stopplaatsen.
Als je nu bij één van die vroegere stopplaatsen wil zijn, kost het mij 120 EUR heen en terug.
Je moet eens denken. De overstappen en wijzen kosten handenvol tijd en geld.
Voor die mensen al dus geen winst.

Dan de Fyra is dan nog enkel goed voor de twee plaatsen waar hij stopt,
en daar zien we nu al vier dagen op rij (vier op één rij) problemen en defecten.

Het is duur, en de winst is dus meteen weg, als je ergens moet overstappen.
Wie werkt, betaald zich ook al blauw aan een nog duurder abonnement die er eerst zelfs niet was.

Dikke -10 op 10 krijgen ze... ze maken het weer lekker allemaal kapot.
Hetzelfde met de nieuwe dienstregeling waar ze de "vroegste" treinen afschaffen voor de sociaal mindere klasse.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

r2504 schreef:Het ergste daarbij is nog het excuus van de NMBS... het zijn kinderziektes ! Waarom laat men die trein dan niet gewoon 14 dagen gewoon rijden zonder reizigers zodat men de kinderziektes eruit kan halen, of doet de NMBS vandaag ook al live testen met reizigers ?
In november zijn er zo wat elke dag meerdere testritten geweest tussen België en Nederland.

Anyway, hetgeen wat er fout op de borden staat is ten laste van de omroeper (en dus Infrabel).
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”