Trailer opslaan van website

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Massachusetts
Plus Member
Plus Member

Ik wilde graag een trailer opslaan van een website. Het is volgens mij een wmv bestand omdat hij het bestand opent in een windows media player in het zelfde venster. Ik heb al gekeken in de bron. Kladblok wordt dan geopend. Ik heb gezocht naar de locatie, maar al wat ik zie is:
filename="http://www.videodetective.net/videoad/adredir.asp?
publishedid=726995&videokbrate=300&customerid=97135"
src="http://www.videodetective.net/videoad/adredir.asp?publishedid=726995&videokbrate=300&customerid=97135"

Ik heb dit ook geprobeerd te openen via windows media player. Dus windows media player openen, daarna via bestand en url het bestand openen, vervolgens klik ik op eigenschappen, maar al wat ik vind is dezelfde locatie. Weet iemand hoe ik deze trailer kan opslaan op de harde schijf?
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
Quxan

kan je niet gewoon kijken tss de temporary internet files en dan kopiëren naar de plaats waar je het wil hebben?
onder xp staat da standaard in:
C:\Documents and Settings\username\Local Settings\Temporary Internet Files (bij mapopties verborgen bestanden en mappen weergeven) denkik
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Het zit nogal verstopt in een heleboel meta-bestanden, maar dit gaat op de een of andere manier toch over een stream en kan je dus niet zomaar opslaan. Het is namelijk niet de bedoeling dat je zoiets kunt opslaan, dus makkelijk is het niet ;).
Je kan 2 dingen doen: ofwel een streamripper gebruiken zoals Streambox VCR (maar die dingen zijn illegaal en willen niet altijd werken), of je downloadt de quicktime-versie vanaf de apple-site, en dan opslaan met quicktime pro. Die versies zijn trouwens oneindig beter van kwaliteit.
Klik hier om de quicktime-versie te bekijken
Van die quicktime-versie heb je trouwens veel kans om die achteraf in uw temp-internet-files te vinden ;)
Quxan

tis dus daarom dat ik altijd die dingen in mn temp maps terugvind 8)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”