MyProximus: factuur - mobiele betalingen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Als ik op MyProximus.be mijn online factuur wil raadplegen, dan zie ik het verbruik staan + het te betalen bedrag. Daartussen staat dan ook de vermelding 'Mobiele betalingen (Zie overzicht in bijlage)', wat wellicht komt van diensten zoals DeLijn. Maar ik zie nergens een bijlage of verantwoording van die kosten online. Weten jullie waar ik die online kan terugvinden?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
SvenV
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 aug 2009, 11:04
Locatie: Wambeek
Bedankt: 7 keer

Als ik de PDF download, zit deze pagina 'Afschrift Mobiele Betalingen' onderaan het document.
Ik heb volgende pagina's in de factuur:
1. overzicht van de gehele factuur + overschrijvingsopdracht
2. x pagina's van transacties proximus zelf
3. x pagina's van mobiele betalingen (inderdaad afkomstig van diensten zoals De Lijn ticketing, M-Parking, ...)
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ah, in de PDF zelf dan (die is nog niet beschikbaar, de details op de site al wel). Dus die details staan enkel op de PDF-factuur, en niet op MyProximus zelf? Ik ging uit van de verkeerde veronderstelling dat de factuurdetails van de PFD ook allemaal op MyProximus vermeldt zouden worden.
Goed om te weten, dan moet ik nog eventjes wachten tot de factuur beschikbaar wordt.
Document nog niet beschikbaar, gelieve later opnieuw te proberen.
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste,

U vindt inderdaad een overzicht van deze " Mobiele betalingen " terug op uw papieren factuur. Van zodra uw factuur uitgeschreven is vindt u dit ook terug op de e-services. Namelijk door naar " MIJN FACTUUR " te gaan, nadien naar " OVERZICHT VAN MIJN FACTUREN " dan klikt u op de periode van de gewenste factuur, nadien gaat u onderaan naar die pagina, waar u uw oproepnummer in het blauw ziet verschijnen, dan klikt u daarop en dan komt u op een pagina waar u een overzicht vindt van alle kosten betreffende uw gekozen factuur en nummer. En daar ziet u staat " EXTERNE INFORMATIEDIENSTEN - SMS " en onder die titel vindt u uw mobiele betalingen.

Met vriendelijke groeten,
Eva

LPS schreef:Als ik op MyProximus.be mijn online factuur wil raadplegen, dan zie ik het verbruik staan + het te betalen bedrag. Daartussen staat dan ook de vermelding 'Mobiele betalingen (Zie overzicht in bijlage)', wat wellicht komt van diensten zoals DeLijn. Maar ik zie nergens een bijlage of verantwoording van die kosten online. Weten jullie waar ik die online kan terugvinden?
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

@Eva, ondertussen staat de factuur online en zie ik het op de laatste pagina staan bij 'AFSCHRIFT MOBIELE BETALINGEN'.
Maar online staat het niet tussen de lijst, het staat enkel op de factuur. Onder 'externe informatiediensten - sms' staan enkel 2 gratis ontvangen berichten van Belfius, dus kosten = 0€. Ik kan het daar niet terugvinden, maar soit, het staat dus wel op de PDFversie. Opgelost :')
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”