HD pakket verdwenen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Misschien dat het aan mij ligt, maar ik kan het HD pakket niet vinden. Niet online en niet op de digicorder. Ik wil graag Animal planet HD, Discovery HD en bv. BBC HD kunnen zien. iemand een idee?
laroyj
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2006
Lid geworden op: 19 maa 2011, 08:42
Locatie: TIELT
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 103 keer
Contacteer:

denk niet dat deze in het basispakket zitten?
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Zijn betalende packets
Misschien ben je maar net klant en dan heb je dat de eerste maand gratis


[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door caravia_asterix 10 dec 2012, 12:24, in totaal 1 gewijzigd.
skipper
Pro Member
Pro Member
Berichten: 366
Lid geworden op: 31 jan 2005, 20:21
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer

HD XL Pack is betalend. In de Shake die ik heb (Fibernet Shake) is dit eigenlijk inbegrepen en niet verwijderbaar, maar krijg je dit wel quasi gratis aangeboden. Indien je dit zou verwijderen, zou je niet langer van het Shake voordeel kunnen genieten. Op mijn laatste factuur betaal ik hiervoor 16 cent.
Zit inderdaad niet in het basispakket, tenzij de eerste maand bij een nieuw abonnement.
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

De HD zenders die je hierboven opsomt zijn volgens mij steeds een extra pakket en zitten in geen enkele shake standaard.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen
Laatst gewijzigd door caravia_asterix 10 dec 2012, 12:24, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
metal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 767
Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
Locatie: mol
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Deze zijn idd betalend. En het zijn maar de eerste 14 dagen dat je alle zenders gratis mag uitproberen. En niet een maand. Dit is bij ons toch zo geweest.
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

Deze zenders zitten niet in het basisaanbod maar kunnen wel GRATIS geactiveerd worden indien je een shake hebt met internet en digitale televisie.
Bij enkel digitale televisie, eventueel in combinatie met telefonie betaal je maandelijks €10.80.
Het zenderpakket genaamd HD XL zat vroeger standaard in een shake+ met internet.
Sinds de wijziging van de shakes moet je dit pakket aanvragen via de klantendienst.
skipper schreef:Op mijn laatste factuur betaal ik hiervoor 16 cent.
Bij mij is dit pakket volledig gratis.
Mogelijk een fout van de administratie sinds de BTW aanpassing van 12% naar 21%.
Bij mij staat het onder digitale televisie op de factuur:
HD XL Pack 5,40
Gratis HD XL Pack -5,40
Laatst gewijzigd door mattionline 09 dec 2012, 22:37, in totaal 1 gewijzigd.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Hier schrijft Charlotte dan toch wel iets anders.

En ook hier op de TN website spreekt men van 10.80 euro.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Ik heb ook die HD XL van toen in een Fibernet shake, begin dit jaar gedowngrade naar een Basic shake en nog steeds gratis. (men behoud HD XL pack)
HD XL Pack 5,40 €
Gratis HD XL Pack -5,40 €
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

r2504 schreef:Hier schrijft Charlotte dan toch wel iets anders.

En ook hier op de TN website spreekt men van 10.80 euro.
De uitleg van Charlotte op userbase is misschien een beetje verwarrend.

Bron TIK: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... 94#p184849
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

littlebighuman schreef:. Ik wil graag Animal planet HD, Discovery HD en bv. BBC HD kunnen zien. iemand een idee?
Heb je het plus pakket ?

HD XL pack zijn de HD zender die je in het basispakket op gewone resolutie hebt. Dit om nog steeds een onderscheid te maken voor mensen die geen HD hebben.
Mensen met een HD box krijgen dan ook HD toegewezen op hun kaart om van HD te genieten met het HD XL pack.

Wil je dus andere HD zenders zoals BBC en Animal planet, dan moet je dus het plus pack hebben wil je hier gebruik van maken.
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

mailracer schreef: Wil je dus andere HD zenders zoals BBC en Animal planet, dan moet je dus het plus pack hebben wil je hier gebruik van maken.
Van waar haal je dat nu weer?
Je hebt helemaal geen plus pakket nodig om deze zenders te ontvangen.
Het HD XL pack kan je gratis aanvragen als je een shake hebt met internet.
Alle andere klanten (DTV of DTV + TEL) betalen €10,80 extra voor dit pakket.

Volgens de zenderkaart op de telenet website bevat het HD XL Pack volgende zenders:

060 Discovery HD
061 Animal Planet HD
062 BBC HD
063 Sundance HD
064 FOXlife HD
065 Eurosport HD
658 MTVN HD
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

mattionline schreef:Het HD XL pack kan je gratis aanvragen als je een shake hebt met internet.
BIj dergelijke handelswijze heb ik toch m'n bedenkingen... TN weet perfect welke groep dit is, het is gratis... en toch moet je het zelf aanvragen :nono:
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Kan mij nu aub iemand verduidelijken of je moet betalen of niet voor dit pakket?
Mijn ouders hebben van verleden zomer het Fibernet Shake pakket.
Eerste maand leuk (met die gratis pakketten) en mijn vader was enorm fan van Animal Planet HD.
Maar na deze maand pakketten foetsjie.

Dus mijn vraag, dienen mijn ouders nu indien ze dit pakket wensen €10.80/maand te betalen of kunnen ze dit gratis (of een paar eurocent) bekomen mits aanvragen?
mattionline
Plus Member
Plus Member
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 sep 2011, 14:32
Locatie: Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 10 keer

r2504 schreef:
mattionline schreef:Het HD XL pack kan je gratis aanvragen als je een shake hebt met internet.
BIj dergelijke handelswijze heb ik toch m'n bedenkingen... TN weet perfect welke groep dit is, het is gratis... en toch moet je het zelf aanvragen :nono:
Ik vind het ook zeer vreemde manier van werken maar zoals je ziet in de post van Charlotte op TIK kan je het pakket wel degelijk gratis aanvragen.
bombas schreef:Kan mij nu aub iemand verduidelijken of je moet betalen of niet voor dit pakket?
Mijn ouders hebben van verleden zomer het Fibernet Shake pakket.
Eerste maand leuk (met die gratis pakketten) en mijn vader was enorm fan van Animal Planet HD.
Maar na deze maand pakketten foetsjie.

Dus mijn vraag, dienen mijn ouders nu indien ze dit pakket wensen €10.80/maand te betalen of kunnen ze dit gratis (of een paar eurocent) bekomen mits aanvragen?
De eerste maand heb je inderdaad alle zenders gratis. Nadien kan je deze per pakket bestellen.
Wat anderen ook mogen vertellen, het HD XL Pack is volledig gratis in een Fibernet Shake!
Onderaan op je aanrekening komt er wel een abonnementsduur van 6 maanden te staan.
Volgens Charlotte is dit slechts een administratieve vermelding: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?f ... 12#p183188
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Heb het net even nagekeken bij mij:
ik heb
Digital TV + HD XL (Fibernet Shake)

en volgende zenders:

Nat geo HD
Discovery HD
animal planet HD
BBC HD

zijn inderdaad inbegrepen in dit pakket zonder meerprijs


Animal planet (niet HD) maakt deel uit van een plus pakket en kost 13,99 euro/maand
als je dat als deelpakket wilt is het 6.43 euro/maand:
food network
discovery world
discovery science
discovery ID
animal planet
the history chanel
fashion tv
traval chanel 1
E!
out tv



=====
het rare is, animal planet HD is gratis, bij dat pluspakket krijg je nogmaals animal planet (maar niet in HD dan)
en inderdaad, ik kan wel animal planet HD (op zendernr 61) kijken, maar animal planet (op zendernr 506)(toutcourt) is een optie bij mij, maar op 't eerste zicht zijn de programma's hetzelfde toch
caravia_asterix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 162
Lid geworden op: 31 jan 2010, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

De verwarring tussen animal planet HD en niet HD heeft me aanvankelijk in de verwarring gebracht
animal planet HD is inbegrepen in de shake, animal planet niet HD niet dus.
waarom? dat mag Joost weten
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Als gevolg van de reacties hier, heb ik toch maar even mijn factuur erbij genomen. Het is dus wel duidelijk dat Telenet hun facturering een ongelooflijke soep is.

Wij hebben ook HD XL omdat dat destijds gratis was bij de Shake die we toen namen (ExpressNet XL Shake+ of zoiets, volgens mijn facturen van 2010). Op de factuur staat niets over HD XL.

In januari 2011 zijn we dan geswitcht naar Fibernet 40. Vanaf toen bedroeg het totaal voor de Shake €54.95, wat wel klopt, meen ik. Maar hoe ze aan dat bedrag komen is al redelijk ondoorzichtig. Zo werd er toen €5 aangerekend voor HD XL, terwijl er slechts €1.48 korting gegeven werd op die HD XL, dus leek het alsof het niet gratis was.

Op de factuur van januari 2012 staan er ineens 2 bedragen voor HD XL: €0.16 en €5.23, en staan er ook 2 kortingen: €0.05 en €1.54. Op dit moment lijkt de prijs overigens ook niet meer overeen te komen met een pakketprijs: €55.23. EDIT: dit is wel te verklaren... Ik denk dat we toen geswitcht zijn naar een Fibernet Shake, en de bedragen slaan dus respectievelijk op de oude en op de nieuwe Shake, verrekend naar het aantal dagen in de maand dat we op de respectievelijke Shakes zaten.

Sinds februari 2012 tenslotte betalen we €55.24 voor een Fibernet Shake. Ik merk dus nu pas dat dat klaarblijkelijk dus ook 29c teveel is. Ook vanaf dan weer zo een rare berekening voor HD XL. Het pakket kost €5.40, maar ik krijg slechts €1.59 korting erop.

Nu, los van het feit dat ik dus al heel het jaar blijkbaar 29c teveel betaal per maand, is het wel duidelijk dat hun facturering er een is waarbij er met een bepaald hoofddeksel gegooid wordt. Ik zal alleszins wel eens mailen om te vragen waar die 29c vandaan komt.
Gebruikersavatar
mailracer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3870
Lid geworden op: 23 feb 2010, 21:03
Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
Bedankt: 318 keer

mattionline schreef:
mailracer schreef: Wil je dus andere HD zenders zoals BBC en Animal planet, dan moet je dus het plus pack hebben wil je hier gebruik van maken.
Van waar haal je dat nu weer?
Je hebt inderdaad gelijk. Die animal HD zorgt voor verwarring. Die zenderlijsten hebben dringend een update nodig op de website.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Vandaag eens gebeld mee dat ik deze zenders niet had. Bij deze heb ik ze kosteloos nu gekregen. Ik vroeg aan haar waarom het nergens deftig te vinden is en waarom dit niet standaard aan staat. Ze wist mij te vertellen dat het een tijd betalend heeft geweest, maar dat ze daar blijkbaar vanaf gestapt zijn.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Dus, als ik het goed begrijp: we hebben thuis een Basic Shake (TV+Tel+int) en hebben gratis recht op dat HD-pakket?
Lijkt me nogal straf om zulke zaken nergens te vermelden.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Het "recht" op dat pakket is inderdaad ver gezocht hoor medunkt

Telenet heeft gebruikers een GUNST gedaan met dat pakket , wat ooit gratis bij een shake gegeven was , te behouden ook nadat de klant die shake veranderde

Medunkt dat wanneer je iets veranderd naar iets anders je het recht verliest als dat pakket er niet meer inzat

Maar Telenet heeft dus ooit toen gezegd , iedereen dat dit pakket had zal dit gratis blijven krijgen , ook ergens te maken met dat het HD Xl pakket sindsdien niet meer aangeboden is geweest

Ik heb dit ook nooit gehad maar zou wel al te graag (want kijk enorm veel Nat Geo en Discovery) , zeker gratis :-D

Al ben ik gisteren niet erin geslaagd door het script te geraken bij de helpdeskmedewerker en gaf ie me aan ," mijnher , als u een pakket wil zal u hiervoor moeten betalen , normaal toch ? "
The eternal and true pessimist :D
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

a3ke schreef:Maar Telenet heeft dus ooit toen gezegd , iedereen dat dit pakket had zal dit gratis blijven krijgen , ook ergens te maken met dat het HD Xl pakket sindsdien niet meer aangeboden is geweest
Maar dat is niet het verhaal dat ik hier lees... IEDEREEN (dus ook nieuwe shake klanten) zou namelijk "recht" hebben op dat pakket !
a3ke schreef:Al ben ik gisteren niet erin geslaagd door het script te geraken bij de helpdeskmedewerker en gaf ie me aan ," mijnher , als u een pakket wil zal u hiervoor moeten betalen , normaal toch ? "
Wat nogmaals aangeeft hoe incompetent hun helpdesk is. Normaal zou men je bestelling gewoon moeten kunnen ingeven in het systeem en zou dit moeten detecteren dat je een shake hebt en dus als prijs 0 euro aangeven (doet het dat niet dan heb ik helemaal m'n bedenkingen hoe het nadien goed kan lopen met de facturatie, maar daar is ook al vaak van bewezen dat het een puinhoop is).
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Tomby schreef:Sinds februari 2012 tenslotte betalen we €55.24 voor een Fibernet Shake. Ik merk dus nu pas dat dat klaarblijkelijk dus ook 29c teveel is. Ook vanaf dan weer zo een rare berekening voor HD XL. Het pakket kost €5.40, maar ik krijg slechts €1.59 korting erop.
Ik heb ondertussen wel door hoe ik aan die 29c teveel kom. In 2011 was het totaal-bedrag van die Shake dus wel correct (€54.95) maar hoe ze eraan kwamen klopte dus niet. Zoals ik van anderen lees, moest daar dus simpelweg staan Korting HD XL: -€5.00. Bij mij stond er dus -€1.48, maar was dan wellicht de Shake Korting hoger zodat het totaal wel klopte.

In januari is het dan verkeerd gelopen toen de prijs van HD XL steeg van €5 naar €5.40. Op dat moment is mijn HD XL korting gewoon evenredig meegestegen van €1.48 naar €1.59, ipv gewoon 40c erbij.

Heb eens naar de Helpdesk gebeld en tot mijn verbazing is het nog vrij snel afgehandeld. First Line probeerde me eerst wel wijs te maken dat het bedrag van de Shake wel klopte (really? ik zou toch denken dat ze die prijzen uit het hoofd kennen ?!) maar toen ik aandrong en refereerde naar mijn correcte factuur van december 2011 heeft ze toch 2nd Line aangesproken en bevestigde ze enkele minuten later dan toch mijn eigen vaststellingen.

Wel stom dat ik er niet bij gevraagd heb of HD XL nu effectief inderdaad sowieso nog altijd gratis is voor alle Shakes :(.
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Je moet eens op de site van Telenet proberen bij digitale TV - onderaan op het HD XL pak te klikken - lukt niet!
Enkel de prijs 10.80€ staat er vermeld.

Vreemd dat we hier niets van Charlotte van TN vernemen.
Misschien kan zij hier enige duidelijkheid scheppen want de helpdesk van TN weet het precies ook niet goed.
Hoe professioneel komt dit niet over.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

a3ke schreef:Het "recht" op dat pakket is inderdaad ver gezocht hoor medunkt

Telenet heeft gebruikers een GUNST gedaan met dat pakket , wat ooit gratis bij een shake gegeven was , te behouden ook nadat de klant die shake veranderde

Medunkt dat wanneer je iets veranderd naar iets anders je het recht verliest als dat pakket er niet meer inzat

Maar Telenet heeft dus ooit toen gezegd , iedereen dat dit pakket had zal dit gratis blijven krijgen , ook ergens te maken met dat het HD Xl pakket sindsdien niet meer aangeboden is geweest

Ik heb dit ook nooit gehad maar zou wel al te graag (want kijk enorm veel Nat Geo en Discovery) , zeker gratis :-D

Al ben ik gisteren niet erin geslaagd door het script te geraken bij de helpdeskmedewerker en gaf ie me aan ," mijnher , als u een pakket wil zal u hiervoor moeten betalen , normaal toch ? "
Via twitter gisteravond zeer snel geregeld... :)
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

En qless, welke shake heb jij en was het gratis?
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Fibernet shake, en idd gratis, bevestigd op twitter
barmad
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 okt 2005, 18:21
Locatie: Ieper
Bedankt: 1 keer

Heb net gebeld naar telenet om het hd pakket te activeren. Ik krijg het gratis om dat ik fibershake heb. Het hd pakket is gratis als je een shake hebt.
Toch vriendelijke mensen bij telenet :-D .
lucky999
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 okt 2010, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Blijkbaar dan toch weer verandert want tijdje geleden was het altijd betalend voor wie geen 'oud shake' had waar het wasbij inbegrepen.

Heti siets waar men zeer geheimzinig over blijft 'zwijgen' bij telenet.

zie topic http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... xl#p429340
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Wow, een paar dagen niet kunnen checken en nu een heleboel reacties. Waarvoor dank. Ik heb ze allemaal gelezen en ik denk dat de conclusie is dat ik morgen even met de klantendienst moet bellen.

Ter info, dit zijn de pakketen op mijn factuur:

Fibernet Shake: Internet & Digitale tv
Docu & Lifestyle en Kids & Music

Maar dus geen Animal Planet HD, BBC HD, ed.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Mijn conclusie bij telenet is vaak: niet bellen, maar naar eigen winkel gaan als er een in de buurt is. De helpdesk hell is alive bij telenet :-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Thallyos
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 aug 2006, 14:49
Bedankt: 1 keer

Over de vragen rond Animal Planet nog het volgende, voor de volledigheid:
Dit Animal Planet-schema loopt tot en met 7 januari 2013. Daarna gaat TLC de hele dag uitzenden. TLC blijft drie uur Animal Planet-programmering per dag uitzenden: op werkdagen van 12:00 – 15:00 uur en in het weekend van 06:00 – 09:00 uur. In dit blok worden programma's uitgezonden die aansluiten bij de vrouwelijke doelgroep. Animal Planet blijft te zien bij alle operators met een HD aanbod. Daarnaast is bij een groeiend aantal distributeurs Animal Planet im standaard definitie te ontvangen in het extra pakket.
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb het net ook laten activeren, het HD XL pack is gratis bij mijn Fibernet Shake (internet + Digi TV)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Is het enkel bij Fibernet Shakes of ook bij een gewone Basic Shake ?
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Het HD-pakket is ook gratis voor klanten met een Basic-Shake.
We hebben thuis zo'n shake en hebben de zenders zonder problemen gekregen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Bij deze ook geactiveerd zonder enig probleem (wel een Fibernet Shake).

Nu nog gans de familie en buren afgaan (wel meestal Basic shakes) :lol:
bombas
Plus Member
Plus Member
Berichten: 223
Lid geworden op: 27 jul 2006, 10:33
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 36 keer

Bij mijn ouders ook geactiveerd.
En mijn vader is er wreed content mee.
Hierbij vanwege mijn vader dank aan allen. :-D
Gebruikersavatar
littlebighuman
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 40
Lid geworden op: 12 jun 2009, 14:58
Bedankt: 2 keer

Gisteren de helpdesk gebeld, ik hoefde niet eens te wachten :D Dame aan de telefoon heeft het voor mij meteen geactiveerd. Het werkte al binnen 5 minuten. Ik kreeg vervolgende de volgende mail:
Beste klant,

Op 13-12-2012 bestelde u:
- HD XL Pack (DTV2153112) voor € 5,40 incl. btw per maand

Uw voordelen:
- Gratis HD XL Pack (DTV2153112)

Hartelijk dank voor uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,


Telenet
Ter info, dit zijn mijn pakketten:

Fibernet Shake: Internet & Digitale tv
Docu & Lifestyle en Kids & Music


Iedereen nog bedankt voor alle info!
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

zucht ; ik had beter geluisterd naar de dames aan de telefoon , die hadden gelijk om te zeggen dat het betalende dus was

"Charlotte" stuurde me volgende via PM (zoals bij de andere gebruikers) dat het pack HD XL voor bestaande klanten gratis was :
Beste klant,

Op 19-12-2012 bestelde u:
- HD XL Pack (DTVXXXXXXX) voor € 5,40 incl. btw per maand

Uw voordelen:
- € 5,40 extra bijdrage HD XL Pack (DTVXXXXXXX)

Hartelijk dank voor uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,


Telenet
Krijgen we gister de eerste factuur na deze ingreep :

-Abo kabel : 12.02
-Auteursrechten : 3.18
-HD XL Pack paar dagen : 2.79
-Extra bijdrage HD XL Pack paar dagen : 2.79
-HD XL Pack : 5.4
-Extra bijdrage HD XL Pack : 5.4
-Huur Digicorder : 8

Maw ; men factuur is verdubbeld doordat ze alles dubbel aanrekenen en geen enkel "uw voordeel" geven zoals de PM en mail aangeven

Weeraleens typisch Telenet , weeral dagen bellen en mailen om dit rechtgezet te krijgen en heel waarschijnlijk extra herinneringskosten volgende maand mits ik enkel de dingen ga betalen die ik dien te betalen voor dit factuur

Merde ze , dank u "Charlotte"
The eternal and true pessimist :D
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”