betaling http://www.generation-connect.be

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
kevin_aalst
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2012, 08:13
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

vorige maand klant geworden van http://www.generation-connect.be en ben heel content van de mobiel surfsnelheid op de trein dus deze overschakeling van MV naar connect is voor mij een verbetering, had direct na aankomst van de kaart 20 euro online opgeladen.


vorige week kreeg ik dan men eerste gestructureerde mededeling (overschrijving) dewelke ik een dag nadien betaalde (20eurokes)

is het normaal dat ik nog geen bevestigings sms heb ontvangen zoals bij men online betaling ... dat alles weer gereset is en de sms bundel weer op 2000 komt, data op 2000 en dan belkrediet +20 euro ..

de hello app android twijfelt ook nog nog maar de voicemail van proximus bevestigt dat er vorige week is opgeladen... strange things :roll:

iemand met proximus auto betaling ervaring ?

kan het zijn dat de hello app andere dingen laat zien dan ik hoor op de 6000 saldo voicemail ?

alvast bedankt !
---

hoi eva ! is het mogelijk dat jij me een prive bericht knalt en hopelijk kan ik daar op reageren dan met de nodige info of eventueel een email adres ...

wanneer ik bericht wil sturen krijg ik

Schrijf bericht

Helaas, maar het is je niet toegestaan om deze functie te gebruiken. Je dient te zijn geregistreerd en moet mogelijk meer posten om deze functie te mogen gebruiken.
Laatst gewijzigd door kevin_aalst 06 dec 2012, 07:50, in totaal 2 gewijzigd.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste,

Kan u mij uw klantgegevens bezorgen via een privé bericht? Voornamelijk oproepnummer is belangrijk dan kan ik na kijken wat er voor u precies geactiveerd is.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste Kevin,

Indien ik u een privébericht wens te sturen krijg ik de melding dat u geen gebruiker meer bent.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Userbase is dan ook geen Belgacom helpdesk ;)

Ik zou eens proberen de gewone kanalen te bewandelen als je problemen hebt

www.belgacom.be
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Eva ik heb hem net een pb gestuurd zonder problemen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
SvenV
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 aug 2009, 11:04
Locatie: Wambeek
Bedankt: 7 keer

Mogelijks heeft Eva dezelfde fout gemaakt als ik deze middag en het onderwerp ingevuld in het vak voor extra geadresseerden toe te voegen.

Toen kreeg ik ook het bericht dat de user niet bestond, duh :)
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Beste,

Bij ons is uw betaling binnen gekomen op 29/11/2012 voor een bedrag van twintig euro. U heeft dan ook momenteel geen openstaande bedragen.

Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
kevin_aalst
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 okt 2012, 08:13
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

net nog eens contact opgenomen met belgacom naar het schijnt reset de teller elke 15 de van de maand en op einde van de maand krijg je de factuur, dus midden in de maand de teller op 2gig, 2000 sms'en en +20 euro

ideaal want dat is overmorgen
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”