vorige maand klant geworden van http://www.generation-connect.be en ben heel content van de mobiel surfsnelheid op de trein dus deze overschakeling van MV naar connect is voor mij een verbetering, had direct na aankomst van de kaart 20 euro online opgeladen.
vorige week kreeg ik dan men eerste gestructureerde mededeling (overschrijving) dewelke ik een dag nadien betaalde (20eurokes)
is het normaal dat ik nog geen bevestigings sms heb ontvangen zoals bij men online betaling ... dat alles weer gereset is en de sms bundel weer op 2000 komt, data op 2000 en dan belkrediet +20 euro ..
de hello app android twijfelt ook nog nog maar de voicemail van proximus bevestigt dat er vorige week is opgeladen... strange things
iemand met proximus auto betaling ervaring ?
kan het zijn dat de hello app andere dingen laat zien dan ik hoor op de 6000 saldo voicemail ?
alvast bedankt !
---
hoi eva ! is het mogelijk dat jij me een prive bericht knalt en hopelijk kan ik daar op reageren dan met de nodige info of eventueel een email adres ...
wanneer ik bericht wil sturen krijg ik
Schrijf bericht
Helaas, maar het is je niet toegestaan om deze functie te gebruiken. Je dient te zijn geregistreerd en moet mogelijk meer posten om deze functie te mogen gebruiken.
betaling http://www.generation-connect.be
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 okt 2012, 08:13
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste,
Kan u mij uw klantgegevens bezorgen via een privé bericht? Voornamelijk oproepnummer is belangrijk dan kan ik na kijken wat er voor u precies geactiveerd is.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Kan u mij uw klantgegevens bezorgen via een privé bericht? Voornamelijk oproepnummer is belangrijk dan kan ik na kijken wat er voor u precies geactiveerd is.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Kevin,
Indien ik u een privébericht wens te sturen krijg ik de melding dat u geen gebruiker meer bent.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Indien ik u een privébericht wens te sturen krijg ik de melding dat u geen gebruiker meer bent.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Userbase is dan ook geen Belgacom helpdesk
Ik zou eens proberen de gewone kanalen te bewandelen als je problemen hebt
www.belgacom.be
Ik zou eens proberen de gewone kanalen te bewandelen als je problemen hebt
www.belgacom.be
The eternal and true pessimist
Mogelijks heeft Eva dezelfde fout gemaakt als ik deze middag en het onderwerp ingevuld in het vak voor extra geadresseerden toe te voegen.
Toen kreeg ik ook het bericht dat de user niet bestond, duh
Toen kreeg ik ook het bericht dat de user niet bestond, duh
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste,
Bij ons is uw betaling binnen gekomen op 29/11/2012 voor een bedrag van twintig euro. U heeft dan ook momenteel geen openstaande bedragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Bij ons is uw betaling binnen gekomen op 29/11/2012 voor een bedrag van twintig euro. U heeft dan ook momenteel geen openstaande bedragen.
Met vriendelijke groeten,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 25 okt 2012, 08:13
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
net nog eens contact opgenomen met belgacom naar het schijnt reset de teller elke 15 de van de maand en op einde van de maand krijg je de factuur, dus midden in de maand de teller op 2gig, 2000 sms'en en +20 euro
ideaal want dat is overmorgen
ideaal want dat is overmorgen